Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Reziliere contract arenda
 Cannes 2022.Nominalizari.

eMag retur bani card expirat ING

Despre combinele frigorifice Haier

ASUS VivoBook vs MateBook D 15
 Astra j sau Megane 3

Regulator tensiune

She-Hulk: Attorney at Law (2022)

Problema arzator cuptor aragaz
 Autocar pe persoana fizica. Cum s...

Intrebare taxe nft

Crossover

Predator(Prey) 2022
 

Chinezii iau cu asalt Europa - masini electrice

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#19
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 43,966
  • Înscris: 30.10.2003
He, he, he. O masina nu inseamna numai producerea ei si gata.
Inseamna documentatie pentru service-uri, service, piese de schimb, servicii clienti, garantie, seriozitate.

#20
marius.bunu

marius.bunu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,619
  • Înscris: 30.07.2006
Procente in crestere la vanzari de masini electrice.


Wow, am vandut anul asta cu 50% mai mult ca anul trecut.
Cate ai vandut??

Pai 750 de masini.

Mama, ce crestere Posted Image

Estimam o crestere de 100% pentru anul viitor.

Edited by marius.bunu, 12 October 2020 - 11:39.


#21
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,794
  • Înscris: 11.05.2006

View Postadisz, on 12 octombrie 2020 - 11:33, said:

Nu ai nici o baza reala de a clasifica drept justificata perceptia de "chinezarie".Si iti garantez ca nu exista aceasta perceptie,cel putin in SUA.Sau daca totusi exista,se datoreaza celor ca tine care doresc pe gratis caltate maxima.Daca nu se indeplineste acest deziderat,catalogam autmat produsul drept chinezarie.
Chinezii stiu sa fac produse de inalta calitate,dar alea costa si cei ca tine stramba din nas.
Asa si cu masinile electrice.
Alea care vor costa cativa firfilici,ca vor fi si din alea,vor fi incadrate la capitolul chinezarii.

Justificarea e dată tocmai de faptul că până acum chinezii au ales să competiționeze mai ales pe preț cu brand-urile locale, motiv pentru care au adus produse cât mai ieftine.
Evident că chinezii știu să facă lucruri de calitate, am și dat exemple de astfel de lucruri în prima postare. Dar până acum nu prea s-au bătut pe gama premium atunci când jucau "în deplasare". De aici percepția.

View Postmarius.bunu, on 12 octombrie 2020 - 11:37, said:

Procente in crestere la vanzari de masini electrice.


Wow, am vandut anul asta cu 50% mai mult ca anul trecut.
Cate ai vandut??

Pai 750 de masini.

Mama, ce crestere Posted Image

Nu, alea de le-am citat eu sunt procentele din toată piața de mașini noi vândute.

View PostYOUR_GOD, on 12 octombrie 2020 - 11:33, said:

O electrica este mult prea scumpa. Eu, care merg pe GPL, nu mi-as scoate banii in timp util, daca ii voi soate veodata.
Iar treaba asta cu masina la incarcat este iar o problema. Masina trebuie ori sa fie disponibila mereu, ori deloc si apelez la taxi.

O încarci acasă. O încarci la birou. O încarci la mall. etc.
Benzină și GPL găsești doar în stații, electricitate se poate vinde aproape oriunde.
Te duci la un fast charger când ai de făcut un drum mai lung.


View PostYOUR_GOD, on 12 octombrie 2020 - 11:33, said:

Asteptam acumulatori schimbabili. Mergi, iei unul plin, il lasi pe al tau si gata.

NIO are deja chestia asta, am dat și link

Edited by neaorin, 12 October 2020 - 11:39.


#22
marius.bunu

marius.bunu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,619
  • Înscris: 30.07.2006
Procentele sunt mici chiar in tarile unde infrastructura nu este o problema.

In tarile unde dureaza 15 ani sa faci o centura a capitalei se ajunge cel mai probabil la 4-5% in 30 de ani.

#23
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,042
  • Înscris: 01.01.2010

View Postneaorin, on 12 octombrie 2020 - 11:43, said:

Dureaza 45 minute s aincarc bateria unui telefon. Treaba asta cu incarcatorul oriunde, este reclama. Am amici cu electrice. Daca pleaca din oras, sunt morti, cu tot cu incarcatorul la ei, ca doar nu intri in curte la cineva sa-ti incarci masina.
Vedem ce va urma. ma astept la imbunatatiri, dar nu atata timp cat inca exista petrol exploatabil.
Dupa aia, abia astept sa vad cum vom recicla acumulatorii uzati. Ca daca fumul e naspa, sa vedem acumulatorii cum sunt, cand vom avea (pe langa muntii deja existenti), altii.

#24
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,794
  • Înscris: 11.05.2006
E bine atunci că topicul nu face referire exclusivă la România.

#25
marius.bunu

marius.bunu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,619
  • Înscris: 30.07.2006
Romanii asteapta ca dupa ce termina americanii autostrada Gdansk-Constanta si cele 2 reactoare de la Cernavoda sa primeasca si cate o Tesla model 3( dar nu in k..e)
la vreo 3000 euro, eventual sa se incarce wireless in 10 minute .

Plus subventie pentru factura Enel.

Edited by marius.bunu, 12 October 2020 - 11:51.


#26
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Pai vor sa-si recupereze virusul, care-i problema?

#27
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,794
  • Înscris: 11.05.2006

View PostYOUR_GOD, on 12 octombrie 2020 - 11:48, said:

Dureaza 45 minute s aincarc bateria unui telefon. Treaba asta cu incarcatorul oriunde, este reclama. Am amici cu electrice. Daca pleaca din oras, sunt morti, cu tot cu incarcatorul la ei, ca doar nu intri in curte la cineva sa-ti incarci masina.

Repet. Pentru drumuri lungi mergi la fast chargere. La 250kW poți obține 250+ km de autonomie în vreo 10 minute.
Tesla a pornit deja instalarea rețelei de 250kW, urmează și restul. Ionity vrea să pună chiar 350kW.

Pentru utilizarea normală de oraș vei putea încărca în diverse locuri, și nu e nevoie să încarci mereu 100% (de fapt nu merită, fiindcă viteza de încărcare scade când bateria e aproape plină).

#28
nico99900

nico99900

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,614
  • Înscris: 09.09.2010

View Postneaorin, on 12 octombrie 2020 - 11:56, said:

Repet. Pentru drumuri lungi mergi la fast chargere. La 250kW poți obține 250+ km de autonomie în vreo 10 minute.
Tesla a pornit deja instalarea rețelei de 250kW, urmează și restul. Ionity vrea să pună chiar 350kW.

Pentru utilizarea normală de oraș vei putea încărca în diverse locuri, și nu e nevoie să încarci mereu 100% (de fapt nu merită, fiindcă viteza de încărcare scade când bateria e aproape plină).
Cate "fast chargere" sunt in Romania?Da si niste preturi de incarcari rapide.
Oricum ii o prostie sa dai 50k pe o masina pe care sa o folosesti apoi sa te plimbi prin cartier.

#29
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,794
  • Înscris: 11.05.2006

View Postnico99900, on 12 octombrie 2020 - 12:17, said:

Cate "fast chargere" sunt in Romania?Da si niste preturi de incarcari rapide.
Oricum ii o prostie sa dai 50k pe o masina pe care sa o folosesti apoi sa te plimbi prin cartier.

Încă o dată, topic-ul NU este despre mașini electrice în România. Cred că există deja un astfel de topic.

Edited by neaorin, 12 October 2020 - 12:20.


#30
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,326
  • Înscris: 16.10.2012
Mai au7 de invatat..

Prima care o vazui .. pretul- extrem de convenabil. Dar cutia mica , cam  mica nu se recomada sa ai peste 165 cm. Si tapiteria cica de piele arata a vinilin!!! Nu cred ca ua reusit sa vanza...

A dpua o cetie stil american. Adica cu bena in spate. De la 15 metri arata binisor. De la 3 parca era "prea subtire"..

Nu stiu cum stateau cu mecanica prr zosa. Insa ca aspect..

E dar vor invata.
Ca au cumporata Rover. Si Roever stia sa finiseze!!!!
Mai au o mana bagata in Volvo.

Adica voi a zice ca in aceste conditii le este usor sa convinga pe unii ca vor sa foie detasati 1-2 ani in China sa invete pe chinezi cum se face. Sau sa ytomita niste chioezi care sa munceasca in Eropa sa onvete finisarea..

- Sa convinga -
Stiu , stiu domnule e mai nasol cultura, civilizatie prea diferita. Dar ia asculta :casa misto gratis , leafa dubla si preturi muot mai mici ca aici .. Nu oti surade ca dupa 2 ani sa ai economii ?!
Cu [putini oameni in 10 ani obtii niste insi la standardele Rover .. Su trebe sa va zic ca Rover van den Plass era excelent finisat . Excelent la nivelul excelentei britanice!

#31
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 10.04.2006

View Postursamajor, on 12 octombrie 2020 - 10:53, said:

Pana n-or sa faca baterii mai serioase, eu cred ca viitorul electricelor e... câh.
Bateriile Xiaomi sunt printre cele mai bune de pe piata :D

#32
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,923
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmarius.bunu, on 12 octombrie 2020 - 11:46, said:

Procentele sunt mici chiar in tarile unde infrastructura nu este o problema.

In tarile unde dureaza 15 ani sa faci o centura a capitalei se ajunge cel mai probabil la 4-5% in 30 de ani.
Nu cred că chinezii ăia și-au propus să rupă la vânzări în România.

#33
Bylly00

Bylly00

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,712
  • Înscris: 27.06.2015

View Postursamajor, on 12 octombrie 2020 - 10:53, said:

Pana n-or sa faca baterii mai serioase, eu cred ca viitorul electricelor e... câh.

Pune in context treaba. Ia uite-te in Bucuresti cate masini se invart? Doar in Bucuresti, ies o data pe luna maxim. La ora actuala o masina 100% electrica e foarte potrivita drept masina de oras. Uite-te la Dacia Spring - o sa costa 8000 E ffs, are autonomie 200km. Cand vine vorba de intretinere sigur e mai fiabil un motor electrica decat unul cu combustie, nici o indoiala in privinta asta. Deci castigi si pe partea asta.

Daca te gandesti sa pleci cu electrica de la timisoara la constanta atunci da, cah. Si daca e o Tesla ai ceva probleme, dar cu 200km autonomie (pe hartie, ca imi dau seama ca in realitate e mai putin si daca mai e si iarna... nu mai vb) nu ai ce cauta la distante din astea.

#34
Z_E_U_S

Z_E_U_S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 629
  • Înscris: 15.01.2020

View Postericmario, on 12 octombrie 2020 - 13:27, said:

Nu cred că chinezii ăia și-au propus să rupă la vânzări în România.

In Romania nu si-a permis [inca] nimeni acest lucru.

#35
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,774
  • Înscris: 16.05.2012

View Postcspot, on 12 octombrie 2020 - 10:54, said:

Vad ca topicul tau e orientat pe mașini electrice.
Mașinile electrice nu sunt la mare căutare și nici nu vor fi in viitorul apropiat indiferent dacă e vorba de o mașină chinezeasca sau japoneza.
Dacă vrei mașina electrică îți iei un Toyota Hybrid. Faci plinul la benzinărie si mergi electric.
Frate zi si mie cum e asta? am auzit ca au un sistem revolutionar numit self-charging...se incarca singure si mergi electric cat vrei tu. Wow! cat de tare!
Eu cred ca gresesti si nici macar nu mai trebuie sa mergi la benzinarie pentru ca mergi electric cum spui tu.

#36
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,794
  • Înscris: 11.05.2006

View PostBursul, on 12 octombrie 2020 - 11:37, said:

He, he, he. O masina nu inseamna numai producerea ei si gata.
Inseamna documentatie pentru service-uri, service, piese de schimb, servicii clienti, garantie, seriozitate.

Corect.
Din lista mea, SAIC și BYD sunt producătorii mai consacrați, cu vânzări în China de vreo jumătate de milion de mașini pe an fiecare. NIO și Xpeng sunt practic startup-uri, nu au cine știe ce istoric în spate.

SAIC / MG sunt singurii care-s prezenți deja în Europa cu divizia de autoturisme. Din 2016 vând diverse modele pe benzină în UK.
BYD au deocamdată în Europa doar autobuze electrice.

Edited by neaorin, 12 October 2020 - 17:21.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate