Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 

Suzuki Across plugin hybrid

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010
Made in Taiwan, baiatul si`a luat pentru LC150 si a primit si CF de Suzuki, nu l`a cerut.
Asa a venit.
:D

#20
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Daca se poate o poza, ar fi super.

Asa arata Techstream.

Attached File  Toyota.Techstream.png   329.68K   47 downloads

Attached File  Toyota.Techstream.2.jpg   59.71K   47 downloads

#21
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010
Nu va pot ajuta deoarece este la baiat in .de.
In fapt este un handheld gen Consult II dar fara imprimanta.
Cred ca asta este:
http://alflash.com.ua/testerii.htm

Cred ca asta este sau asemanator:
https://www.eobdtool...ith-suzuki.html

Edited by Ion_Bumbu, 15 January 2021 - 22:34.


#22
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
La dealer aveau o Panasonic Toughpad cu Windows si dongle pe cablu, dar nu am apucat sa vad softul in detaliu.

Pe ala de sus l-am vazut la cineva, este stramosul lui Techstream, unde Toyota nu-si mai bate capul si cu aparatul, ei dau softul si ai varianta Lite unde iti aduci laptopul tau sau varianta Full/Heavy unde iti furnizeaza ei un Toughbook/Toughpad, cum am vazut la Toyota Sud, eu am doua Lenovo pentru diagnoza, un netbook pentru urgente si un X201 Tablet pentru troubleshooting.

Edited by connectorxp, 15 January 2021 - 22:55.


#23
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
O comparatie intre Across si Rav4
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aVfmSkx1Msg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012
Problema la Suzuki Plugin se numeste Tucson Plugin.
Peste 10.000 de euro in plus la Suzuki pentru un interior prafuit, depasit, anii 2005, tipic Toyota...meah! greu de inghitit.
In Suzuki (Toyota) simti ca ruleaza Android 4.01, ai lag, rezolutie pixelata etc...de partea cealalta e o bucurie a ochilor, o experienta normala anilor 2021.

La min 29:53 spune si baiatul din video...
Cat poate sa ii coste sa puna niste tablete decente? 100$? Trezirea Japonia! tara cu cea mai multa tehnologie...

Attached Files


Edited by raven75, 14 March 2021 - 07:24.


#25
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Total de acord.

#26
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Primul hibrid plug-in de la Suzuki. După o rețetă originală Toyota.
Cât consumă pe bune și ce autonomie are?
Valorile de consum nu au fost încă declarate de producător, așa că nu pot să compar rezultatele mele cu cele ideale, pe care oricum nu le poate atinge mai nimeni. Când am preluat mașina, autonomia arăta 650 de kilometri, cu rezervorul de 55 de litri plin. Bateria nu era full (acul era la 2/3), așa că din 75 de kilometri, cât promite un plin, mai aveam vreo 41 disponibili.
30 de kilometri mai târziu mai aveam resurse electrice pentru încă 7 kilometri, cu o medie totală de consum de 21.2 kWh/100 km. Practic, m-am învârtit prin București fără ca măcar să pornesc motorul termic; Across poate merge în mod electric cu până la 135 km/h. Curios să văd cât de eficientă e încărcarea în mers, am pus mașina în modul de regenerare a puterii, caz în care motorul termic este ținut treaz, ca să bage kWh în baterie. 150 de kilometri mai târziu, când am intrat în Brașov, aveam bateria plină, pregătită să mă care electric pentru încă 59 de kilometri. Consum mediu de benzină: 8.6 l/100 km.
La finalul testului, după 430 de kilometri parcurși, instrumentarul de bord îmi indica un consum mediu de carburant de 6.7 l/100 km. Autonomie rămasă: 215 kilometri. Nu e rău deloc, pentru un SUV de două tone, cu motor de 2.5 litri.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate