Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Passat 2.0 tdi B6 140cp vs. RENAULT Megane III 1.5 tdi 110cp
Last Updated: Jan 02 2021 09:42, Started by
Mihai-Darabana
, Oct 31 2020 20:12
·
0
#38
Posted 01 December 2020 - 19:16
Nu stiu, nu stiu. Cumnatu a avut B6 din 2005 1.9 tdi. Extrem de fiabila. Ii facea reviziile cand isi amintea si a tinut-o vreo 8 ani cred,pana i-a dat foc cineva in parcare. A lovit-o cineva cu un fier pe capota si avea o mica botitura si vopseaua sarita. A umblat asa ani de zile si nu a pornit rugina. Se vede ca era tabla zincata. Deci nicio urma de rugina. Unde locuiesc acum are un vecin Passat b6 2.0 tdi break. Are cateva lovituri, nici urma de rugina. O are de ani buni si merge brici.
De fapt stiti care e problema cu passatul? Ca sunt mai scumpe decat laguna, Mazda, Ford si Opel. Oamenii cauta alternative mai ieftine si cand gasesc una incep sa vorbeasca de rau masinile nemțești ca nu-s fiabile, ca ruginesc, ca nu stiu ce dar de fapt problema e in alta parte. Nu toti isi permit sa cumpere o nemteasca buna, cu ani si km putini, ingrijita, cu istoric cunoscut. Nu zic ca nu-s bune frantuzoaicele, am avut si am fost multumit, probabil ca imi iau zilele astea inca, frantuzoaica revizuita de nemti, sunt bune pentru pretul cerut, asta e. Ma uit chiar si Citroen ds5 de ocazie de 4-5 ani cu 80.000 km au pret de-a dreptul imbatabil. Dar daca e sa comparam masinile direct fara a ne raporta la pret... Nemtestile sunt la cu totul alt nivel si nu o spun doar eu, inclusiv francejii cat fi patrioti sunt ei. Urmaresc si diverse forumuri si multe grupuri pe Facebook. Ce sa vorbim, se plange lumea de Megane, doar 3 ani, masina luata de noua si deja geometria nu e mai e in parametri. |
#39
Posted 01 December 2020 - 23:33
Depinde cat si unde te uiti vizavi de marci si modele.
Impartite bune/rele sunt cam la orice marca/model, Se vorbeste de ani de zile de fiabilitatea si calitatea super la nemtesti, VW in discutie, dar anii au dovedit ca nu e chiar asa, chiar si pe drumurile din vest. La fel cu reno, s-a vorbit ani si ani cat sunt de rable si in timp s-a dovedit ca nu e chiar asa. Sau cum sa zic, probleme celor nemtesti au ajuns din urma pe cele frantuzesti, pe alocuri chiar mai grave. Geometria sa fie cea mai mare buba la reno Megane (desi am citit mai multe alte probleme la astea mai noi) La Focus a trebuit sa fac geometria dupa nici doi ani, nu stiu nici acum daca a venit dereglata din fabrica sau am reusit eu in nici doi ani sa o "rezolv" , cert e ca si fata si spatele au trebuit reglate. Nu generalizez pt ca n-am vazut multe cazuri. Plus ca e operatiune ieftina si nimic de speriat. Nici la megane n-as generaliza. |
#40
Posted 02 December 2020 - 00:14
Nu e nicio problema daca trebuie de facut un reglaj la geometrie. Problema e cand e imposibil de reglat ca sa iasa cum trebuie, astfel ca se impune de schimbat brate.
Cred ca e cam cum spui doar ca depinde cum privesti. Oamenii stiau de calitate germana candva si acum au ramas cam dezamagiti. Pur si simplu e vorba de asteptari prea mari. Pe de alta parte, stiau ca Renault e lowcost, nefiabila, slaba etc si acum cand au evoluat putin oamenii au ramas surprinsi, li se pare ca au descoperit ceva foarte interesant, o afacere mai buna. De aia se incep si exagerarile, deja se vorbeste ca nemtestile sunt proaste iar renault wow, asta da calitate si fiabilitate! E doar e exagerare. Nemtestile sunt in continuare mult mai bune doar ca.. ce sa faci. Nu-i nimic ideal. |
#42
Posted 02 December 2020 - 09:03
#43
Posted 02 December 2020 - 09:32
#44
Posted 02 December 2020 - 11:59
Nici nu prea ai cum sa tragi concluzii clare. Toate parerile de aici sunt total subiective. Fiecare zice cam ce a condus si cam ce a vazut prin vecini/prieteni.
