Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf cu CGN din fabrica
Last Updated: Mar 18 2019 15:04, Started by
Adm
, Mar 18 2019 11:45
·
0
#19
Posted 18 March 2019 - 12:11
Adm, on 18 martie 2019 - 11:58, said:
Dar tot zic unii ca CGN = metan... Butelia mea de gratar ma lasa pe temperaturi sub 0, care e faza in cazul asta? Butelia de la gratar este cu GPL "casnic". Daca vrei sa mearga si sub 0grd, mergi cu ea la incarcat la statiile Peco si baga GPL auto (este ilegal, dar prin Ro se poate). GPL este o combinatie intre propan si butan, sau doar unul din astea doua. In buteliile de argaz (alea folosite in casa) este mult butan si deaia nu merge la temperaturi negative. La auto, se foloseste mai mult propan, care merge si la temperaturi negative. |
#20
Posted 18 March 2019 - 12:16
tehnics, on 18 martie 2019 - 12:08, said:
... GPL-ul il folosesti si la masina si la aragaz (cel putin in Romania te duci cu butelia la statia de gaz si ti-o incarci). Deci dupa cele scrise mai sus, e acelasi gaz la o presiune mare. ... @florin71_skoda temperaturi de evaporare diferite. Edited by arg, 18 March 2019 - 12:17. |
#21
Posted 18 March 2019 - 12:27
Corect @Arg.
Din ce spune Google, butanul fierbe la 0grd, iar propanul fierbe la -44grd. Adica butelia clasica de aragaz, care contine butan, trebuie tinuta/pastrata la peste 0grd ca sa iasa din butelie gaz (si nu lichid), pe cind propanul ce se foloste la auto, trebuie tinut la temperaturi mai mari de -44grd, ca sa iasa din butelie gaz (si nu lichid). Edited by florin71_skoda, 18 March 2019 - 13:33. |
#22
Posted 18 March 2019 - 12:54
"trebuie tinut la temperaturi mai
te-ai incurcat un pic. |
#23
Posted 18 March 2019 - 12:58
daca lumea zicea de gpl ca e bomba, asta cu 200bar deja e next level stuff.
ce se mai aude de a3-ul ala ramas fara spate in timpul alimentarii cu cng? Edited by _-livio-_, 18 March 2019 - 12:59. |
#24
Posted 18 March 2019 - 13:11
maistoru, on 18 martie 2019 - 12:06, said:
daca mai traia Ceausescu........ Barcelona si Helsinki folosesc (si) autobuze pe CGN. Si in Iasi, acu vreo zece ani, au fost convertite cateva autobuze diesel la CGN intr-un proiect european. N-am auzit sa faca poc. |
#25
Posted 18 March 2019 - 13:31
arg, on 18 martie 2019 - 12:16, said:
mai documenteaza-te, ca nu-s la fel. BortSimpson, on 18 martie 2019 - 13:11, said:
CGN-ul este o tehnologie ok pana cand se mai imbunatatesc performantele bateriilor. Rezultatul arderii contine mult mai putin jeg decat la diesel (cu i-rosu sau fara). Barcelona si Helsinki folosesc (si) autobuze pe CGN. Si in Iasi, acu vreo zece ani, au fost convertite cateva autobuze diesel la CGN intr-un proiect european. N-am auzit sa faca poc. |
#26
Posted 18 March 2019 - 13:33
nu accidentul in sine e problema ci faptul ca poate lua foc.
|
#27
Posted 18 March 2019 - 13:33
#28
Posted 18 March 2019 - 13:56
GPL-ul se depoziteaza in stare lichida in rezervor. Rezervorul de GPL este mai rezistent decat orice parte din masina, slabe sanse sa pateasca ceva butelia. GPL-ul este mai greu decat aerul si persista la sol.
CNG-ul se depoziteaza comprimat in butelie, la presiuni mult mai mari. La fel ca si in cazul GPL, butelia este foarte rezistenta. CNG-ul este mai usor decat aerul, nu se acumuleaza la sol. Pentru CNG nu este nevoie de o retea de transport rutier cu cisterna, el vine din reteaua nationala de gaz natural si este comprimat in statie. |
|
#29
Posted 18 March 2019 - 13:59
In Suedia sunt multe masini care se vand cu CNG din fabrica. Si infrastructura de CNG este generoasa, gasesti la foarte foarte multe benzinarii alimentare CNG.
Nu prea sunt accidente/explozii (apropos de ce spunea cineva pe pagina anterioara). In zona Stockholm vad si autobuze cu MAN cu CNG. LE: Errata ... a facut poc un autobuz cu CNG acum cateva zile .. dar e primul de care am auzit si e din cauza ca a dat peste barierele de limitare a inaltimii inainte de intrarea intr-un tunel in timp ce mergea naiba stie unde ... driver error (nu era in circuitul normal, nu avea pasageri la bord). Edited by ro_explorer, 18 March 2019 - 14:04. |
#30
Posted 18 March 2019 - 14:12
tehnics, on 18 martie 2019 - 13:31, said:
Ideea este ca una e autobuz, alta-i masina mica. Cate accidente cu autobuze facute praf datorita vitezei, depasirilor etc, ai auzit pana acum ?? Cred ca tehnologia CGN, pentru circulatia in oras, e excelenta ca un pas intermediar pana la automobilul & autobuzul integral electric. Edited by BortSimpson, 18 March 2019 - 14:14. |
#31
Posted 18 March 2019 - 15:04
BortSimpson, on 18 martie 2019 - 14:12, said:
Daca vehiculul ajunge praf din cauza vitezei, butelia are sanse mai mari de supravietuire decat o au pasagerii. Situatia descrisa de tine e o non-problema. Cred ca tehnologia CGN, pentru circulatia in oras, e excelenta ca un pas intermediar pana la automobilul & autobuzul integral electric. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users