Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Seriozitatea Orange...motiv de reclamatie la ANCOM si ANPC?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Povestea este urmatoarea : varul meu si-a facut un abonament online pe siteul Orange,a primit contractul de servicii,a efectuat o plata in avans,detine SIM-ul blank si cu toate acestea nu i se activeaza abonamentul.
Cei de la 300 spun ca nu pot activa abonamentul desi el le-a transmis seria SIM,acestia trimitind-ul intr-un Shop.In Shop i s-a spus ca ei nu pot activa abonamentul deoarece se aplica alte protocoale de activare.
Ieri a sunat de 8 ori la 300 de fiecare data i s-a oferit alt raspuns tot ieri a fost in 3 Orange Shop-uri diferite primind acelas raspuns precum ca ei nu pot activa abonamentele comandate din magazinul online.

#2
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,931
  • Înscris: 25.06.2007
La 300 o fi dat peste angajați mai noi, care nu știu procedurile. Eu as fi sunat din shop și as fi dat telefonul lucrătorului de acolo, sa se pună el de acord cu angajatul din centrală (sau cu superiorul acestuia).

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
Aia de la francize (shopuri) nu pot activa orice sim, trebuie mers la punct de lucru/reprezentanta, si eu am patit asa cu un sim 4g, asa e procedura pentru siguranta.

#4
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
A fost la reprezentante nu la francize sau parteneri.

#5
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Se poate descurca destul de simplu: se duce intr-o reprezentanta Orange si spune ca a pierdut simul si doreste inlocuire de sim. O schimbare de sim pe an e gratuita pentru abonati. Si sa nu zica nimic ca abonamentul nu a mers niciodata. Apoi sa bage noul sim in telefon. probabil n-o sa mearga, dar angajatul o sa fie nevoit sa descurce situatia pentru ca va crede ca schimbarea de sim facuta de el e cauza. Uneori cea mai inteligenta solutie e sa o faci pe prostul.

#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Apoi se intampla greseli si la case mari... mereu apar erori peste erori.
Eu am fost cu un iphone sa-l decodez in Orange Shop , aveam la mine cutia, factura, certificatul de garantie, seriile IMEI corespundeau de pe telefon-cutie-factura/garantie , aveam inclusiv comanda online din contul meu orange... si cand il baga in sistem imi spun ca le apare ca acest telefon nu a fost vandut de Orange. Mi-a venit sa le dau in cap cu telefonul si sa calc pe el acolo de nervi... dar m-am gandit ca nu rezolv nimic. Apoi am apelat aici pe forum la Orange Helper si m-a ajutat, daca nu era el aici pe forum ca sa ma ajute mereu cand am probleme, probabil nu mai eram client Orange de multa vreme.

#7
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
ANPC direct pentru prestare necorespunzatoare a serviciului

#8
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,373
  • Înscris: 28.10.2018
Daca abonamentul e pe firma nu are treaba si nu intervine ANPC.

Edited by abac, 18 May 2019 - 13:31.


#9
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Abonamentul este PF.
Sau ma rog,ar trebui sa fie ca momentan el nu exista...

#10
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
Reclamatie la ANCOM si ANPC.

ANCOM ii va arde sigur...

#11
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,403
  • Înscris: 08.02.2011
Renunti la abonament ca ai 14 zile la dispozitie si alegi alt operator cu ocazia asta.

#12
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019

 clausio, on 18 mai 2019 - 15:15, said:

Reclamatie la ANCOM si ANPC.

ANCOM ii va arde sigur...

Deja s-a inaintat o reclamatie la ANCOM.

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ca parca ANCOM-ul sta in loc de contractele voastre... Uite asa se congestioneaza aiurea activitatea unei instituții...

#14
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Nu,ar trebui lasa-te capusele astea denumite multinationale sa-si bata joc de clienti...

#15
alexandrua42

alexandrua42

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 07.03.2008

View Postaddelin, on 18 mai 2019 - 20:37, said:

Ca parca ANCOM-ul sta in loc de contractele voastre... Uite asa se congestioneaza aiurea activitatea unei instituții...
are ceva mai bun de facut? nu le intra in fisa postului?

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, are ceva mai bun de facut fiindcă ei se ocupă de cu totul altceva decat de relatia comercială dintre operator și clienții acestuia.

Ca si cum te duci la McDonald's si ceri shaorma cu de toate...

#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Faceti reclamatii, ca se rezolva. Nu lasati asa cand stiti ca aveti dreptate. Pe mine ANCOM m-au ajutat mereu.

#18
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014
http://www.ancom.org...zeaz-ancom_3771

Quote

Sesizează ANCOM

ANCOM asigură concurenţa pe piaţa serviciilor de comunicaţii, protejând astfel indirect interesele utilizatorilor, care au de ales între ofertele mai multor furnizori.

Cele mai multe probleme pot fi rezolvate chiar de furnizorul tău, care, într-o piaţă concurenţială, trebuie să fie direct interesat să rezolve problemele clienţilor săi. Adreseaza-te, deci, mai întâi, furnizorului tău de servicii.

ANCOM nu poate controla respectarea contractului încheiat de furnizor cu utilizatorii săi. Dacă furnizorul nu îşi respectă obligaţiile contractuale, adresează-te ANPC.

ANCOM poate interveni în situaţiile în care furnizorii de comunicaţii electronice (telefonie, internet, CATV) îţi încalcă drepturile de informare, nu îţi oferă serviciul de portabilitate a numerelor, nu includ anumite informaţii în contract sau nu respectă legislaţia specifică din domeniul comunicaţiilor electronice.

ANCOM poate interveni şi în situaţiile în care furnizorii de servicii poştale nu respectă legislaţia specifică din domeniul serviciilor poştale.

De asemenea, în anumite situaţii, ANCOM poate face demersuri pentru soluţionarea pe cale amiabilă a litigiului.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate