Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf cu CGN din fabrica
Last Updated: Mar 18 2019 15:04, Started by
Adm
, Mar 18 2019 11:45
·
0
#1
Posted 18 March 2019 - 11:45
2019 Volkswagen Golf Variant Now Available With 1.5 TGI Engine, Burns CNG
Quote Frankly, if you want to be green, a big electric crossover with an unnecessarily large battery is not the way to go. That's why VW's TGI engines are only available on subcompact and compact cars, the latest being the Golf Variant. CNG-powered Golfs have been available for many years, but this one features some big changes. For starters, the engine is a 1.5 TGI, a little bigger than the 1.4 of last year and producing more power: 130 HP vs. 110 HP, plus 20 Nm of torque. The four-cylinder engine is an adaptation of the 1.5 TSI. It keeps the turbocharged setup but has new internals that can cope with the high-friction you see when burning compressed natural gas. And of course, it also complies with the latest emissions regulations, which the old one didn't. The diagram-type image provided by Volkswagen shows another big change: three gas tanks instead of the previous two, but a much smaller petrol tank. It holds only 9 liters of fuel, which isn't enough to cause range anxiety, but probably reduces the overall distance you can travel on a fully-fuel Golf TGI, since CNG is less efficient. The three tanks can hold a total volume of 115 liters, equivalent to 18.3 kilos of compressed gas. Two of them are made from CFRP for extra safety. The range with natural gas alone has increased by around 80 kilometers, enabling routes of up to 440 kilometers (based on WLTP) with this fuel. Bai, va dati seama cate bifeaza aceasta masina? 1. E VW - VAG 2. E Golf (asta nu e chiar un atu, dar merge) 3. E pe CGN (nu e dizal) 4. VW mai scot inca 19 modele pe CGN. Presimt ca peste 4-5 ani isi vor pastra f bine valoarea de ravanzare SH in Romania [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2019-volkswagen-golf-variant-now-available-with-15-tgi-engine-burns-cng-133051_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by Adm, 18 March 2019 - 11:52.
|
#4
Posted 18 March 2019 - 11:51
Vreo 10 mai exact.
Mai sunt destui producatori care au masini cu CNG din fabrica, de ex. Opel. Deocamdata sunt cam inutile in Romania. x_ulica, on 18 martie 2019 - 11:48, said:
CNG nu e gpl, sunt ft putine statii de cng in tara... Edited by dan1980_25, 18 March 2019 - 11:54. |
#5
Posted 18 March 2019 - 11:53
Mea culpa, editat.
Asa este, nu vor sa tina cu romanii, CGN nu e GPL! Damn you, Fritz! |
#6
Posted 18 March 2019 - 11:54
#7
Posted 18 March 2019 - 11:55
Astept prima instalatie artizanala de CGN, apoi prima explozie in Vaslui.
|
#8
Posted 18 March 2019 - 11:55
la-s ca merge bine si cu gepele...
fac baietii repede un adaptor, rescriu ceva in mapele motorului si gata. eu am o banuiala ca se pregatresc pentru hidrogen Edited by arg, 18 March 2019 - 11:56. |
#9
Posted 18 March 2019 - 11:55
Quote Editat de Adm, în urmă cu un minut. CGN =/ GPL... Nu era CGN <> GPL? E prima data cand vad folsit =/ On topic: Range: 440 km. Deci si la asta trebuie sa mergi cu harta benzinariilor dupa tine. |
#10
Posted 18 March 2019 - 11:57
|
#11
Posted 18 March 2019 - 11:58
O retea de statii de distributie de CNG se poate construi destul de repede si de usor in Romania daca va exista interes, in speta un numar destul de mare de masini dotate cu CNG. Pentru inceput ar fi suficiente in jur de 50-100, macar sa avem 1 in fiecare resedinta de judet. Din cate stiu avem retele de gaze practic in toata tara la ora actuala.
|
#12
Posted 18 March 2019 - 11:58
Dar tot zic unii ca CGN = metan...
Butelia mea de gratar ma lasa pe temperaturi sub 0, care e faza in cazul asta? |
#13
Posted 18 March 2019 - 12:00
#14
Posted 18 March 2019 - 12:01
#16
Posted 18 March 2019 - 12:06
Nu e acelasi gaz:
CNG = metan = CH4 GPL = Propan + butan = C3H8 + C4H10 |
#18
Posted 18 March 2019 - 12:08
Adm, on 18 martie 2019 - 11:58, said:
Butelia mea de gratar ma lasa pe temperaturi sub 0, care e faza in cazul asta? Eu abia astept primul accident cu o astfel de masina ...Bomba nu gluma. Adm, on 18 martie 2019 - 12:06, said:
Nu e acelasi gaz: CNG = metan = CH4 GPL = Propan + butan = C3H8 + C4H10 CNG înseamnă Compressed Natural Gas, mai pe româneşte gaz natural comprimat. Este efectiv gazul metan folosit la încălzirea locuinţelor sau la aragaz. În domeniul auto este folosit ca şi carburant pentru comoditatea manipulării şi pentru eficienţa stocării, se utilizează în forma comprimată, la 210-220 bar. GPL-ul il folosesti si la masina si la aragaz (cel putin in Romania te duci cu butelia la statia de gaz si ti-o incarci). Deci dupa cele scrise mai sus, e acelasi gaz la o presiune mare. Cea mai smechera faza care o poate face unu e sa se duca vara, intr-un sezon de ala de rupe caldura, si sa vopseasca cu negru tevile de de gaz care stau in bataia soarelui . Meserie Edited by tehnics, 18 March 2019 - 12:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users