Cartela sim nu este activată!

#1
Posted 03 November 2018 - 20:19

Am reziliat un contract la telekom (În data de 1 s-au facut 30 de zile de când am făcut cererea) si începând de ieri imi apare acest mesaj pe telefon .In cerere am solicitat rămânerea pe cartelă.
De asemenea nu pot sa dau si sa primesc apeluri. Trebuie să o activeze ei? Există o perioadă de așteptare până la activare? |
#2
Posted 03 November 2018 - 20:25

Trebuie sa te adresezi lor , ei sunt in masura sa te ajute.
|
#3
Posted 03 November 2018 - 20:30

Credeam ca poate s-a mai întâlnit cineva cu această situație.
|
#5
Posted 03 November 2018 - 20:50

#6
Posted 03 November 2018 - 20:51

g1102, on 03 noiembrie 2018 - 20:19, said: Am reziliat un contract la telekom (În data de 1 s-au facut 30 de zile de când am făcut cererea) si începând de ieri imi apare acest mesaj pe telefon .In cerere am solicitat rămânerea pe cartelă. De asemenea nu pot sa dau si sa primesc apeluri. Trebuie să o activeze ei? Există o perioadă de așteptare până la activare? A patit asta un user care a deschis subiect pe tema asta ![]() |
#7
Posted 03 November 2018 - 20:59

g1102, on 03 noiembrie 2018 - 20:19, said:
Am reziliat un contract la telekom (În data de 1 s-au facut 30 de zile de când am făcut cererea) si începând de ieri imi apare acest mesaj pe telefon .In cerere am solicitat rămânerea pe cartelă. De asemenea nu pot sa dau si sa primesc apeluri. Trebuie să o activeze ei? Există o perioadă de așteptare până la activare? Ce era asa de greu sa te uiti pe site sa vezi cum se activeaza o cartela Telekom? Pe bune acum, ce urmeaza? Un topic cu "cum imi spal chilotii cu ajutorul masinii de spalat? Dar de mana?" "Masina de spalat are o usa. Cum o deschid?" Bai, pe bune, exista Google. Am gasit link-ul de mai sus in doua secunde, cat s-a incarcat pagina. Chiar in halul asta ati ajuns, sa nu mai puteti gasi raspunsuri la o problema simpla, cum e cea de mai sus? |
#8
Posted 03 November 2018 - 21:01

super8, on 03 noiembrie 2018 - 20:51, said: Eu cred ca dupa rezilierea contractului au alocat numarul la alt abonament. A patit asta un user care a deschis subiect pe tema asta ![]() Posibil.Le-am facut plangere la protecția consumatorului, fiindcă la telefon m-au amenințat că îl desființează.Nu stiu daca au dreptul să facă asta, conform legii. |
#9
Posted 03 November 2018 - 21:22

Ia incearca sa suni pe acel numar. Daca va raspunde careva, numarul a fost deja alocat si adio.
|
#10
Posted 03 November 2018 - 21:26

In ce sens ai facut plangere la protectia consumatorului ?
Dupa ce ai reziliat contractul, esti liber de contract si ei sunt liberi sa faca ce vrea. Numarul de telefon nu este al tau, este al lor iar daca a devenit disponibil si este usor de memorat nu este exclus sa-l fi alocat altcuiva. |
#11
Posted 03 November 2018 - 21:49

biogood, on 03 noiembrie 2018 - 20:59, said: Trebuie sa activezi tu cartela prin incarcare, probabil cu minim cinci euro. Uita-te pe site. Toate cartelele la Telekom vin neactivate si trebuie sa le activeze utilizatorul prin incarcare, mi se pare ca cu cinci euro. Ce era asa de greu sa te uiti pe site sa vezi cum se activeaza o cartela Telekom? Pe bune acum, ce urmeaza? Un topic cu "cum imi spal chilotii cu ajutorul masinii de spalat? Dar de mana?" "Masina de spalat are o usa. Cum o deschid?" Bai, pe bune, exista Google. Am gasit link-ul de mai sus in doua secunde, cat s-a incarcat pagina. Chiar in halul asta ati ajuns, sa nu mai puteti gasi raspunsuri la o problema simpla, cum e cea de mai sus? Crede-mă am citit.Daca încarc cu 5 euro si nu se întâmplă nimic ,imi faci tu un transfer cu suma respectivă. Eu nu inteleg cum cred unii ca nu caut informatii inainte.Ma gandesc ca din moment ce stiu sa fac cont aici ,sa confirm contul prin gmail si sa postez, ar fi de de la sine înțeles că stiu sa fac o amarata de cautare. Vreau doar sa am certitudinea că nu arunc 5 euro pe geam. cspot, on 03 noiembrie 2018 - 21:26, said:
In ce sens ai facut plangere la protectia consumatorului ? Dupa ce ai reziliat contractul, esti liber de contract si ei sunt liberi sa faca ce vrea. Numarul de telefon nu este al tau, este al lor iar daca a devenit disponibil si este usor de memorat nu este exclus sa-l fi alocat altcuiva. Există o lege care spune că operatorii de comunicații sunt obligați să asigure portarea numărului, în cazul meu de la abonament la cartela ,la solicitarea expresă a clientului.La fel si in cazul portarii.Daca ar fi nr. lor ar putea sa refuze portarile, pe motiv că sunt numerele lor. As cauta legea, dar atunci când am gasit-o am dat de ea din întâmplare si acum nu am timp/chef sa imi bat capul. dorin_2k, on 03 noiembrie 2018 - 21:22, said:
Ia incearca sa suni pe acel numar. Daca va raspunde careva, numarul a fost deja alocat si adio. Am sunat si aparent cartela nu are semnal. Edited by g1102, 03 November 2018 - 21:50. |
|
#12
Posted 03 November 2018 - 21:50