Cred ca singurii care ar putea avea o opinie mai obiectiva ar fi service-urile sau cineva care vine dintr-un astfel de mediu....dar si acolo cred ca exista o mica subiectivitate. Plus ca trebuie sa tinem cont si de raportul de masini FR vs DE aflate in circulatie in Romania. Iar fiecare constructor a avut valurile lui in fiabilitatea masinilor si sa nu uitam de diferenta dintre un motor diesel/benzina chiar si de la acelasi producator montat pe acelasi sasiu. De asemenea si de intretinere. Si asta daca ne legam doar de motor. Legat de confort, la fel, fiecare dintre cei doi constructori (sa zic PSA si VW desi nu e cel mai bun argument) au avut liniile lor. Iar asta la fel e ceva subiectiv pentru ca ceea ce tie iti place la VW poate mie nu mi se pare cine stie ce wow sau poate vad ca se putea mai bine si cred ca defapt PSA a implementat mai bine asta. Uite, sa iti dau un exemplu: clima. La VW daca dai pe degivrare, incepe ventilatorul la maxim si pornit pe AC si comuta pe geam. La o Laguna care am avut-o daca dadeam pe degivrare, baga aer in functie de temperatura apei. Cu cat se incalzea apa mai mult, cu atat incepea sa bage aer progresiv mai mult la parbriz. Iar la Ford, astia la sistemul de degivrare au fost si mai destepti, au pus parbriz cu incalzire similar ca la luneta + sistem de preincalzire. Acum fiecare alege ce-i place. |
#45
Posted 02 December 2020 - 20:38
La Ford tot asa functioneaza, adica pana nu poa sa bage ceva aer mai cald, nu baga deloc, cand incepe sa se incalzeasca apa, baga progresiv.
Doar asa de dragiu discutiilor si a off topicului, la 1.0 ecoboost cu tot sistemu de evacuare prin bloc, se incalzeste pe loc nu...as zice ca mai greu ca dizalu |
#46
Posted 02 December 2020 - 22:08
Octavian___, on 02 decembrie 2020 - 20:38, said:
La Ford tot asa functioneaza, adica pana nu poa sa bage ceva aer mai cald, nu baga deloc, In schimb la Laguna 2, creste progresiv in functie de temperatura. |
|
#47
Posted 02 December 2020 - 23:25
N-am fost atent.
Fara sa apas pe dezaburire, pus sa spun pe tr 3, nu baga pana nu incepe sa dea ceva aer cald. O sa incerc maine cu dezaburirea, cred ca niciodata n-am dat pe dezaburire, tot timpu pun sa bata oe parbriz si las pe tr 2 sau e |
#48
Posted 03 December 2020 - 15:16
Eu am Megane 3 si daca iti doresti o masina pentru oras din ce spui cauta un Megane 3 1.5 dci fara filtru de particule , este o alegere mult mai buna decat VW Pasat, daca doreai pentru folosire la drum lung te-as fi sfatuit sa mergi spre Passat cred ca are o tinuta de drum mai buna decat Meganul si este sa recunoastem o masina superioara din cele doua.
Dar din ratiuni de economie as merge pe Megane cred ca si intretinerea nu este chiar asa scumpa la Megane fata de Passat. Eu unul sunt multumit de alegerea facuta dar am luat masina la 2 ani de viata Megane 1.6 Dci si am dat pe ea 13.000 euro. |
#49
Posted 03 December 2020 - 15:33
De ce diesel pentru oraș ?
Cu toate artificiile inginerilor, dieselul tot se încălzește mai incet decât benzinarul. Si nu e vb doar de iarnă, când ajuta incalzirea electrica, chiar si vara motorul ăla va ajunge mai greu sau deloc la temperatura normală de funcționare. Nu s antidiesel, posed unul, dar eu circul 80 % extraurban. |
#50
Posted 03 December 2020 - 15:49
#52
Posted 03 December 2020 - 17:32
Si asta e adevarat. Eu tocmai din una din tarile alea tastez..
|
#53
Posted 28 December 2020 - 17:20
Se pune carcasa cu 4 termoplonjoare de reno laguna 1.9dci pe turul care duce la caloriferul de încălzire. Cu tot cu cablaj și releu. Se trage un fir pana in bord cu un buton pentru pornit/oprit. Se pune o siguranță de 60A pe plusul care se leagă direct la baterie. Avantajul ca incalzesti antigelul mai repede și faci căldură in mașină, inafara de caloriferul electric din aeroterma
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users