![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cartela sim nu este activată!
Last Updated: Nov 05 2018 07:14, Started by
g1102
, Nov 03 2018 20:19
·
0

#20
Posted 04 November 2018 - 13:49

Nu Ă®ți merge cartela SIM din telefonul fix sau...? Am reziliat un abonament inainte de termen si am cerut păstrarea numărului la cartela .Cum nu au vrut am făcut plangere la ANPC pentru refuzul acesta si pentru promisiunea aplicarii unei presupuse taxe de reziliere ,precum și pentru limitarea vitezei în 4g pentru servicii de streaming,lucru ilegal, pentru care operatorul a fost avertizat de ANCOM. |
#21
Posted 04 November 2018 - 15:18

#22
Posted 04 November 2018 - 15:36

La [email protected] . Sint doar curios, nu cred ca te va ajuta cu ceva. |
#23
Posted 04 November 2018 - 15:45

Raspunsul cred ca l-a primit azi doar telefonic: numar dezactivat.
|
#24
Posted 04 November 2018 - 15:51

Asta e clar, eram doar curios....
Daca nu este un formular stamndard - una e sa zici: "Doresc reziliere abonament. Vreau sa trec la cartela." Rapsunsul ar fi "Sa fii sanatos" Si alta e sa zici "Doresc rezilierea contractului de abonament nr..... bla bla bla. Doresc sa pastrez acelasi numar de telefon 07.... si sa-l folosesc sub forma de cartela pre-pay" Rapsunsul ar fi, poate, ceva mai OK. Edited by buyonevideo, 04 November 2018 - 15:53. |
#25
Posted 04 November 2018 - 15:55

Posibil.Le-am facut plangere la protecția consumatorului, fiindcă la telefon m-au amenințat că îl desființează.Nu stiu daca au dreptul să facă asta, conform legii. Sau doar te-au instiintat ca din anumite motive nu poti pastra numarul? |
#26
Posted 04 November 2018 - 17:01

Chiar te-au amenintat? Tare? Sau doar te-au instiintat ca din anumite motive nu poti pastra numarul? Mi-au zis ca daca reziliez, nu voi putea sa păstrez numărul.Fara explicații. Singura solutie conform celor spuse de ei: "Renunți la cererea de reziliere si portezi numărul". Numai ca facand asa imi pot imputa taxele din contract ,deoarece ma mut fără notificare prealabilă si inainte de rezolvarea disputei dintre părți. |
#28
Posted 04 November 2018 - 17:19

Asta e clar, eram doar curios.... Daca nu este un formular stamndard - una e sa zici: "Doresc reziliere abonament. Vreau sa trec la cartela." Rapsunsul ar fi "Sa fii sanatos" Si alta e sa zici "Doresc rezilierea contractului de abonament nr..... bla bla bla. Doresc sa pastrez acelasi numar de telefon 07.... si sa-l folosesc sub forma de cartela pre-pay" Rapsunsul ar fi, poate, ceva mai OK. "Subsemnatul ...... avand codul de abonat R332475.... si codul de facturare 4332......, solicit rezilierea contractului inainte de termen, in cazul abonamentului de TELEFONIE MOBILA aferent numarului ......,avand numarul SO_......,incheiat in data de .......si mentinerea numarului pe cartela preplatita". Asa arata.
Ai pierdut numarul, iti iei altul si gata. Am si facut-o, deja ![]() Sunt oferte începând cu 9 lei. Tehnic ,încă nu l-am pierdut.Vedem ce zic autoritățile. Edited by g1102, 04 November 2018 - 17:36. |
#29
Posted 04 November 2018 - 18:13

|
#30
Posted 04 November 2018 - 19:06

Mi-au zis ca daca reziliez, nu voi putea sa păstrez numărul.Fara explicații. Singura solutie conform celor spuse de ei: "Renunți la cererea de reziliere si portezi numărul". Numai ca facand asa imi pot imputa taxele din contract ,deoarece ma mut fără notificare prealabilă si inainte de rezolvarea disputei dintre părți. |
#31
Posted 04 November 2018 - 20:20

Stai puțin, numarul era atașat pachetului de servicii fixe? Ei asa au zis.Exista doua contracte separate,dar vine o singură fractură. Eu am zis ca nu are rost sa imi trimita doua facturi.Contractul pe care îl numesc în cererea de reziliere este doar pentru serviciul de telefonie mobilă. Eu nu stiu unde vad ei pachetul.
Nicio amenintare. Doar o informare. Ce mai vrei acum? Ai alt numar, trimiti sms la lista contactelor cu noul numar si gata. Imi vreau numărul înapoi. Amendat operatorul, dacă imi cere taxa de reziliere.Conform legilor in vigoare. https://www.profit.r...igatii-18244298 Se pare ca pe al meu au uitat sa il modifice,nu crezi? Edited by g1102, 04 November 2018 - 20:20. |
#32
Posted 04 November 2018 - 20:38

Mulțumesc tuturor participanților la discutie, pentru sfaturi si îndrumări.
Cum problema s-a rezolvat, rog un moderator sa închidă topic-ul. Edited by g1102, 04 November 2018 - 20:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users