Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 

Masina nu mai trage ca inainte

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Salutare,am un golf 4 alh,1.9
Acum o saptamana am schimbat rulmentul de presiune si furca,deoarece era necesara inlocuirea. Ambreajul eate ca nou,nu era nevoie de schimbare. Dupa ce am plecat cu masina de acolo,nu mai merge ca pana acum...
Adica,se demareaza mai greu,nu mai trage ca inainte...am pus tester pe ea, o erooare la termostat,dar caldura merge,indica si ok in bord...turbo sa curatit acum 4 luni. Are cineva vreo idee ce ar putea fi??

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Cred că e ceva montat prost. Așa pe bază de glob. Cel mai bine îți va zice un mecanic.

Să nu fie doar o impresie.

#3
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Vezi vacumul, posibil sa fi uitat un furtun deconectat si turbina sa nu mai lucreze corect.

#4
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Daca era un furtun de la vacum deconectat intra in limp mode imediat si mergea slab de tot.

#5
paznicmare

paznicmare

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,450
  • Înscris: 01.02.2010

 lari_90, on 08 noiembrie 2018 - 09:10, said:

Salutare,am un golf 4 alh,1.9
Acum o saptamana am schimbat rulmentul de presiune si furca,deoarece era necesara inlocuirea. Ambreajul eate ca nou,nu era nevoie de schimbare. Dupa ce am plecat cu masina de acolo,nu mai merge ca pana acum...
Adica,se demareaza mai greu,nu mai trage ca inainte...am pus tester pe ea, o erooare la termostat,dar caldura merge,indica si ok in bord...turbo sa curatit acum 4 luni. Are cineva vreo idee ce ar putea fi??
Oare ai senzor pe termostat?
Nu cumva e senzorul de temperatura lichid racire?

#6
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Mie mi se pare ca nu prea merge turbo...adica pe autostrada nu mai sare de 130 km

Inainte,chiar daca e de 90 de cai cand o calcai te baga in scaun....acum....nimic...

#7
paznicmare

paznicmare

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,450
  • Înscris: 01.02.2010
Fa un log in mers cu testerul(vag-com) si posteaza pe forumul VW.Sunt baieti care stiu sa il interpreteze si iti spun ei ce si cum.

#8
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Pe tester a dat erooare ceva legat de termostat....oare si aia sa fie de vina??

Ok...voi face azi un log in mers

#9
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
pentru schimbat rulment de presiune au dat jos cutia de viteze?

sigur nu au atins / scos / strambat parghia care actioneaza turbina? sau a iesit / este rupt furtunasul care intra in actuatorul turbinei?

e in spatele motorului jos, exact deasupra unde intra planetara dreapta in cutie

Edited by Oxigen1234, 08 November 2018 - 10:17.


#10
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

 lari_90, on 08 noiembrie 2018 - 09:10, said:

Dupa ce am plecat cu masina de acolo,nu mai merge ca pana acum...
In service ai fost tot timpul langa masina?

#11
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Nu am fost langa ei tot timpul...cutia sa dat jos de pe masina...mangandesc ca au facut ceva acolo...ca nici lichid in caseta de directie nu am gasit...azi o voi suspenda eu si ma voi uita sa vad daca se observa ceva pe acolo

#12
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Cred ca e ceva de la vacuum ,adica cand opresc masina se aude ca si cand ai oprii tractorul..un sunet ciudat,care se auzea si inainte sa schimb garnitura de la pimpa tandem...si de cand am luato de la reparat asa se aude cand o opresc...

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 vinciun, on 08 noiembrie 2018 - 09:43, said:

Daca era un furtun de la vacum deconectat intra in limp mode imediat si mergea slab de tot.

Intre un SDI 1.9 de la VW si un alh de 90cp cu turbo nu e prea mare diferenta... Posted Image , daca zice ca nu mai trage ca inainte, sunt sanse mari sa fie ceva probleme de vacum.

#14
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
De obicei daca ai probleme de vacuum vei lua limp mode. Vei avea chiar si cod de eroare in vcds, positive sau negative deviation. Tu spui ca nu ai erori deci nu cred sa fie vreun vacuum cu probleme.
Deconecteaza mufa  de la debitmetru si da o tura sa vezi daca merge mai bine masina.
In 3 minute iti dai singur seama daca e vreo problema de acolo.

Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 11:27.


#15
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Nu e obligatoriu sa intre inlimp, sau sa afiseze erori, daca ai scapari la vacum. Daca membrana capsulei de la turbo e gaurita, sau furtunul iesit, fisurat, nu da eroare pe tester. Cel mai clar, e sa conectezi un manometru de vacum incircuit, apoi sa iei furtunasele la rand, sa vezi care scapa.

#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
De asta am zis "de obicei".
Exista intr-adevar cazuri in care nu ai erori.
Ce ma mira pe mine e faptul ca masina nu-i trage exact de atunci.
Ceva  nu s-a montat cum trebuie.

#17
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ăia cu montajul zic ceva ?

#18
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
Nu cred ca or sa-i zica nimic. Poate au incurcat oamenii piesele lui cu altele, de pe o alta masina?
Sau poate n-au pus la loc tot.

Nu prea am inteles-o pe aia cu lichidul. Adica ai dus-o cu lichid si ei ti-au dat-o fara ? Si nu ti-au spus ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate