Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Seriozitatea Orange...motiv de reclamatie la ANCOM si ANPC?
Last Updated: Jun 02 2019 11:28, Started by
c_marius80
, May 18 2019 10:28
·
0
#1
Posted 18 May 2019 - 10:28
Povestea este urmatoarea : varul meu si-a facut un abonament online pe siteul Orange,a primit contractul de servicii,a efectuat o plata in avans,detine SIM-ul blank si cu toate acestea nu i se activeaza abonamentul.
Cei de la 300 spun ca nu pot activa abonamentul desi el le-a transmis seria SIM,acestia trimitind-ul intr-un Shop.In Shop i s-a spus ca ei nu pot activa abonamentul deoarece se aplica alte protocoale de activare. Ieri a sunat de 8 ori la 300 de fiecare data i s-a oferit alt raspuns tot ieri a fost in 3 Orange Shop-uri diferite primind acelas raspuns precum ca ei nu pot activa abonamentele comandate din magazinul online. |
#2
Posted 18 May 2019 - 10:42
La 300 o fi dat peste angajați mai noi, care nu știu procedurile. Eu as fi sunat din shop și as fi dat telefonul lucrătorului de acolo, sa se pună el de acord cu angajatul din centrală (sau cu superiorul acestuia).
|
#3
Posted 18 May 2019 - 10:45
Aia de la francize (shopuri) nu pot activa orice sim, trebuie mers la punct de lucru/reprezentanta, si eu am patit asa cu un sim 4g, asa e procedura pentru siguranta.
|
#5
Posted 18 May 2019 - 11:15
Se poate descurca destul de simplu: se duce intr-o reprezentanta Orange si spune ca a pierdut simul si doreste inlocuire de sim. O schimbare de sim pe an e gratuita pentru abonati. Si sa nu zica nimic ca abonamentul nu a mers niciodata. Apoi sa bage noul sim in telefon. probabil n-o sa mearga, dar angajatul o sa fie nevoit sa descurce situatia pentru ca va crede ca schimbarea de sim facuta de el e cauza. Uneori cea mai inteligenta solutie e sa o faci pe prostul.
|
#6
Posted 18 May 2019 - 12:43
Apoi se intampla greseli si la case mari... mereu apar erori peste erori.
Eu am fost cu un iphone sa-l decodez in Orange Shop , aveam la mine cutia, factura, certificatul de garantie, seriile IMEI corespundeau de pe telefon-cutie-factura/garantie , aveam inclusiv comanda online din contul meu orange... si cand il baga in sistem imi spun ca le apare ca acest telefon nu a fost vandut de Orange. Mi-a venit sa le dau in cap cu telefonul si sa calc pe el acolo de nervi... dar m-am gandit ca nu rezolv nimic. Apoi am apelat aici pe forum la Orange Helper si m-a ajutat, daca nu era el aici pe forum ca sa ma ajute mereu cand am probleme, probabil nu mai eram client Orange de multa vreme. |
#7
Posted 18 May 2019 - 12:44
ANPC direct pentru prestare necorespunzatoare a serviciului
|
#8
Posted 18 May 2019 - 13:31
Daca abonamentul e pe firma nu are treaba si nu intervine ANPC.
Edited by abac, 18 May 2019 - 13:31. |
#9
Posted 18 May 2019 - 14:12
Abonamentul este PF.
Sau ma rog,ar trebui sa fie ca momentan el nu exista... |
#11
Posted 18 May 2019 - 16:29
Renunti la abonament ca ai 14 zile la dispozitie si alegi alt operator cu ocazia asta.
|
#12
Posted 18 May 2019 - 19:42
#13
Posted 18 May 2019 - 20:37
Ca parca ANCOM-ul sta in loc de contractele voastre... Uite asa se congestioneaza aiurea activitatea unei instituții...
|
#14
Posted 19 May 2019 - 08:03
Nu,ar trebui lasa-te capusele astea denumite multinationale sa-si bata joc de clienti...
|
#15
Posted 02 June 2019 - 10:39
|
#16
Posted 02 June 2019 - 11:14
Da, are ceva mai bun de facut fiindcă ei se ocupă de cu totul altceva decat de relatia comercială dintre operator și clienții acestuia.
Ca si cum te duci la McDonald's si ceri shaorma cu de toate... |
#17
Posted 02 June 2019 - 11:19
Faceti reclamatii, ca se rezolva. Nu lasati asa cand stiti ca aveti dreptate. Pe mine ANCOM m-au ajutat mereu.
|
#18
Posted 02 June 2019 - 11:28
http://www.ancom.org...zeaz-ancom_3771
Quote
Sesizează ANCOM ANCOM asigură concurenţa pe piaţa serviciilor de comunicaţii, protejând astfel indirect interesele utilizatorilor, care au de ales între ofertele mai multor furnizori. Cele mai multe probleme pot fi rezolvate chiar de furnizorul tău, care, într-o piaţă concurenţială, trebuie să fie direct interesat să rezolve problemele clienţilor săi. Adreseaza-te, deci, mai întâi, furnizorului tău de servicii. ANCOM nu poate controla respectarea contractului încheiat de furnizor cu utilizatorii săi. Dacă furnizorul nu îşi respectă obligaţiile contractuale, adresează-te ANPC. ANCOM poate interveni în situaţiile în care furnizorii de comunicaţii electronice (telefonie, internet, CATV) îţi încalcă drepturile de informare, nu îţi oferă serviciul de portabilitate a numerelor, nu includ anumite informaţii în contract sau nu respectă legislaţia specifică din domeniul comunicaţiilor electronice. ANCOM poate interveni şi în situaţiile în care furnizorii de servicii poştale nu respectă legislaţia specifică din domeniul serviciilor poştale. De asemenea, în anumite situaţii, ANCOM poate face demersuri pentru soluţionarea pe cale amiabilă a litigiului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users