Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai

UPGRADE interfon de bloc Electra?
 

televizor nou spart

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
danutza308

danutza308

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 11.11.2018
Buna seara. Am cumparat in august un televizor de la Flanco cu ocazia unei oferte de la CardAvantaj, nefiindu-mi necesar pana acum a ramas cutia sigilata. In aceasta sear seara desfac cutia si constat: stupoare ecranul spart. Ce sa fac in continuare???

Edited by danutza308, 11 November 2018 - 19:56.


#2
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 12.09.2005
Sa iti iei alt televizor daca iti trebuie.

#3
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 03.08.2013
sa spui la garantie ca ti-a pocnit din senin ecranu si poate il schimba pe garantie. din august pana acu e mai greu de dus inapoi tv-u

#4
danutza308

danutza308

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 11.11.2018

View Postflavius18, on 11 noiembrie 2018 - 19:58, said:

sa spui la garantie ca ti-a pocnit din senin ecranu si poate il schimba pe garantie. din august pana acu e mai greu de dus inapoi tv-u
multumesc; eu l-am bagat inapoi in cutie.. ma gandeam sa intreb la OPC daca am vreo sansa.....

#5
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,024
  • Înscris: 20.12.2007
Alt troll...
Ti-ai facut repede cont pe Softpedia sa vezi reactia la ...nimic.Posted Image

Amice, daca ti-ai fi cumparat tv, cu singuranta ai fi verificat, chiar si de curiozitate coletul.
Altminteri iti meriti soarta, garantia nu acopera nicaieri ecranul spart.

#6
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 03.08.2013

View Postdanutza308, on 11 noiembrie 2018 - 20:02, said:


multumesc; eu l-am bagat inapoi in cutie.. ma gandeam sa intreb la OPC daca am vreo sansa.....
sanse 0

#7
TaTa_RzV

TaTa_RzV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,803
  • Înscris: 18.10.2018

View Postbog4u, on 11 noiembrie 2018 - 20:02, said:

Alt troll...
Ti-ai facut repede cont pe Softpedia sa vezi reactia la ...nimic.Posted Image

Amice, daca ti-ai fi cumparat tv, cu singuranta ai fi verificat, chiar si de curiozitate coletul.
Altminteri iti meriti soarta, garantia nu acopera nicaieri ecranul spart.
nu e neaparat troll.si eu am un televizor primit din iulie 2017, cadou de botez. nu l_am desfacut nici in ziua de azi. poate cand o sa_i vina randul :)

#8
leventebest

leventebest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 10.05.2007
Deci l ai luat exclusiv online, altfel il verificai la magazin cand il cumparai. Si de 3 luni n ai fost curios sa l deschizi?

#9
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
De curiozitate, ce vrei sa scrii in sesizarea aceea ANPC ?!
"Am primit pachetul in data de xx august 2016, l-am verificat dupe aproximatix 3 luni si e bulit ecranul."
Probabil ai sansa de succesuri 0.000000000000001%
Da' nu te opreste nimeni sa faci sesizare.
Verificarea coletului se face pe loc, in fata curierului.
Sau, in cel mai bun caz, in urmatoarele 12-24 de ore.

#10
Tehnicianul090370

Tehnicianul090370

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 18.10.2018

View Postdanutza308, on 11 noiembrie 2018 - 20:02, said:

multumesc; eu l-am bagat inapoi in cutie.. ma gandeam sa intreb la OPC daca am vreo sansa.....
Eu lucrez la garantii intr-un service prin colaborare.Sansele tale sunt zero,iti spun direct de la sursa ca sa nu mai cauti solutii pe la OPC sau prin alta parte.Este problema ta cum ti-a fost livrat produsul,trebuia verificat in fata curierului daca l-ai comandat prin Internet sau trebuia dasfacuta cutia la magazin si verificata integritatea.Tot atat de bine puteai sa-l spargi chiar tu in timpul transportului sau alte cauze.
Deci... sanse ZERO! Defectul NU ESTE ACOPERIT DE GARANTIE,ESTE DEFECT PROVOCAT!
Informatie direct de la sursa.
P.S. - Cumpara alt televizor si pe viitor verifica integritatea acestuia,transporta-l numai cu ambalajele in care a fost livrat si pastreaza cutia pentru garantie daca este cazul!

Edited by Tehnicianul090370, 11 November 2018 - 20:17.


#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,062
  • Înscris: 01.12.2001

View Postdanutza308, on 11 noiembrie 2018 - 20:02, said:

multumesc; eu l-am bagat inapoi in cutie.. ma gandeam sa intreb la OPC daca am vreo sansa.....
Lasa-l in cutie si uita de el sau arunca-l.
Daca ai bani, du-l la reparat.
Se repara, dar te costa.

#12
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
desfacutul coletului in fata curierului nu ajuta prea mult. Multe problemele se vad cand il bagi in priza. Sa-l vad eu pe ala care sta cu prelungitorul in asteptarea curierului. Si da, am primit si eu unul bulit (nu se vedea nimic din exterior) si am sesisat imediat problema si l-am returnat  (schimbat) fara probleme....dar asta a fost la o ora dupa ce mi-a fost livrat....
Dupa trei luni faci bani de pe youtube daca-ti vine vreo idee buna...de exemplu filmezi cum il arunci de pe bloc, cum treci cu masina peste el, torni acid, tragi cu arcul in el....in fine, vezi tu

Edited by alexpet, 11 November 2018 - 20:22.


#13
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 03.08.2013
si asa stam prost la capitolul legi si amenzi date de opc comerciantilor.

#14
Tehnicianul090370

Tehnicianul090370

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 18.10.2018

View Postalexpet, on 11 noiembrie 2018 - 20:17, said:

desfacutul coletului in fata curierului nu ajuta prea mult. Multe problemele se vad cand il bagi in priza. Sa-l vad eu pe ala care sta cu prelungitorul in asteptarea curierului. Si da, am primit si eu unul bulit (nu se vedea nimic din exterior) si am sesisat imediat problema si l-am returnat  (schimbat) produsul fara probleme....dar asta a fost la o ora dupa ce mi-a fost livrat....
Da... corect la o ora nu la 5 luni si ai gasit intelegere! Daca ai stii cat de dure sunt conditiile de garantie si cum se cauta scoaterea produselor sub orice motiv... ai avea alta viziune!
Sa vezi cum scot din garantie cei de la Depanero... produse impecabile! Le zgarie in service sau chiar le transporta necorespunzator si apoi suna posesorul sa-i transmita ca au trimis un TV cu display spart!

Ba... ajuta,faci poze atunci in momentul desfacerii coletului,suni daca este in program, suni chiar la magazinul care ti-a expediat produsul si la firma de curierat,iei numele curierului si faci reclamatie PE LOC!
Cu aceste dovezi "la cald" ai sanse 101% sa ti se schimbe produsul deteriorat.Daca "o scalzi"... ai pierdut!

View Postdorin_2k, on 11 noiembrie 2018 - 20:17, said:

Lasa-l in cutie si uita de el sau arunca-l.
Daca ai bani, du-l la reparat.
Se repara, dar te costa.
Costa... putin spus! ARDE!!! Un display costa fara manopera cam 70% din pretul TV-ului!

View Postdanutza308, on 11 noiembrie 2018 - 19:54, said:

Buna seara. Am cumparat in august un televizor de la Flanco cu ocazia unei oferte de la CardAvantaj, nefiindu-mi necesar pana acum a ramas cutia sigilata. In aceasta sear seara desfac cutia si constat: stupoare ecranul spart. Ce sa fac in continuare???
Haoleooo (stiu... cu dialect), sa nu-mi spui ca mai platesti si rate la spartura aia! Sorry,n-as vrea sa fiu in situatia ta si nu doresc nimanui acest lucru!

View Postflavius18, on 11 noiembrie 2018 - 19:58, said:

sa spui la garantie ca ti-a pocnit din senin ecranu si poate il schimba pe garantie. din august pana acu e mai greu de dus inapoi tv-u
Ce inventiv este romanasul nostru... fiind defect provocat... poti sa-i spui si lu' Mutu' minciuna asta ca numeni nu ti-l mai repara pe garantie!
Garantie la ce? Tampit o fi furnizorul de-o plati service-ului garantia... ar fi CULMEA!
Tu,daca iti iei masina noua nouta,pleci cu ea de la dealer si in 500m iei "in brate" un copac... ti-o repara pe garantie ca nu stii s-o conduci?
Bine ca stiu cu ce "clienti" am de-a face...

Edited by Tehnicianul090370, 11 November 2018 - 20:26.


#15
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,062
  • Înscris: 01.12.2001
Nu chiar arde.Insa posibil vineri de BF sa isi ia unul nou, mai ieftin ca reparatia.

#16
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 03.08.2013

View PostTehnicianul090370, on 11 noiembrie 2018 - 20:37, said:

Ce inventiv este romanasul nostru... fiind defect provocat... poti sa-i spui si lu' Mutu' minciuna asta ca numeni nu ti-l mai repara pe garantie!
Garantie la ce? Tampit o fi furnizorul de-o plati service-ului garantia... ar fi CULMEA!
Tu,daca iti iei masina noua nouta,pleci cu ea de la dealer si in 500m iei "in brate" un copac... ti-o repara pe garantie ca nu stii s-o conduci?
Bine ca stiu cu ce "clienti" am de-a face...
da sunt inventiv, te oftici? :D lasa ca nici comerciantii nu sunt corecti cu noi, nici curieru nu este.. si asa ajungem ca nici noi sa nu fim. acu ca te-ai lamurit ca romanu este inventiv desi ti-a luat cam mult timp am sa spun asa... asta as face eu si punct. si eu mi-am luat tv de o caruta de bani,  in magazin am facut proba la el adica aprins stins.. si cand ajung acasa pun fundal alb si vad 3 pixeli morti. sun la ei sa le spun de pixeli si ei imi spun ca este ok sa fie 3, daca erau mai multi era problema si constituia caz de garantie din cauza a nu stiu ce directiva europeana.
acu vin si spun, ma doare la motoreta de directiva lor eu nu le-am dat bani rupti si sa le spun ca este o directiva europeana sa primeasca asa banii, am dat bani buni si vreau produs bun.

Edited by flavius18, 11 November 2018 - 20:45.


#17
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
La piese de schimb de dat e bun?

#18
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,453
  • Înscris: 24.05.2010
Mai era un topic de genul acum ceva vreme în urmă...
Tot cu TV și ecran spart....
Dacă-l cumperi din magazin fizic, acolo îți probează televizorul.
Dacă îl comanzi online și sigiliile sunt intacte și ambalaj intact șanse să fie spart ecranul sunt mici spre deloc. Chiar dacă nu stai cu curierul lăngă tine, tot îl desfaci în aceasi zi și observi dacă sunt probleme.
Vina este a cumpărătorului că nu a verificat produsul în timp util.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate