televizor nou spart
#1
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 19:54
Buna seara. Am cumparat in august un televizor de la Flanco cu ocazia unei oferte de la CardAvantaj, nefiindu-mi necesar pana acum a ramas cutia sigilata. In aceasta sear seara desfac cutia si constat: stupoare ecranul spart. Ce sa fac in continuare???
Editat de danutza308, 11 noiembrie 2018 - 19:56. |
#4
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:02
#7
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:11
bog4u, on 11 noiembrie 2018 - 20:02, said:
Alt troll... Ti-ai facut repede cont pe Softpedia sa vezi reactia la ...nimic. Amice, daca ti-ai fi cumparat tv, cu singuranta ai fi verificat, chiar si de curiozitate coletul. Altminteri iti meriti soarta, garantia nu acopera nicaieri ecranul spart. |
#9
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:12
De curiozitate, ce vrei sa scrii in sesizarea aceea ANPC ?!
"Am primit pachetul in data de xx august 2016, l-am verificat dupe aproximatix 3 luni si e bulit ecranul." Probabil ai sansa de succesuri 0.000000000000001% Da' nu te opreste nimeni sa faci sesizare. Verificarea coletului se face pe loc, in fata curierului. Sau, in cel mai bun caz, in urmatoarele 12-24 de ore. |
#10
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:13
danutza308, on 11 noiembrie 2018 - 20:02, said:
multumesc; eu l-am bagat inapoi in cutie.. ma gandeam sa intreb la OPC daca am vreo sansa..... Deci... sanse ZERO! Defectul NU ESTE ACOPERIT DE GARANTIE,ESTE DEFECT PROVOCAT! Informatie direct de la sursa. P.S. - Cumpara alt televizor si pe viitor verifica integritatea acestuia,transporta-l numai cu ambalajele in care a fost livrat si pastreaza cutia pentru garantie daca este cazul! Editat de Tehnicianul090370, 11 noiembrie 2018 - 20:17. |
|
#12
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:17
desfacutul coletului in fata curierului nu ajuta prea mult. Multe problemele se vad cand il bagi in priza. Sa-l vad eu pe ala care sta cu prelungitorul in asteptarea curierului. Si da, am primit si eu unul bulit (nu se vedea nimic din exterior) si am sesisat imediat problema si l-am returnat (schimbat) fara probleme....dar asta a fost la o ora dupa ce mi-a fost livrat....
Dupa trei luni faci bani de pe youtube daca-ti vine vreo idee buna...de exemplu filmezi cum il arunci de pe bloc, cum treci cu masina peste el, torni acid, tragi cu arcul in el....in fine, vezi tu Editat de alexpet, 11 noiembrie 2018 - 20:22. |
#14
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:37
alexpet, on 11 noiembrie 2018 - 20:17, said:
desfacutul coletului in fata curierului nu ajuta prea mult. Multe problemele se vad cand il bagi in priza. Sa-l vad eu pe ala care sta cu prelungitorul in asteptarea curierului. Si da, am primit si eu unul bulit (nu se vedea nimic din exterior) si am sesisat imediat problema si l-am returnat (schimbat) produsul fara probleme....dar asta a fost la o ora dupa ce mi-a fost livrat.... Sa vezi cum scot din garantie cei de la Depanero... produse impecabile! Le zgarie in service sau chiar le transporta necorespunzator si apoi suna posesorul sa-i transmita ca au trimis un TV cu display spart! Ba... ajuta,faci poze atunci in momentul desfacerii coletului,suni daca este in program, suni chiar la magazinul care ti-a expediat produsul si la firma de curierat,iei numele curierului si faci reclamatie PE LOC! Cu aceste dovezi "la cald" ai sanse 101% sa ti se schimbe produsul deteriorat.Daca "o scalzi"... ai pierdut! dorin_2k, on 11 noiembrie 2018 - 20:17, said:
Lasa-l in cutie si uita de el sau arunca-l. Daca ai bani, du-l la reparat. Se repara, dar te costa. danutza308, on 11 noiembrie 2018 - 19:54, said:
Buna seara. Am cumparat in august un televizor de la Flanco cu ocazia unei oferte de la CardAvantaj, nefiindu-mi necesar pana acum a ramas cutia sigilata. In aceasta sear seara desfac cutia si constat: stupoare ecranul spart. Ce sa fac in continuare??? flavius18, on 11 noiembrie 2018 - 19:58, said:
sa spui la garantie ca ti-a pocnit din senin ecranu si poate il schimba pe garantie. din august pana acu e mai greu de dus inapoi tv-u Garantie la ce? Tampit o fi furnizorul de-o plati service-ului garantia... ar fi CULMEA! Tu,daca iti iei masina noua nouta,pleci cu ea de la dealer si in 500m iei "in brate" un copac... ti-o repara pe garantie ca nu stii s-o conduci? Bine ca stiu cu ce "clienti" am de-a face... Editat de Tehnicianul090370, 11 noiembrie 2018 - 20:26. |
#16
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:44
Tehnicianul090370, on 11 noiembrie 2018 - 20:37, said:
Ce inventiv este romanasul nostru... fiind defect provocat... poti sa-i spui si lu' Mutu' minciuna asta ca numeni nu ti-l mai repara pe garantie! Garantie la ce? Tampit o fi furnizorul de-o plati service-ului garantia... ar fi CULMEA! Tu,daca iti iei masina noua nouta,pleci cu ea de la dealer si in 500m iei "in brate" un copac... ti-o repara pe garantie ca nu stii s-o conduci? Bine ca stiu cu ce "clienti" am de-a face... acu vin si spun, ma doare la motoreta de directiva lor eu nu le-am dat bani rupti si sa le spun ca este o directiva europeana sa primeasca asa banii, am dat bani buni si vreau produs bun. Editat de flavius18, 11 noiembrie 2018 - 20:45. |
#18
Publicat: 11 noiembrie 2018 - 20:45
Mai era un topic de genul acum ceva vreme în urmă...
Tot cu TV și ecran spart.... Dacă-l cumperi din magazin fizic, acolo îți probează televizorul. Dacă îl comanzi online și sigiliile sunt intacte și ambalaj intact șanse să fie spart ecranul sunt mici spre deloc. Chiar dacă nu stai cu curierul lăngă tine, tot îl desfaci în aceasi zi și observi dacă sunt probleme. Vina este a cumpărătorului că nu a verificat produsul în timp util. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi