Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum isi mai petrec romanii vacant...

Fronius Gen24 Hibrid country code?

Compatibilitate placa de baza/pro...
 Identificare soi vita de vie

Iritatie ciudata pe picior

Problema Phillips 50PUS8536/12

Examen restant
 Colonoscopie

sisteme de operare 32 bit si 64 b...

Recomandari producatori pergole, ...

Prima iesire cu masina in Grecia,...
 A mai cumparat cineva tastaturi d...

Generator hidro artizanal

Convertire imprimanta pt sublimare

Despagubire defectiune curent?
 

Suzuki Across plugin hybrid

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,287
  • Înscris: 19.08.2012
Primul model Suzuki cu sistem Plug-in Hybrid
Suzuki ACROSS este un SUV robust și sportiv, echipat cu un sistem sofisticat Plug-in Hybrid și cu tracțiune integrală electrică E-Four. Astfel, e capabil să livreze performanțe și eficiență fără compromis, având capabilitatea și stilul unui SUV modern complet.

#2
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 24.07.2019

 kiario, on 02 iulie 2020 - 19:37, said:

Primul model Suzuki cu sistem Plug-in Hybrid
Suzuki ACROSS este un SUV robust și sportiv, echipat cu un sistem sofisticat Plug-in Hybrid și cu tracțiune integrală electrică E-Four. Astfel, e capabil să livreze performanțe și eficiență fără compromis, având capabilitatea și stilul unui SUV modern complet.

Toyota Rav 4 rebranduit.

#3
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,287
  • Înscris: 19.08.2012
Chiar seamana cu Rav 4.
Din ce stiu este o colaborare intre Suzuki si Toyota.

Macar sa nu se asemene la pret.

#4
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,287
  • Înscris: 19.08.2012
Si un interior.

#5
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,250
  • Înscris: 26.06.2003

 kiario, on 02 iulie 2020 - 19:51, said:

Chiar seamana cu Rav 4.
Din ce stiu este o colaborare intre Suzuki si Toyota.

Macar sa nu se asemene la pret.
Nu seamana. E un Rav4.

#6
Aker

Aker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 04.03.2007
E un  Rav 4 cu emblema de Suzuki ca rod al colaborarii dintre cei  doi producatori . Curios este daca vor fi diferente de pret notabile altfel nu vad de ce nu ai alege RAV 4 .

#7
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 22.11.2006
M-as mira sa scada sub 30K in varianta de baza.

#8
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004
Este o colaborare, Suzuki primeste Rav4 Prime si Toyota ia un model de talie mica si ieftin pentru pietele emergente. RAV4-ul Across-ul ii ajuta pe japonezi sa reduca si media de noxe pe flota, fapt ce le-ar putea permita sa vanda modele precum Jimny.

Toyota mai au smenozeala asta si cu Mazda unde in State vand 2-ul pe post de Yaris iar Mazda au preluat unele tehnologii, precum o Mazda Axela Hybrid cu tren de rulare de Prius.

Edited by connectorxp, 04 July 2020 - 17:59.


#9
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,250
  • Înscris: 26.06.2003

 connectorxp, on 04 iulie 2020 - 17:58, said:

Toyota mai au smenozeala asta si cu Mazda unde in State vand 2-ul pe post de Yaris
Smenozeala aia s-a terminat in US. Americanii obsedati de SUV-uri nu o mai cumparau. Cea mai ieftina Toyota a ramas Corolla in US. Am vazut de curand stirea.

#10
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,274
  • Înscris: 22.03.2007
Sub 30k? Poate sub 40k...

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,303
  • Înscris: 14.12.2007

 takis, on 06 iulie 2020 - 16:20, said:

Sub 30k? Poate sub 40k...
What?
La banii ăia...
Oricum mi s-a pus pata pe Mitsubishi L200 ăsta nou.
N-am avut niciodată un pick-up, nici nevoie nu am de unul, dar când ți se pune ceața...

#12
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 20.05.2020

 ericmario, on 07 iulie 2020 - 18:25, said:

What?
La banii ăia...
Oricum mi s-a pus pata pe Mitsubishi L200 ăsta nou.
N-am avut niciodată un pick-up, nici nevoie nu am de unul, dar când ți se pune ceața...

e acelasi ca Fiat fullback, are un prieten, cutia automata aia cu 5 rapoarte e o mizerie si ai ditamai consumul la maghernita aia , in rest super ok, loc de bagat in ea cu nemiluita, iesi de peste tot , nu conteaza cum e terenu , zapada , namol, pleaca nu ramane, in 4x4 nu o blocheaza nimic , sistemul audio cam naspa si navigatia celor de la fiat o mizerie .

