Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Zgomot neidentificat Audi A5
Ultima postare: ian 09 2019 14:46, Inițiat de
Impact
, dec 22 2018 16:16
·
0
#1
Publicat: 22 decembrie 2018 - 16:16
Salutare.
Am o problema care nu-mi da pace de vreo saptamana. Am un A5 Sportback, quattro, 177cp, 2013 - 70k km. De la 45-50 km/h se aude un sunet ca si cum ar trepida un metal sau un plastic sub masina. Nu simt vibratii in volan sau masina dar sunetul creste in intensitate o data cu viteza. Parca ar vibra ceva sub masina si s-ar lovi de altceva. Sunetul nu este lung, tine cam 3-4 secunde apoi revine dupa 2 secunde, constant in functie de viteza. Se aude destul de puternic. Ce am facut ? verificata la service, masina nu are nici macar bucsa slabita. Am fost sa verific cauciucurile si jentile (desi am pus cauciuruile acum 3 saptamani), m-am mirat ca toate rotile erau dezechilibrate si presiunea era 1.5 in loc de 2.2. Asa am aflat ca doua din cauciuri (pe care le-am mutat pe spate) au o mica deformare, nu se invart perfect. Apoi m-am dus la geometrie, totul era ok. Se aude exact la fel, acelasi zgomot peste 40km/h. Cauciucurile sunt an 2017, Petlas. Schimbat cauciucuri de iarna cu cele de vara .... acelasi zgomot (alte cauciucuri cu alte jante). Din pacate in perioada nu ma mai poate ajuta nimeni. Daca cunoasteti pe cineva care ma poate primi 20 minute sa urcam masina pe elevator si sa incercam sa rulam pana la 50kmh sa vedem de unde provine zgomotul .... m-ar ajuta enorm. Zgomotul este indiferent daca se accelereaza sau nu, e constant ... cand franez pare ca se diminueaza .... Am facut poze la placutele de frana , mi se par ciudate cele de pe fata ... poate stie cineva daca-s ok (placuta calca doar in partea de jos pe disk, la mjloc e gol). Pozele sunt facute fara frana, doar in D (cele de pe spate sunt lipite de disc. Ce credeti ca ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu... Mersi Fișiere atașate |
#5
Publicat: 22 decembrie 2018 - 16:44
george_alexandru, on 22 decembrie 2018 - 16:39, said:
Nu te supara ca iti zic, dar iti bati joc de masina cu anvelopele alea Petlas. Aia e masina de zeci de mii de euro, pune si tu macar un Nokian daca nu unele premium. Perfect adevarat .... am cumparat acum ceva timp masina cu tot cu anvelope (vara + iarna noi cu jante separat) si am preferat sa merg o perioada cu ele. Intentionez in primavara sa le schimb (cele de vara tot Petlas sunt). Mersi pentru sfat! |
#7
Publicat: 22 decembrie 2018 - 16:50
zile_san, on 22 decembrie 2018 - 16:45, said:
placuta de frana nu e vatamata. sunt ok. poate e axul cu came, in mom in care atingi o anumita turatie incepe si suna. Indiferent de treapta de viteza si turatie zgomotul este acelasi. Se aude doar dupa 40-50kmh (inclusiv pe manual). As putea spune ca se simte si o mica vibratie in podea dreapta. |
#12
Publicat: 22 decembrie 2018 - 18:52
Impact, on 22 decembrie 2018 - 16:16, said:
Din pacate in perioada nu ma mai poate ajuta nimeni. Daca cunoasteti pe cineva care ma poate primi 20 minute sa urcam masina pe elevator si sa incercam sa rulam pana la 50kmh sa vedem de unde provine zgomotul .... m-ar ajuta enorm. |
#15
Publicat: 22 decembrie 2018 - 20:14
Cred ca vrei sa zici placutele, etrierii nu arata asa cand sunt noi, in plus discurile cam duc 2 randuri de placute daca nu sunt brembo max.
Iar discurile aduna rugina si daca ploua si nu misti masina 2 zile., deci nu inseamna absolut nimic. @Impact: ai verificat protectiile metalice dintre esapament si caroserie? Editat de _-livio-_, 22 decembrie 2018 - 20:15. |
|
#16
Publicat: 22 decembrie 2018 - 21:57
Doamne ce de aberatii postate aici (de unii). In Bucuresti stau. Discurile nu sunt schimbate (cred ca au buza de vreo 3 mm pe fata si pe spate mai putin). Masina a avut un singur proprietar, cumparata din Romania de noua, tot serviceul la Midocar. Un singur element revopsit (bara spate-Midocar). A fost in leasing. Asta ca sa lamuresc "mecanicii" de ocazie care cu greu coboara din Loganuri.
N-am verificat protectiile dintre esapamwnt si caroserie (voi verifica). Am avut problema la A4 cu asta si era un clantanit clar, metalic. Mai ales la pornire. Sunetul coincide cu o groapa pe care am luat-o pe centura...am omis sa zic asta pt ca am considerat doar coincidenta (am luat gropi mai mari si nu au aparut probleme). Urmele de coroziune pe discuri apar dupa ce masina sta 24 ore nemiscata - asta ca informatie generala. LE. Masina a fost cumparata acum 10 000km. Pana acum...no problem. Iti poti da seama despre km unei masini dupa uzura. Am avut un A4 cu 130k km (am vandut-o la 250k km) si cand am cumparat-o avea un amortizor scurs, bucsile slabite de la brate, scurgeri la EGR si putin la pompa servo, ambreajul dus. Editat de Impact, 22 decembrie 2018 - 22:05. |
#18
Publicat: 22 decembrie 2018 - 22:02
Mda. Problema cea mare este ca singurul service care m a primit in perioada asta a facut verificare mecanica fara sa imi dea scutul jos. Practic a tras de bucsi, brate, planetare etc. Cica verificare fara desfacere componente..... si culmea...in ziua respectiva nu s-a auzit nimic la masina, nici cand a condus-o mecanicul .....
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi