Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 Performance
Ultima postare: mar 01 2024 14:11, Inițiat de
inuendo0
, feb 19 2019 10:24
·
0
#55
Publicat: 20 februarie 2019 - 20:20
cavaliere, on 20 februarie 2019 - 09:26, said:
Ai luat rotile standard sau cele mari pe 20? Am o intrebare, ce gume ai primit pe ea Michelinuri pss sau ps4? Eu la X am Pirelli si le-am topit cam repede parca fata de Michelinuri, care culmea desi mi se par mai moi, tin mai mult la tavaleala. Sa o conduci cu placere. Editat de tfmercedez, 20 februarie 2019 - 20:21. |
#58
Publicat: 21 februarie 2019 - 14:18
#60
Publicat: 21 februarie 2019 - 17:45
Pe aici cam bate puternic soarele si pana acum nu am avut nici o problema cu vizibilitatea ecranului in nici un moment sau unghi. E enervant insa ca raman amprentele foarte usor. Am comandat un protector de ecran care cica rezolva problema asta. O sa vad atunci daca si vizibilitatea ramane la fel de buna.
|
#65
Publicat: 22 februarie 2019 - 14:14
tfmercedez, on 21 februarie 2019 - 21:40, said:
Eu as vrea sa il rog pe proprietar sa puna niste poze cu ecranul ala cu zonele "neinteresante" adica din lateral, de sus, sa vedem cum se imbina cu bordul. Pe saptamana viitoare, cand revin acasa din deplasare. Bursul, on 22 februarie 2019 - 08:25, said:
Cat ti-ai propus sa tii masina? Care este viata bateriei? Ai posibilitatea sa o schimbi dupa un anumit timp sau daca moare dai masina la Remat? Starea bateriei ar trebui sa fie destul de buna chiar si dupa 8 ani. Cele mai vechi Modele S (2012) au pierdut doar 10-15% din capacitate, iar Model 3 are o tehnologie mai noua, asa ca nu vad de ce nu ar tine cel putin la fel de bine. Oricum 8 ani este o perioada lunga, se pot intampla multe intre timp, pretul bateriilor este in cadere libera si poate vor aparea baterii after-market cu autonomie marita la un pret rezonabil. |
#66
Publicat: 22 februarie 2019 - 16:04
^Pretul per kwh a scazut dramatic in ultimii ani, in momentul de fata (cica) Tesla se apropie de 100$/kwh fata de 2010-2012 cand era pe la 600-1000$
https://www.ucsusa.o...-materials-cost Cred ca 50$ ar fi "the sweet spot" pentru toata lumea. As dori totusi ca restul companiilor cu traditie in industria auto sa vina cu propiile "gigafactories" ca sa nu se bazeaze toti pe lg/panasonic/chinezi si sa aduca masinile la un pret decent. |
#68
Publicat: 22 februarie 2019 - 22:38
george_alexandru, on 19 februarie 2019 - 19:16, said:
De curiozitate, cum e planul de revizii la asta si cam cat costa o revizie? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e4cIGfg6J9A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Citind manualul reiese exact ce zice tipul: la fiecare 10.000 km rotirea cauciucurilor, la fiecare 2 ani inlocuirea fluidului de frana si la 4 ani inlocuirea fluidului de racire a bateriei. Rotirea cauciucurilor este normala la orice masina si de bun simt mai ales la una de aproape 500cai. Inlocuirea lichidului de frana la 2 ani mi se pare putin exagerata si nu am facut-o la nici o masina inainte de 4 ani. Lichidul de racire a bateriei cel mai sigur il voi schimba la 4ani. La un Model S, stiu din surse sigure, ca saptamana asta s-a platit in jur de 1000 euro pentru revizia de 4 ani, care include schimbul lichidului de racire a bateriei si cel ce frana, inlocuirea stergatoarelor si bateriei de la telecomanda, rotirea cauciucurilor si inlocuirea filtrului de habitaclu. |
#70
Publicat: 25 februarie 2019 - 20:00
inuendo0, on 22 februarie 2019 - 22:38, said: Inlocuirea lichidului de frana la 2 ani mi se pare putin exagerata si nu am facut-o la nici o masina inainte de 4 ani. Oricum, felicitari, sper ca masina (mea) de dupa urmatoarea sa fie electrica, din pacate urmatoarea nu cred ca are cum sa fie, astept sa ajunga electrificarea si la masini de buget (15000) |
#71
Publicat: 25 februarie 2019 - 20:17
inuendo0, on 22 februarie 2019 - 22:38, said: Un video care explica in detaliu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e4cIGfg6J9A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Citind manualul reiese exact ce zice tipul: la fiecare 10.000 km rotirea cauciucurilor, la fiecare 2 ani inlocuirea fluidului de frana si la 4 ani inlocuirea fluidului de racire a bateriei. Rotirea cauciucurilor este normala la orice masina si de bun simt mai ales la una de aproape 500cai. Inlocuirea lichidului de frana la 2 ani mi se pare putin exagerata si nu am facut-o la nici o masina inainte de 4 ani. Lichidul de racire a bateriei cel mai sigur il voi schimba la 4ani. La un Model S, stiu din surse sigure, ca saptamana asta s-a platit in jur de 1000 euro pentru revizia de 4 ani, care include schimbul lichidului de racire a bateriei si cel ce frana, inlocuirea stergatoarelor si bateriei de la telecomanda, rotirea cauciucurilor si inlocuirea filtrului de habitaclu. Nu ma pun eu sa caut acuma, dar sunt curios ce pret ar avea acel filtru de habitaclu (polen) mult laudat. |
#72
Publicat: 25 februarie 2019 - 20:57
diabolik213, on 22 februarie 2019 - 16:04, said:
^Pretul per kwh a scazut dramatic in ultimii ani, in momentul de fata (cica) Tesla se apropie de 100$/kwh fata de 2010-2012 cand era pe la 600-1000$ https://www.ucsusa.o...-materials-cost Cred ca 50$ ar fi "the sweet spot" pentru toata lumea. As dori totusi ca restul companiilor cu traditie in industria auto sa vina cu propiile "gigafactories" ca sa nu se bazeaze toti pe lg/panasonic/chinezi si sa aduca masinile la un pret decent. Pe langa factorii economici (e prea scump sa aibe producatoru masinii si fabrica de baterii) Panasonic, LG au investit mult in cercetare, sunt multe retete patentate si pana una alta Panasonic (inca) e tata lor din t.p.d.v fiabilitate/autonomie/siguranta. Mai sunt producatori de celule Li-Ion care ofera performante similare pt inceput. In timp (ani) se face o diferentiere destul de clara ce inseamna o celula Li-Ion de calitate si una buna doar la inceput. La cat costa masina nu te poti juca cu unitatea de alimentare, plus ca e una dintre cele mai scumpe componente. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi