Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre Polish auto
Last Updated: Apr 12 2019 23:25, Started by
axel_1
, Mar 11 2006 13:07
·
0
#19
Posted 12 May 2006 - 16:48
degeaba scriu (vezi mai sus): www.toplac.ro
mergi la magazinul de pe Iuliu Maniu si gasesti gama 3M acolo. |
#20
Posted 15 May 2006 - 09:55
CivicVtec, on May 10 2006, 17:40, said: Gresesti,si iar gresesti,dar poate vorbeai din parere asa.Mai bine te abtineai.In primul rand exista vopsele care se repara si siingure daca nu stiai,vezi Nissan.Cu conditia cum spui tu sa nu fie trecut de lac zgarietura. In general zgarieturile ajunse la tabla nu se mai repara.Iti spun din experienta proprie.AM avut masina lovita,si am dus-o la tinichigiu,aici.La ceva timp m-am dus sa o iau,si eu aveam o zgarietura cam de 20 de cm pe usa din spate.Nu mi-a venit sa cred cum a disparut ca prin minune,tipul de acolo folosea 3M.Vreau sa spun ca zgarietura era destul de profunda,nu ajunsese la tabla ,dar ...trecuse te toate lacurile si straturile posibile.Polish-ul intr-adevar nu face minuni,dar o pasta abraziva serioasa,ca 3M va spun ca face minuni. Tipul de mai sus nu stie ca gama 3M pentru caroserie e foarte larga,si sunt bune nu numai pt curatarea caroserie,dar si pentru orice.SI sunt dedicate uzului profesional de aceea nu le gasim pe piata.Nici nu sunt pe baza de silicon.Oricum se vede ca tipul asta PolishGuy vorbeste ca sa se afle in treaba. Nota:Totdeauna se polisheaza la mana!Cercurile de care zice ala de mai sus,sunt normale si se scot cu Imperial Hand Glaze.Polisharea se face totdeauna la mana deoarece cu masina de lustruit se poate lua un strat prea gros de vopsea unde caroseria are unghiuri.Cu masina face numai vopsitorul,la sfarsit.Dar el stie unde a pus prea multa vopsea,si unde nu,deci nu risca sa ia prea multa vopsea.Apoi cand faceti la mana,nu in cercuri cum zic legendele populare,ci in linii.Pentru ca daca lasati vreo zgarietura in timpul lustririi cu polish,va fi vizibila numai dintr-un unghi. Bafta! Sa inteleg ca ai studii in domeniu? Eu lucrez in domeniu de 10 ani, stiu exact ce spun. Esti doar un "posesor" de autoturism care isi da cu parerea din auzite.Minciunica aia cu zgarietura trecuta de lac...sa fim seriosi...daca tu imi scoti o zgarietura trecuta de lac, care se simte la mana cu polish eu ma las de meserie.Si faza cu liniile lungi in locul celor circulare...inca o data, esti doar un posesor de autoturism si iti dai cu parerea fara sa fi facut vreodata un polish, asculti balivernele unui amarat de vopsitor auto:). Incearca sa postezi in alt forum, unde topicul e cat de cat discutabil si nu practic. Nota: Daca vrei, vin cu o cheie si iti fac o zgarietura de 20 de cm, apoi mergem sa iti faci un polish cu 3m, zgarietura sa fie trecuta doar de lac, nu si de vopsea...si daca iese, platesc eu polishul integral al masinii, daca nu, ti-o vopsesti singur. e valabil pt oricine ma contrazice. Nota2: Daca zgarietura e trecuta de lac si ajunge la vopsea, in momentul in care dai cu pasta abraziva se ia vopseaua...cu pasta abraziva curat si masinile gazate(stropite cu vopsea auto in vopsitorii), o sa ai culoarea kitului in portiunea aia.. Nota 3: cand ajungi in Cta, intreaba de Marian de la Glanz. am o anume reputatie aici:) |
#21
Posted 15 May 2006 - 11:14
) nu trebuie sa te duci neaparat la firma specializata ! poti sa o faci chiar tu si foarte simplu , iti cumperi un polish de luciu (asta daca nu e prea adanca zgaraitura) si te apuci de treaba cu doua carpe una de intins una de lustruire si freci pana iese (te asigur ca da rezultate)
|
#22
Posted 06 June 2006 - 15:06
si pana la urma l-ai cinstit pe bietul om?
prea tare faza |
#23
Posted 23 August 2006 - 23:23
asa vrea sa stiu daca mai exista polishul si cum se numea acesta, la care i se facea reclama cu destul de multi ani in urma la tv; polishul asta era la culoarea masinii si revigora vopseaua arsa de soare de pe masinile vechi.
|
#25
Posted 24 August 2006 - 08:44
probabil, dupa cum am zis nu mai stiu cum se numea.
s-o mai gasi sau sint alte produse cu acelasi efect?? Edited by Evergreen, 24 August 2006 - 08:55. |
#26
Posted 24 August 2006 - 09:24
Nu stiu. Oricum, ceea ce prezentau era impresionant, insa era in stilul de nava cosmica al lui DuraLube, de aceea nu am incredere.
Lustruiau o bucata de capota la un Rolls cu Dura Shine, pe urma turnau benzina, ii dadeau foc, dupa care lustruiau din nou si era ca si cum nu s-a intamplat nimic. Prin extensie, era exact ca la Dura Lube cand scoteau uleiul si motorul turat la maxim nici nu simtea. Ori eu am pus Dura Lube si.... Plus ca lacul de la RR e considerat impenetrabil, poate ca daca faceau asta la o Dacie nu era acelasi lucru. |
#27
Posted 24 August 2006 - 09:29
am cautat pe net si am vazut poza tubului si din amintiri asta este ce caut.
de benzina si de dat foc nu imi amintesc, imi amintesc doar ca dadeau cu asta pe jumatate de capota si se vedea diferenta foarte bine de duralube am mai citit si parerile isnt impartite: la motoare de generatie veche s-au simtit progrese, la astea mai noi nu |
#28
Posted 24 August 2006 - 12:22
Al meu este generatie foarte veche
Daca te intereseaza, citeste la Lubrifianti, ca am scris acolo. |
|
#29
Posted 21 September 2006 - 21:57
Acum sper sa nu fiu pe langa topic dar uite ce am patit eu. Masina SH, avea pe capota 2 locuri cam cat buricul degetului care erau mate(masina albastru inchis). Incercat cu pasta abraziva prevent rezultatul fiind mai putin intensa matuiala, dar s-a extins. Urcat una bucata caine lup pe capota, cu zgariat respectiva bine de tot in doua locuri. Dar cu pasta abraziva Turtle Wax , s-a repetat povestea cu preventul, adica nu se prea mai vedeau zgarieturile dar se vedea ca o pata albicioasa pe capota inclusiv de la etajul 7. Asta seara am pus mana pe o sticla de Colour polish Motip. Am dat cu ea pe capota , insistand pe zonele afectata si nu se mai vede nimic, a disparut albeata(matuiala), zgarieturile se mai vad dar daca le cauti sau stii de ele si asta de la distanta mica.
Mentionez ca am dat polishul la mana si sunt incantat de rezultat. Problema ar fi ca nu stiu de unde sa mai iau, ca asta e adus din Germania. |
#30
Posted 20 November 2006 - 15:59
Clar ca intr-o intretinere corespunzatoare intra si ceruirea periodica.
Pana acum stiu ca: - masina tb sa fie curata si complet uscata inainte de ceruire; - nu tb ceruita la temperaturi f mari sau de inghet, nici in lumina directa a soarelui; - nu tb atinse geamurile, barele, etc; - se aplica ceara cu un burete/carpa uscat(a) in caz de ceara solida/lichida, se lasa putin timp sa se usuce apoi se sterge cu o carpa uscata si moale. - ceara naturala (Carnauba) arata mai bine dar tine mai putin, 2-3 luni, iar cele sintetice pe baza de polimeri, tin mai mult, 8-9 luni, nu dau un luciu atat de puternic, dar ofera o protectie mai buna. - in conditii de temperaturi ridicate ceara de Carnauba poate deveni lipicioasa si astfel poate inmagazina insecte, praf, etc. - dupa ceruire masina respinge mai usor praful si apa (acest lucru fiind vizibil prin formarea picaturilor pe suprafata caroseriei => deci intre suprafata masinii si picatura de apa exista o forta de adeziune mai mica decat fara ceara) - pe forum am citit ca nu trebuie ceruita de mai mult de 5 ori/an Ceea ce nu stiu: - exista posibilitatea ca daca frec prea tare sau apas prea tare cu ultima carpa, dupa ce am aplicat ceara, sa o iau de tot? sau stratul ramas e de ordinul micronilor si ma stresez degeaba? - la repetate spalari cat de mult e afectat stratul de ceara? are ceva daca o spal prea des? ca mi-e mila cand o vad plina de praf...si daca are ceara ar trebuie sa se matuiasca ceara, nu lacul masinii...in cel mai rau caz. - am citit ca pentru un luciu de invidiat se poate aplica intai ceara sintetica, pentru protectie, apoi cea de Carnauba, pentru luciu in profunzime. Daca vreau de exemplu sa aplic un nou strat de ceara, si sa zicem ca nu au trecut decat 2-3 luni de la ultima ceruire.. e mai bine sa inlaturez intai ce a mai ramas din stratul anteior de ceara? (si daca da, cum?), sau sa dau peste ce a mai ramas din el? Am masina de sub o saptamana, Logan Albastru Mineral (metalizat) si zilele trecute am cumparat din Cora burete, o carpa din microfibra speciala pt masina, sampon "Performance Car Wash" si ceara "Precision Car Wax", ambele Platinum Series de la Turtle Wax. Nu ma intereseaza atat de mult aspectul de oglinda, cat ma intereseaza protectia contra prafului, excrementelor, crengilor, etc. Si inca nu stiu sigur daca are ceva daca o ceruiesc fara sa inlatur ultimul strat de ceara inainte, pentru ca mi-e frica ca in acest proces sa nu afecteze lacul sau vopseaua... |
#31
Posted 03 December 2006 - 18:46
am o intrebare...pentru o masina ceva mai veche...ce ar porteja mai bine ..si ar proteja mai mult(in zile vorbind)..o ceara sau un polish??? eu inclin spre ceara (wax on..wax off... )
dati si voi ceva nume de produse bune de pe piata romaneasca... multumesc anticipat |
#32
Posted 04 December 2006 - 08:31
Incerca produsele Turtle, le gasesti la Meteor. Treaba e ca sunt multe si nu stii ce sa alegi (multe in sensul de multe variante pentru acelasi lucru).
Lumea spune sa te duci totusi la un atelier specializat, ca sunt multe etape ca se aplica la un tratament, mai ales la o masina mai veche. Numai sa merite banii. |
#33
Posted 04 December 2006 - 15:36
Dar zgarieturile de pe plasticele din interior se pot remedia prin polishare?
Am carat niste anvelope cu nituri in portbagaj si prin frecare mi-a zgariat tot panoul spate din portbagaj...e urat rau...si nu stiu cum sa le mai atenuez macar, ca plasticul acela de foarte proasta calitate se zgaria si asa foarte usor dar acum sunt adanci pe suprafata mare si s-a si albit |
|
#34
Posted 15 January 2007 - 23:30
Salut,
Am fost la o anumita spalatorie in Constanta pt. un polish si nu sant multumit de treaba "prestata". Unde imi recomandati sa ma duc pentru un polish facut de o persoana CARE CUNOASTE MESERIE ?. X. |
#35
Posted 16 January 2007 - 22:41
Si nu ma ajuta nimeni ?. Nu-mi vine sa cred ca nu stiti.
|
#36
Posted 16 January 2007 - 22:48
nu stiu daca se ia de reclama, dar gasesti firma si datele de contact pe forumul vw
preturile sint pe masura lucrarii Edited by Evergreen, 16 January 2007 - 22:51. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users