Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Cartela sim nu este activată!

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018
Am reziliat un contract la telekom (În data de 1 s-au facut 30 de zile de când am făcut cererea) si începând de ieri imi apare acest mesaj pe telefon .In cerere am solicitat rămânerea pe cartelă.
De asemenea nu pot sa dau si sa primesc apeluri.
Trebuie să o activeze ei?
Există o perioadă de așteptare până la activare?

#2
bobo323

bobo323

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,681
  • Înscris: 12.06.2015
Trebuie sa te adresezi lor , ei sunt in masura sa te ajute.

#3
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018
Credeam ca poate s-a mai întâlnit cineva cu această situație.

#4
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,160
  • Înscris: 15.05.2008
ai inchis,deschis telefonul?

#5
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018

 ceanu1980, on 03 noiembrie 2018 - 20:45, said:

ai inchis,deschis telefonul?

Da.Este primul lucru care l-am făcut.

#6
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 g1102, on 03 noiembrie 2018 - 20:19, said:

Am reziliat un contract la telekom (În data de 1 s-au facut 30 de zile de când am făcut cererea) si începând de ieri imi apare acest mesaj pe telefon .In cerere am solicitat rămânerea pe cartelă.
De asemenea nu pot sa dau si sa primesc apeluri.
Trebuie să o activeze ei?
Există o perioadă de așteptare până la activare?
Eu cred ca dupa rezilierea contractului au alocat numarul la alt abonament.
A patit asta un user care a deschis subiect pe tema asta  Posted Image

#7
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 g1102, on 03 noiembrie 2018 - 20:19, said:

Am reziliat un contract la telekom (În data de 1 s-au facut 30 de zile de când am făcut cererea) si începând de ieri imi apare acest mesaj pe telefon .In cerere am solicitat rămânerea pe cartelă.
De asemenea nu pot sa dau si sa primesc apeluri.
Trebuie să o activeze ei?
Există o perioadă de așteptare până la activare?
Trebuie sa activezi tu cartela prin incarcare, probabil cu minim cinci euro. Uita-te pe site. Toate cartelele la Telekom vin neactivate si trebuie sa le activeze utilizatorul prin incarcare, mi se pare ca cu cinci euro.
Ce era asa de greu sa te uiti pe site sa vezi cum se activeaza o cartela Telekom?
Pe bune acum, ce urmeaza? Un topic cu "cum imi spal chilotii cu ajutorul masinii de spalat? Dar de mana?"  "Masina de spalat are o usa. Cum o deschid?"
Bai, pe bune, exista Google. Am gasit link-ul de mai sus in doua secunde, cat s-a incarcat pagina. Chiar in halul asta ati ajuns, sa nu mai puteti gasi raspunsuri la o problema simpla, cum e cea de mai sus?

#8
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018

 super8, on 03 noiembrie 2018 - 20:51, said:


Eu cred ca dupa rezilierea contractului au alocat numarul la alt abonament.
A patit asta un user care a deschis subiect pe tema asta  Posted Image

Posibil.Le-am facut plangere la protecția consumatorului, fiindcă la telefon m-au amenințat că îl desființează.Nu stiu daca au dreptul să facă asta, conform legii.

#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Ia incearca sa suni pe acel numar. Daca va raspunde careva, numarul a fost deja alocat si adio.

#10
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
In ce sens ai facut plangere la protectia consumatorului ?
     Dupa ce ai reziliat contractul, esti liber de contract  si ei sunt liberi sa faca ce vrea.
       Numarul de telefon nu este al tau, este al lor iar daca a devenit disponibil si este usor de memorat nu este exclus sa-l fi alocat altcuiva.

#11
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018

 biogood, on 03 noiembrie 2018 - 20:59, said:


Trebuie sa activezi tu cartela prin incarcare, probabil cu minim cinci euro. Uita-te pe site. Toate cartelele la Telekom vin neactivate si trebuie sa le activeze utilizatorul prin incarcare, mi se pare ca cu cinci euro.
Ce era asa de greu sa te uiti pe site sa vezi cum se activeaza o cartela Telekom?
Pe bune acum, ce urmeaza? Un topic cu "cum imi spal chilotii cu ajutorul masinii de spalat? Dar de mana?"  "Masina de spalat are o usa. Cum o deschid?"
Bai, pe bune, exista Google. Am gasit link-ul de mai sus in doua secunde, cat s-a incarcat pagina. Chiar in halul asta ati ajuns, sa nu mai puteti gasi raspunsuri la o problema simpla, cum e cea de mai sus?

Crede-mă am citit.Daca încarc cu 5 euro si nu se întâmplă nimic ,imi faci tu un transfer cu suma respectivă.
Eu nu inteleg cum cred unii ca nu caut informatii inainte.Ma gandesc ca din moment ce stiu sa fac cont aici ,sa confirm contul prin gmail si sa postez, ar fi de de la sine înțeles că stiu sa fac o amarata de cautare.
Vreau doar sa am certitudinea că nu arunc 5 euro pe geam.

 cspot, on 03 noiembrie 2018 - 21:26, said:

In ce sens ai facut plangere la protectia consumatorului ?
     Dupa ce ai reziliat contractul, esti liber de contract  si ei sunt liberi sa faca ce vrea.
       Numarul de telefon nu este al tau, este al lor iar daca a devenit disponibil si este usor de memorat nu este exclus sa-l fi alocat altcuiva.

Există o lege care spune că operatorii de comunicații sunt obligați să asigure portarea numărului, în cazul meu de la abonament la cartela ,la solicitarea expresă a clientului.La fel si in cazul portarii.Daca ar fi nr. lor ar putea sa refuze portarile, pe motiv că sunt numerele lor.
As cauta legea, dar atunci când am gasit-o am dat de ea din întâmplare si acum nu am timp/chef sa imi bat capul.

 dorin_2k, on 03 noiembrie 2018 - 21:22, said:

Ia incearca sa suni pe acel numar. Daca va raspunde careva, numarul a fost deja alocat si adio.

Am sunat si aparent cartela nu are semnal.

Edited by g1102, 03 November 2018 - 21:50.


#12
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 g1102, on 03 noiembrie 2018 - 21:47, said:

Există o lege care spune că operatorii de comunicații sunt obligați să asigure portarea numărului, în cazul meu de la abonament la cartela
Portare inseamna transferul numarului de la un operator mobil la altul, nu de la un produs (abonamentul) la altul (prepay) in cadrul aceluiasi operator.

#13
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
@g1102, daca vrei sa ai certitudine apeleaza numarul in cauza si vezi daca raspunde cineva.
Daca raspunde inseamna ca a fost alocat la un abonament; ori PrePay si cineva a activat numarul imediat dupa ce ai reziliat tu abonamentul.
Daca in momentul apelului auzi "numar nealocat" sau ceva de genul, inseamna ca fie nu e activa si dureaza cateva zile ori.........trebuie incarcata cu credit pt. (re)activare.

Ideea e sa apelezi acum numarul sa vezi ce si cum  Posted Image


l.e.:

 g1102, on 03 noiembrie 2018 - 21:49, said:

Am sunat si aparent cartela nu are semnal.
In cazul asta ori trebuie asteptat pana se reactiveaza numarul ca PrePay;
ori poate (nu stiu sigur !) trebuie incarcata cu credit pt. activarea ei.

Mergi maine-poimanine la un sediu/centru si intreaba-i p-aia acolo ce se intampla cu cartela ta  Posted Image

Edited by super8, 03 November 2018 - 21:55.


#14
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018

 biogood, on 03 noiembrie 2018 - 21:50, said:


Portare inseamna transferul numarului de la un operator mobil la altul, nu de la un produs (abonamentul) la altul (prepay) in cadrul aceluiasi operator.

Păi si atunci ce îi împiedică să refuze portarea numărului, ca doar e numărul lor.
De ce sa nu iti dea noul operator un număr de al lor?
De ce poti sa faci portarea până la expirarea perioadei contractuale si operatorul sa fie obligat să iti transfere numărul,ca doar e numărul lor?Sa iti dea noul operator un număr de-al lor.

 super8, on 03 noiembrie 2018 - 21:52, said:

@g1102, daca vrei sa ai certitudine apeleaza numarul in cauza si vezi daca raspunde cineva.
Daca raspunde inseamna ca a fost alocat la un abonament; ori PrePay si cineva a activat numarul imediat dupa ce ai reziliat tu abonamentul.
Daca in momentul apelului auzi "numar nealocat" sau ceva de genul, inseamna ca fie nu e activa si dureaza cateva zile ori.........trebuie incarcata cu credit pt. (re)activare.

Ideea e sa apelezi acum numarul sa vezi ce si cum  Posted Image


l.e.:

In cazul asta ori trebuie asteptat pana se reactiveaza numarul ca PrePay;
ori poate (nu stiu sigur !) trebuie incarcata cu credit pt. activarea ei.

Mergi maine-poimanine la un sediu/centru si intreaba-i p-aia acolo ce se intampla cu cartela ta  Posted Image

Am sunat din nou.
"Numărul nu este în serviciu".
Mulțumesc pentru sfaturi.

 biogood, on 03 noiembrie 2018 - 21:50, said:


Portare inseamna transferul numarului de la un operator mobil la altul, nu de la un produs (abonamentul) la altul (prepay) in cadrul aceluiasi operator.

Scuze! Am vrut să spun "pastrarea" numărului la cartela, în cadrul aceluiași operator.

Edited by g1102, 03 November 2018 - 21:59.


#15
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Ai sunat la relatii clienti ?!
DA - si, ce au spus ?
NU - pai, ce mai astepti ?!

#16
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018

 buyonevideo, on 04 noiembrie 2018 - 12:10, said:

Ai sunat la relatii clienti ?!
DA - si, ce au spus ?
NU - pai, ce mai astepti ?!

Am sunat. M-au anunțat că mi-a fost dezactivat nr.
Astept rezolvarea plângerii la ANPC, fiindcă ei stochează numărul de telefon în centrala câteva luni.
Mi-au zis ca ei nu pot sa pastreze numărul la cartela deoarece abonamentul vine la pachet cu celelalte servicii(televiziune + internet fix).Mi se pare o aberație deoarece pentru ambele servicii exista doua contracte diferite(unu de telefonie mobila si celalalt de servicii fixe.)
Sunt destul de încrezător, ca ANPC imi va da dreptate.

Edited by g1102, 04 November 2018 - 13:39.


#17
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Cum si unde ai facut cerere pentrtu pastrare / trecere numar de la abonament la cartela ?!

#18
g1102

g1102

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,313
  • Înscris: 17.07.2018

 buyonevideo, on 04 noiembrie 2018 - 13:37, said:

Cum si unde ai facut cerere pentrtu pastrare / trecere numar de la abonament la cartela ?!

La [email protected] .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate