Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Segmentare motor
Last Updated: Sep 14 2018 20:43, Started by
CostyNn96
, Sep 13 2018 21:06
·
0
#1
Posted 13 September 2018 - 21:06
Va salut, imi puteti spune si mie ce inseamna mai exact segmentarea unui motor? cand si de ce trebuie facuta aceasta segmentare si daca ajuta cu ceva .?
Multumesc. Edited by CostyNn96, 13 September 2018 - 21:09. |
#2
Posted 13 September 2018 - 21:12
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_ZFg7VRQYhc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#3
Posted 13 September 2018 - 21:31
N-am mai auzit de mult de o segmentare
Ai o mașina mai veche, sau foarte rulată? |
#4
Posted 13 September 2018 - 21:34
#5
Posted 13 September 2018 - 21:48
CostyNn96, on 13 septembrie 2018 - 21:06, said:
Va salut, imi puteti spune si mie ce inseamna mai exact segmentarea unui motor? cand si de ce trebuie facuta aceasta segmentare si daca ajuta cu ceva .? Multumesc. Schimbi segmentii de pe pistoane. Aia ajuta la compresie, iar de la rulaj foarte mare si uneori calare (Google) se tocesc si pierde compresia. Cand incepe motorul sa pape ulei, cand nu mai are vlaga, daca scapi motorul fara apa, sau nu isi face racirea cum trebuie. |
#6
Posted 13 September 2018 - 21:58
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rOL-dlf7lg0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Uite aici, vezi cum funcționează segmentii de fapt. (Piston rings). Na, segmentarea înseamnă înlocuirea acelor segmenti, când aceștia se uzează. Mai poate fi și din alte cauze, însă principial, cam asta se întâmpla. |
#7
Posted 13 September 2018 - 22:07
Greu era sa dai un "sarci" pe google sa vezi ce inseamna o segmentare.
Maine mergi la service dupa o bujie si auzi acolo vorbind despre presiunea in anvelope si o sa deschizi topic nou sa vezi care e presiunea optima... |
#8
Posted 13 September 2018 - 22:11
Daca toată lumea da serci pe guga’ pentru orice, se Închide forumul
|
#9
Posted 13 September 2018 - 22:22
De obicei se schimba tot setul motor. La masinile noi nu prea mai merita efortul, probabil nici nu mai exista mecanici care sa se priceapa, si atunci omul schimba direct motorul cu unul din dezmembrari )
La daciile vechi insa se schimba frecvent. |
#10
Posted 13 September 2018 - 22:40
Mecanici sa se priceapă exista, însă nu e economic sa o faci
|
|
#11
Posted 14 September 2018 - 00:00
Apoi chiar nu merita segmentarea decat la o motoreta ! la masini daca tot desfaci motorul apoi trebuie sa schimbi o droaie si de la chiulasa , mai trebuie ( nu intotdeauna ) o rectificare planeitate chiulasa . garnituri simeringuri etc ca mai bine iti iei un alt motor din dezmembrari sau dai masina la rabla si iei tzogletul intre craci !
|
#12
Posted 14 September 2018 - 07:33
Segmentarea se facea la dacie, deoarece era un motor prost proiectat, se uza repede, nu erau asa specialisti, incat uzura sa fie minima ca la motoarele de azi.
Masinile dupa 2000 (sau chiar si alea mai vechi straine) merg lejer 4-600.000km, abia dupa putem vorbi de o segmentare insa nu cred ca mai merita. (motor din dezmembrari). Desigur ca exista si exceptii, insa un motor intretinut nu ar trebui sa aibe probleme. |
#13
Posted 14 September 2018 - 07:37
Nu stiu daca erau prost proiectate sau doar materialele de slaba calitate.
|
#14
Posted 14 September 2018 - 09:31
Ei lasa ca si motoarele de la VAG consuma ulei si nu spune nimeni ca sunt prost proiectate sau ca au materiale de slaba calitate
|
#15
Posted 14 September 2018 - 10:04
Segmentii sint inelele metalice de pe pistoane iar segmentarea inseamna schimbarea lor.
Asta presupune demontarea chiulasei, a baii de ulei si in final al ansamblului biela-bolt-piston-segmenti. La segmentare se ajunge din cauza compresiei - nu este corespunzatoare. Dar, segmentii nu sunt singura cauza a compresiei diminuate ci si supapele care nu inchid bine iar un lucru calumea presupune rectificarea supapelelor, schimbarea simeringurilor si, de cele mai multe ori, trebuiesc schimbati si cuzinetii si chiar boltul pistonului - daca nu chiar intregul ansamblu piston-bolt-piston. Mai spuneau colegi pe aici. Nu merita decat la masini de colectie in rest, daca schimbi motorul cu totul, iesi mai ieftin. Bonus – ai nevoie de mecanic adevarat nu de carpaci pregatit la academia Dorel |
|
#17
Posted 14 September 2018 - 11:15
Se facea, iar de multe ori nici macar completa, se schimbau numai segmentii uzati.
|
#18
Posted 14 September 2018 - 11:19
Și cât te costă să pună proiectoarele ?
https://www.autopies...r_ceata_montare Edited by waterman, 14 September 2018 - 11:19. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users