#13
DDooGG

DDooGG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 29.11.2020
https://suzuki.auto-...ista_across.pdf
50 k euro ....

#14
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 05.06.2016

View PostVictor24D, on 08 iulie 2020 - 00:04, said:

e acelasi ca Fiat fullback, are un prieten, cutia automata aia cu 5 rapoarte e o mizerie si ai ditamai consumul la maghernita aia , in rest super ok, loc de bagat in ea cu nemiluita, iesi de peste tot , nu conteaza cum e terenu , zapada , namol, pleaca nu ramane, in 4x4 nu o blocheaza nimic , sistemul audio cam naspa si navigatia celor de la fiat o mizerie .

Unu. E cutie veche. Schimba super ok și se împacă foarte bine cu teren accidentat. E cu convertizor de cuplu și de aici consumul. 9-10 la suta r complete acceptabil pt un pickup. Ia maxim 12 la suta in oraș. Daca mergi chill, iese un 9 pe afara.

Doi. Fullbackul e default L200 cu sigla Fiat.

Trei. Modelul nou (seria 6) e diferit din multe puncte de vedere.

Patru. Nu e navigatia de la FIAT. E unitatea si softul celor de la Mitsubishi pe care au macelarit-o dintr-un motiv anume: comparat cu un L200 , meniuri lipsa, lag la schimbarea ecranelor etc. Sistemul de sunet e mediu la nivelul superior de echipare.

Cel mai confortabil pickup momentan e fie un SsangYong Musso sau un VW Amarok.Culmea, Musso are si printre cele mai bune interioare (efectiv este interiorul de pe Rexton G4) inclusiv cu prostioare utile de genul scaune incalzite si ventilate in fata si bancheta spate incalzita etc.

Edited by Quoriah, 15 January 2021 - 20:11.


#15
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 05.06.2016
Nu mai pot sa editez postul se pare...ON TOPIC:

50k? Adica intra pe teritoriul Tesla si alte masini mai capabile.

Ce mi se pare aiurea la 50k EUR:
- Sistem de sunet - 6 boxe
- Fara scaune ventilate
- Fara parbriz incalzit

Echipare pare standard pentru anii 2018-2020.

Sper sa o cumpere lumea, da' pare muuuuult prea scumpa. Sa nu fie un flop fix cum a fost si treaba Fiat-ului cu vanzarea Fullback-ului.

#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004
Da, si originalul este 47.490, fara cateva optiuni de pe Across, precum senzor deschidere automata hayon, optiune existenta in pachetul Technik. Pretul este cel pentru Germania, in Romania va fi undeva pe la 45K. Pe Rav4 Prime il duci in 60K cu toate optiunele de dotari si stil.

Este in zona la Tesla, dar la ce costuri de reparatii ai la ei, omul alege o masina mai adecvata tarii noastre. Vad in state niste scoruri pentru tamponari minore si spun ca Toyota sunt parfum fata de ei.

Edited by connectorxp, 15 January 2021 - 20:29.


#17
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,625
  • Înscris: 31.01.2010

View Postkiario, on 02 iulie 2020 - 19:51, said:

Chiar seamana cu Rav 4.
Din ce stiu este o colaborare intre Suzuki si Toyota.


Testerele de Toyota sint si de Suzuki, se livreaza cu compact flash pentru fiecare model.

#18
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 14.11.2004

Quote

In August 2019, Toyota announced it would acquire a 4.9% stake in Suzuki, with Suzuki taking a 0.2% stake in Toyota in return.

Practic, ca si in cazul cu Mazda, BMW si Subaru, unde Toyota si-au varat coada sa ofere ceva si sa obtina ceva.

Am vazut softul lor, pare complet diferit de Techstream-ul folosit de Toyota, chiar si cablul este diferit. Este foarte greu de obtinut, fata de Techstream care poate fi cumparat la liber, original, direct de la Toyota, la fel ca si documentatia tehnica, cei de la Toyota fiind foarte transparenti, contracost.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate