Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum isi mai petrec romanii vacant...

Fronius Gen24 Hibrid country code?

Compatibilitate placa de baza/pro...
 Identificare soi vita de vie

Iritatie ciudata pe picior

Problema Phillips 50PUS8536/12

Examen restant
 Colonoscopie

sisteme de operare 32 bit si 64 b...

Recomandari producatori pergole, ...

Prima iesire cu masina in Grecia,...
 A mai cumparat cineva tastaturi d...

Generator hidro artizanal

Convertire imprimanta pt sublimare

Despagubire defectiune curent?
 

Suzuki Across plugin hybrid

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,625
  • Înscris: 31.01.2010
Made in Taiwan, baiatul si`a luat pentru LC150 si a primit si CF de Suzuki, nu l`a cerut.
Asa a venit.
:D

#20
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004
Daca se poate o poza, ar fi super.

Asa arata Techstream.

Attached File  Toyota.Techstream.png   329.68K   46 downloads

Attached File  Toyota.Techstream.2.jpg   59.71K   46 downloads

#21
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,625
  • Înscris: 31.01.2010
Nu va pot ajuta deoarece este la baiat in .de.
In fapt este un handheld gen Consult II dar fara imprimanta.
Cred ca asta este:
http://alflash.com.ua/testerii.htm

Cred ca asta este sau asemanator:
https://www.eobdtool...ith-suzuki.html

Edited by Ion_Bumbu, 15 January 2021 - 22:34.


#22
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004
La dealer aveau o Panasonic Toughpad cu Windows si dongle pe cablu, dar nu am apucat sa vad softul in detaliu.

Pe ala de sus l-am vazut la cineva, este stramosul lui Techstream, unde Toyota nu-si mai bate capul si cu aparatul, ei dau softul si ai varianta Lite unde iti aduci laptopul tau sau varianta Full/Heavy unde iti furnizeaza ei un Toughbook/Toughpad, cum am vazut la Toyota Sud, eu am doua Lenovo pentru diagnoza, un netbook pentru urgente si un X201 Tablet pentru troubleshooting.

Edited by connectorxp, 15 January 2021 - 22:55.


#23
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,287
  • Înscris: 19.08.2012
O comparatie intre Across si Rav4
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aVfmSkx1Msg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 16.05.2012
Problema la Suzuki Plugin se numeste Tucson Plugin.
Peste 10.000 de euro in plus la Suzuki pentru un interior prafuit, depasit, anii 2005, tipic Toyota...meah! greu de inghitit.
In Suzuki (Toyota) simti ca ruleaza Android 4.01, ai lag, rezolutie pixelata etc...de partea cealalta e o bucurie a ochilor, o experienta normala anilor 2021.

La min 29:53 spune si baiatul din video...
Cat poate sa ii coste sa puna niste tablete decente? 100$? Trezirea Japonia! tara cu cea mai multa tehnologie...

Attached Files


Edited by raven75, 14 March 2021 - 07:24.


#25
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,287
  • Înscris: 19.08.2012
Total de acord.

#26
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,463
  • Înscris: 16.02.2002
Primul hibrid plug-in de la Suzuki. După o rețetă originală Toyota.
Cât consumă pe bune și ce autonomie are?
Valorile de consum nu au fost încă declarate de producător, așa că nu pot să compar rezultatele mele cu cele ideale, pe care oricum nu le poate atinge mai nimeni. Când am preluat mașina, autonomia arăta 650 de kilometri, cu rezervorul de 55 de litri plin. Bateria nu era full (acul era la 2/3), așa că din 75 de kilometri, cât promite un plin, mai aveam vreo 41 disponibili.
30 de kilometri mai târziu mai aveam resurse electrice pentru încă 7 kilometri, cu o medie totală de consum de 21.2 kWh/100 km. Practic, m-am învârtit prin București fără ca măcar să pornesc motorul termic; Across poate merge în mod electric cu până la 135 km/h. Curios să văd cât de eficientă e încărcarea în mers, am pus mașina în modul de regenerare a puterii, caz în care motorul termic este ținut treaz, ca să bage kWh în baterie. 150 de kilometri mai târziu, când am intrat în Brașov, aveam bateria plină, pregătită să mă care electric pentru încă 59 de kilometri. Consum mediu de benzină: 8.6 l/100 km.
La finalul testului, după 430 de kilometri parcurși, instrumentarul de bord îmi indica un consum mediu de carburant de 6.7 l/100 km. Autonomie rămasă: 215 kilometri. Nu e rău deloc, pentru un SUV de două tone, cu motor de 2.5 litri.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate