Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki Across plugin hybrid
Last Updated: Apr 05 2021 12:02, Started by
kiario
, Jul 02 2020 19:37
·
0
#1
Posted 02 July 2020 - 19:37
Primul model Suzuki cu sistem Plug-in Hybrid
Suzuki ACROSS este un SUV robust și sportiv, echipat cu un sistem sofisticat Plug-in Hybrid și cu tracțiune integrală electrică E-Four. Astfel, e capabil să livreze performanțe și eficiență fără compromis, având capabilitatea și stilul unui SUV modern complet. |
#2
Posted 02 July 2020 - 19:43
kiario, on 02 iulie 2020 - 19:37, said:
Primul model Suzuki cu sistem Plug-in Hybrid Suzuki ACROSS este un SUV robust și sportiv, echipat cu un sistem sofisticat Plug-in Hybrid și cu tracțiune integrală electrică E-Four. Astfel, e capabil să livreze performanțe și eficiență fără compromis, având capabilitatea și stilul unui SUV modern complet. Toyota Rav 4 rebranduit. |
#3
Posted 02 July 2020 - 19:51
#5
Posted 02 July 2020 - 20:49
#8
Posted 04 July 2020 - 17:58
Este o colaborare, Suzuki primeste Rav4 Prime si Toyota ia un model de talie mica si ieftin pentru pietele emergente.
Toyota mai au smenozeala asta si cu Mazda unde in State vand 2-ul pe post de Yaris iar Mazda au preluat unele tehnologii, precum o Mazda Axela Hybrid cu tren de rulare de Prius. Edited by connectorxp, 04 July 2020 - 17:59. |
#9
Posted 06 July 2020 - 09:23
#11
Posted 07 July 2020 - 18:25
takis, on 06 iulie 2020 - 16:20, said:
Sub 30k? Poate sub 40k... La banii ăia... Oricum mi s-a pus pata pe Mitsubishi L200 ăsta nou. N-am avut niciodată un pick-up, nici nevoie nu am de unul, dar când ți se pune ceața... |
#12
Posted 08 July 2020 - 00:04
ericmario, on 07 iulie 2020 - 18:25, said:
What? La banii ăia... Oricum mi s-a pus pata pe Mitsubishi L200 ăsta nou. N-am avut niciodată un pick-up, nici nevoie nu am de unul, dar când ți se pune ceața... e acelasi ca Fiat fullback, are un prieten, cutia automata aia cu 5 rapoarte e o mizerie si ai ditamai consumul la maghernita aia , in rest super ok, loc de bagat in ea cu nemiluita, iesi de peste tot , nu conteaza cum e terenu , zapada , namol, pleaca nu ramane, in 4x4 nu o blocheaza nimic , sistemul audio cam naspa si navigatia celor de la fiat o mizerie . |
#13
Posted 15 January 2021 - 19:58
#14
Posted 15 January 2021 - 20:02
Victor24D, on 08 iulie 2020 - 00:04, said:
e acelasi ca Fiat fullback, are un prieten, cutia automata aia cu 5 rapoarte e o mizerie si ai ditamai consumul la maghernita aia , in rest super ok, loc de bagat in ea cu nemiluita, iesi de peste tot , nu conteaza cum e terenu , zapada , namol, pleaca nu ramane, in 4x4 nu o blocheaza nimic , sistemul audio cam naspa si navigatia celor de la fiat o mizerie . Unu. E cutie veche. Schimba super ok și se împacă foarte bine cu teren accidentat. E cu convertizor de cuplu și de aici consumul. 9-10 la suta r complete acceptabil pt un pickup. Ia maxim 12 la suta in oraș. Daca mergi chill, iese un 9 pe afara. Doi. Fullbackul e default L200 cu sigla Fiat. Trei. Modelul nou (seria 6) e diferit din multe puncte de vedere. Patru. Nu e navigatia de la FIAT. E unitatea si softul celor de la Mitsubishi pe care au macelarit-o dintr-un motiv anume: comparat cu un L200 , meniuri lipsa, lag la schimbarea ecranelor etc. Sistemul de sunet e mediu la nivelul superior de echipare. Cel mai confortabil pickup momentan e fie un SsangYong Musso sau un VW Amarok.Culmea, Musso are si printre cele mai bune interioare (efectiv este interiorul de pe Rexton G4) inclusiv cu prostioare utile de genul scaune incalzite si ventilate in fata si bancheta spate incalzita etc. Edited by Quoriah, 15 January 2021 - 20:11. |
#15
Posted 15 January 2021 - 20:27
Nu mai pot sa editez postul se pare...ON TOPIC:
50k? Adica intra pe teritoriul Tesla si alte masini mai capabile. Ce mi se pare aiurea la 50k EUR: - Sistem de sunet - 6 boxe - Fara scaune ventilate - Fara parbriz incalzit Echipare pare standard pentru anii 2018-2020. Sper sa o cumpere lumea, da' pare muuuuult prea scumpa. Sa nu fie un flop fix cum a fost si treaba Fiat-ului cu vanzarea Fullback-ului. |
|
#16
Posted 15 January 2021 - 20:28
Da, si originalul este 47.490, fara cateva optiuni de pe Across, precum senzor deschidere automata hayon, optiune existenta in pachetul Technik. Pretul este cel pentru Germania, in Romania va fi undeva pe la 45K. Pe Rav4 Prime il duci in 60K cu toate optiunele de dotari si stil.
Este in zona la Tesla, dar la ce costuri de reparatii ai la ei, omul alege o masina mai adecvata tarii noastre. Vad in state niste scoruri pentru tamponari minore si spun ca Toyota sunt parfum fata de ei. Edited by connectorxp, 15 January 2021 - 20:29. |
#17
Posted 15 January 2021 - 21:19
#18
Posted 15 January 2021 - 21:43
Quote Practic, ca si in cazul cu Mazda, BMW si Subaru, unde Toyota si-au varat coada sa ofere ceva si sa obtina ceva. Am vazut softul lor, pare complet diferit de Techstream-ul folosit de Toyota, chiar si cablul este diferit. Este foarte greu de obtinut, fata de Techstream care poate fi cumparat la liber, original, direct de la Toyota, la fel ca si documentatia tehnica, cei de la Toyota fiind foarte transparenti, contracost. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users