Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Chinezii iau cu asalt Europa - masini electrice
#20
Publicat: 12 octombrie 2020 - 11:37
Procente in crestere la vanzari de masini electrice.
Wow, am vandut anul asta cu 50% mai mult ca anul trecut. Cate ai vandut?? Pai 750 de masini. Mama, ce crestere Estimam o crestere de 100% pentru anul viitor. Editat de marius.bunu, 12 octombrie 2020 - 11:39. |
#21
Publicat: 12 octombrie 2020 - 11:43
adisz, on 12 octombrie 2020 - 11:33, said:
Nu ai nici o baza reala de a clasifica drept justificata perceptia de "chinezarie".Si iti garantez ca nu exista aceasta perceptie,cel putin in SUA.Sau daca totusi exista,se datoreaza celor ca tine care doresc pe gratis caltate maxima.Daca nu se indeplineste acest deziderat,catalogam autmat produsul drept chinezarie. Chinezii stiu sa fac produse de inalta calitate,dar alea costa si cei ca tine stramba din nas. Asa si cu masinile electrice. Alea care vor costa cativa firfilici,ca vor fi si din alea,vor fi incadrate la capitolul chinezarii. Justificarea e dată tocmai de faptul că până acum chinezii au ales să competiționeze mai ales pe preț cu brand-urile locale, motiv pentru care au adus produse cât mai ieftine. Evident că chinezii știu să facă lucruri de calitate, am și dat exemple de astfel de lucruri în prima postare. Dar până acum nu prea s-au bătut pe gama premium atunci când jucau "în deplasare". De aici percepția. marius.bunu, on 12 octombrie 2020 - 11:37, said:
Procente in crestere la vanzari de masini electrice. Wow, am vandut anul asta cu 50% mai mult ca anul trecut. Cate ai vandut?? Pai 750 de masini. Mama, ce crestere Nu, alea de le-am citat eu sunt procentele din toată piața de mașini noi vândute. YOUR_GOD, on 12 octombrie 2020 - 11:33, said:
O electrica este mult prea scumpa. Eu, care merg pe GPL, nu mi-as scoate banii in timp util, daca ii voi soate veodata. Iar treaba asta cu masina la incarcat este iar o problema. Masina trebuie ori sa fie disponibila mereu, ori deloc si apelez la taxi. O încarci acasă. O încarci la birou. O încarci la mall. etc. Benzină și GPL găsești doar în stații, electricitate se poate vinde aproape oriunde. Te duci la un fast charger când ai de făcut un drum mai lung. YOUR_GOD, on 12 octombrie 2020 - 11:33, said:
Asteptam acumulatori schimbabili. Mergi, iei unul plin, il lasi pe al tau si gata. NIO are deja chestia asta, am dat și link Editat de neaorin, 12 octombrie 2020 - 11:39. |
#23
Publicat: 12 octombrie 2020 - 11:48
neaorin, on 12 octombrie 2020 - 11:43, said:
Dureaza 45 minute s aincarc bateria unui telefon. Treaba asta cu incarcatorul oriunde, este reclama. Am amici cu electrice. Daca pleaca din oras, sunt morti, cu tot cu incarcatorul la ei, ca doar nu intri in curte la cineva sa-ti incarci masina. Vedem ce va urma. ma astept la imbunatatiri, dar nu atata timp cat inca exista petrol exploatabil. Dupa aia, abia astept sa vad cum vom recicla acumulatorii uzati. Ca daca fumul e naspa, sa vedem acumulatorii cum sunt, cand vom avea (pe langa muntii deja existenti), altii. |
#25
Publicat: 12 octombrie 2020 - 11:51
Romanii asteapta ca dupa ce termina americanii autostrada Gdansk-Constanta si cele 2 reactoare de la Cernavoda sa primeasca si cate o Tesla model 3( dar nu in k..e)
la vreo 3000 euro, eventual sa se incarce wireless in 10 minute . Plus subventie pentru factura Enel. Editat de marius.bunu, 12 octombrie 2020 - 11:51. |
#27
Publicat: 12 octombrie 2020 - 11:56
YOUR_GOD, on 12 octombrie 2020 - 11:48, said:
Dureaza 45 minute s aincarc bateria unui telefon. Treaba asta cu incarcatorul oriunde, este reclama. Am amici cu electrice. Daca pleaca din oras, sunt morti, cu tot cu incarcatorul la ei, ca doar nu intri in curte la cineva sa-ti incarci masina. Repet. Pentru drumuri lungi mergi la fast chargere. La 250kW poți obține 250+ km de autonomie în vreo 10 minute. Tesla a pornit deja instalarea rețelei de 250kW, urmează și restul. Ionity vrea să pună chiar 350kW. Pentru utilizarea normală de oraș vei putea încărca în diverse locuri, și nu e nevoie să încarci mereu 100% (de fapt nu merită, fiindcă viteza de încărcare scade când bateria e aproape plină). |
#28
Publicat: 12 octombrie 2020 - 12:17
neaorin, on 12 octombrie 2020 - 11:56, said:
Repet. Pentru drumuri lungi mergi la fast chargere. La 250kW poți obține 250+ km de autonomie în vreo 10 minute. Tesla a pornit deja instalarea rețelei de 250kW, urmează și restul. Ionity vrea să pună chiar 350kW. Pentru utilizarea normală de oraș vei putea încărca în diverse locuri, și nu e nevoie să încarci mereu 100% (de fapt nu merită, fiindcă viteza de încărcare scade când bateria e aproape plină). Oricum ii o prostie sa dai 50k pe o masina pe care sa o folosesti apoi sa te plimbi prin cartier. |
|
#29
Publicat: 12 octombrie 2020 - 12:20
nico99900, on 12 octombrie 2020 - 12:17, said:
Cate "fast chargere" sunt in Romania?Da si niste preturi de incarcari rapide. Oricum ii o prostie sa dai 50k pe o masina pe care sa o folosesti apoi sa te plimbi prin cartier. Încă o dată, topic-ul NU este despre mașini electrice în România. Cred că există deja un astfel de topic. Editat de neaorin, 12 octombrie 2020 - 12:20. |
#30
Publicat: 12 octombrie 2020 - 12:54
Mai au7 de invatat..
Prima care o vazui .. pretul- extrem de convenabil. Dar cutia mica , cam mica nu se recomada sa ai peste 165 cm. Si tapiteria cica de piele arata a vinilin!!! Nu cred ca ua reusit sa vanza... A dpua o cetie stil american. Adica cu bena in spate. De la 15 metri arata binisor. De la 3 parca era "prea subtire".. Nu stiu cum stateau cu mecanica prr zosa. Insa ca aspect.. E dar vor invata. Ca au cumporata Rover. Si Roever stia sa finiseze!!!! Mai au o mana bagata in Volvo. Adica voi a zice ca in aceste conditii le este usor sa convinga pe unii ca vor sa foie detasati 1-2 ani in China sa invete pe chinezi cum se face. Sau sa ytomita niste chioezi care sa munceasca in Eropa sa onvete finisarea.. - Sa convinga - Stiu , stiu domnule e mai nasol cultura, civilizatie prea diferita. Dar ia asculta :casa misto gratis , leafa dubla si preturi muot mai mici ca aici .. Nu oti surade ca dupa 2 ani sa ai economii ?! Cu [putini oameni in 10 ani obtii niste insi la standardele Rover .. Su trebe sa va zic ca Rover van den Plass era excelent finisat . Excelent la nivelul excelentei britanice! |
#32
Publicat: 12 octombrie 2020 - 13:27
marius.bunu, on 12 octombrie 2020 - 11:46, said:
Procentele sunt mici chiar in tarile unde infrastructura nu este o problema. In tarile unde dureaza 15 ani sa faci o centura a capitalei se ajunge cel mai probabil la 4-5% in 30 de ani. |
#33
Publicat: 12 octombrie 2020 - 14:04
ursamajor, on 12 octombrie 2020 - 10:53, said:
Pana n-or sa faca baterii mai serioase, eu cred ca viitorul electricelor e... câh. Pune in context treaba. Ia uite-te in Bucuresti cate masini se invart? Doar in Bucuresti, ies o data pe luna maxim. La ora actuala o masina 100% electrica e foarte potrivita drept masina de oras. Uite-te la Dacia Spring - o sa costa 8000 E ffs, are autonomie 200km. Cand vine vorba de intretinere sigur e mai fiabil un motor electrica decat unul cu combustie, nici o indoiala in privinta asta. Deci castigi si pe partea asta. Daca te gandesti sa pleci cu electrica de la timisoara la constanta atunci da, cah. Si daca e o Tesla ai ceva probleme, dar cu 200km autonomie (pe hartie, ca imi dau seama ca in realitate e mai putin si daca mai e si iarna... nu mai vb) nu ai ce cauta la distante din astea. |
|
#35
Publicat: 12 octombrie 2020 - 16:08
cspot, on 12 octombrie 2020 - 10:54, said:
Vad ca topicul tau e orientat pe mașini electrice. Mașinile electrice nu sunt la mare căutare și nici nu vor fi in viitorul apropiat indiferent dacă e vorba de o mașină chinezeasca sau japoneza. Dacă vrei mașina electrică îți iei un Toyota Hybrid. Faci plinul la benzinărie si mergi electric. Eu cred ca gresesti si nici macar nu mai trebuie sa mergi la benzinarie pentru ca mergi electric cum spui tu. |
#36
Publicat: 12 octombrie 2020 - 17:12
Bursul, on 12 octombrie 2020 - 11:37, said:
He, he, he. O masina nu inseamna numai producerea ei si gata. Inseamna documentatie pentru service-uri, service, piese de schimb, servicii clienti, garantie, seriozitate. Corect. Din lista mea, SAIC și BYD sunt producătorii mai consacrați, cu vânzări în China de vreo jumătate de milion de mașini pe an fiecare. NIO și Xpeng sunt practic startup-uri, nu au cine știe ce istoric în spate. SAIC / MG sunt singurii care-s prezenți deja în Europa cu divizia de autoturisme. Din 2016 vând diverse modele pe benzină în UK. BYD au deocamdată în Europa doar autobuze electrice. Editat de neaorin, 12 octombrie 2020 - 17:21. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi