Suzuki Across plugin hybrid
Last Updated: Apr 05 2021 12:02, Started by
kiario
, Jul 02 2020 19:37
·
0
#20
Posted 15 January 2021 - 22:17
Daca se poate o poza, ar fi super.
Asa arata Techstream. Toyota.Techstream.png 329.68K 48 downloads Toyota.Techstream.2.jpg 59.71K 48 downloads |
#21
Posted 15 January 2021 - 22:27
Nu va pot ajuta deoarece este la baiat in .de.
In fapt este un handheld gen Consult II dar fara imprimanta. Cred ca asta este: http://alflash.com.ua/testerii.htm Cred ca asta este sau asemanator: https://www.eobdtool...ith-suzuki.html Edited by Ion_Bumbu, 15 January 2021 - 22:34. |
#22
Posted 15 January 2021 - 22:54
La dealer aveau o Panasonic Toughpad cu Windows si dongle pe cablu, dar nu am apucat sa vad softul in detaliu.
Pe ala de sus l-am vazut la cineva, este stramosul lui Techstream, unde Toyota nu-si mai bate capul si cu aparatul, ei dau softul si ai varianta Lite unde iti aduci laptopul tau sau varianta Full/Heavy unde iti furnizeaza ei un Toughbook/Toughpad, cum am vazut la Toyota Sud, eu am doua Lenovo pentru diagnoza, un netbook pentru urgente si un X201 Tablet pentru troubleshooting. Edited by connectorxp, 15 January 2021 - 22:55. |
#23
Posted 12 March 2021 - 08:36
O comparatie intre Across si Rav4
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aVfmSkx1Msg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 14 March 2021 - 07:09
Problema la Suzuki Plugin se numeste Tucson Plugin.
Peste 10.000 de euro in plus la Suzuki pentru un interior prafuit, depasit, anii 2005, tipic Toyota...meah! greu de inghitit. In Suzuki (Toyota) simti ca ruleaza Android 4.01, ai lag, rezolutie pixelata etc...de partea cealalta e o bucurie a ochilor, o experienta normala anilor 2021. La min 29:53 spune si baiatul din video... Cat poate sa ii coste sa puna niste tablete decente? 100$? Trezirea Japonia! tara cu cea mai multa tehnologie... Attached FilesEdited by raven75, 14 March 2021 - 07:24. |
#26
Posted 05 April 2021 - 12:02
Primul hibrid plug-in de la Suzuki. După o rețetă originală Toyota.
Cât consumă pe bune și ce autonomie are? Valorile de consum nu au fost încă declarate de producător, așa că nu pot să compar rezultatele mele cu cele ideale, pe care oricum nu le poate atinge mai nimeni. Când am preluat mașina, autonomia arăta 650 de kilometri, cu rezervorul de 55 de litri plin. Bateria nu era full (acul era la 2/3), așa că din 75 de kilometri, cât promite un plin, mai aveam vreo 41 disponibili. 30 de kilometri mai târziu mai aveam resurse electrice pentru încă 7 kilometri, cu o medie totală de consum de 21.2 kWh/100 km. Practic, m-am învârtit prin București fără ca măcar să pornesc motorul termic; Across poate merge în mod electric cu până la 135 km/h. Curios să văd cât de eficientă e încărcarea în mers, am pus mașina în modul de regenerare a puterii, caz în care motorul termic este ținut treaz, ca să bage kWh în baterie. 150 de kilometri mai târziu, când am intrat în Brașov, aveam bateria plină, pregătită să mă care electric pentru încă 59 de kilometri. Consum mediu de benzină: 8.6 l/100 km. La finalul testului, după 430 de kilometri parcurși, instrumentarul de bord îmi indica un consum mediu de carburant de 6.7 l/100 km. Autonomie rămasă: 215 kilometri. Nu e rău deloc, pentru un SUV de două tone, cu motor de 2.5 litri. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users