g1102, on 03 noiembrie 2018 - 21:47, said:
Există o lege care spune că operatorii de comunicații sunt obligați să asigure portarea numărului, în cazul meu de la abonament la cartela |
#13
Posted 03 November 2018 - 21:52

@g1102, daca vrei sa ai certitudine apeleaza numarul in cauza si vezi daca raspunde cineva.
Daca raspunde inseamna ca a fost alocat la un abonament; ori PrePay si cineva a activat numarul imediat dupa ce ai reziliat tu abonamentul. Daca in momentul apelului auzi "numar nealocat" sau ceva de genul, inseamna ca fie nu e activa si dureaza cateva zile ori.........trebuie incarcata cu credit pt. (re)activare. Ideea e sa apelezi acum numarul sa vezi ce si cum ![]() l.e.: g1102, on 03 noiembrie 2018 - 21:49, said: Am sunat si aparent cartela nu are semnal. ori poate (nu stiu sigur !) trebuie incarcata cu credit pt. activarea ei. Mergi maine-poimanine la un sediu/centru si intreaba-i p-aia acolo ce se intampla cu cartela ta ![]() Edited by super8, 03 November 2018 - 21:55. |
#14
Posted 03 November 2018 - 22:04

biogood, on 03 noiembrie 2018 - 21:50, said: Portare inseamna transferul numarului de la un operator mobil la altul, nu de la un produs (abonamentul) la altul (prepay) in cadrul aceluiasi operator. Păi si atunci ce îi împiedică să refuze portarea numărului, ca doar e numărul lor. De ce sa nu iti dea noul operator un număr de al lor? De ce poti sa faci portarea până la expirarea perioadei contractuale si operatorul sa fie obligat să iti transfere numărul,ca doar e numărul lor?Sa iti dea noul operator un număr de-al lor. super8, on 03 noiembrie 2018 - 21:52, said:
@g1102, daca vrei sa ai certitudine apeleaza numarul in cauza si vezi daca raspunde cineva. Daca raspunde inseamna ca a fost alocat la un abonament; ori PrePay si cineva a activat numarul imediat dupa ce ai reziliat tu abonamentul. Daca in momentul apelului auzi "numar nealocat" sau ceva de genul, inseamna ca fie nu e activa si dureaza cateva zile ori.........trebuie incarcata cu credit pt. (re)activare. Ideea e sa apelezi acum numarul sa vezi ce si cum ![]() l.e.: In cazul asta ori trebuie asteptat pana se reactiveaza numarul ca PrePay; ori poate (nu stiu sigur !) trebuie incarcata cu credit pt. activarea ei. Mergi maine-poimanine la un sediu/centru si intreaba-i p-aia acolo ce se intampla cu cartela ta ![]() Am sunat din nou. "Numărul nu este în serviciu". Mulțumesc pentru sfaturi. biogood, on 03 noiembrie 2018 - 21:50, said: Portare inseamna transferul numarului de la un operator mobil la altul, nu de la un produs (abonamentul) la altul (prepay) in cadrul aceluiasi operator. Scuze! Am vrut să spun "pastrarea" numărului la cartela, în cadrul aceluiași operator. Edited by g1102, 03 November 2018 - 21:59. |
#15
Posted 04 November 2018 - 12:10

Ai sunat la relatii clienti ?!
DA - si, ce au spus ? NU - pai, ce mai astepti ?! |
#16
Posted 04 November 2018 - 13:36

buyonevideo, on 04 noiembrie 2018 - 12:10, said:
Ai sunat la relatii clienti ?! DA - si, ce au spus ? NU - pai, ce mai astepti ?! Am sunat. M-au anunțat că mi-a fost dezactivat nr. Astept rezolvarea plângerii la ANPC, fiindcă ei stochează numărul de telefon în centrala câteva luni. Mi-au zis ca ei nu pot sa pastreze numărul la cartela deoarece abonamentul vine la pachet cu celelalte servicii(televiziune + internet fix).Mi se pare o aberație deoarece pentru ambele servicii exista doua contracte diferite(unu de telefonie mobila si celalalt de servicii fixe.) Sunt destul de încrezător, ca ANPC imi va da dreptate. Edited by g1102, 04 November 2018 - 13:39. |
|
#17
Posted 04 November 2018 - 13:37

Cum si unde ai facut cerere pentrtu pastrare / trecere numar de la abonament la cartela ?!
|
#18
Posted 04 November 2018 - 13:40

buyonevideo, on 04 noiembrie 2018 - 13:37, said:
Cum si unde ai facut cerere pentrtu pastrare / trecere numar de la abonament la cartela ?! La [email protected] . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users