Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

probleme google playstore?

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
pinguinul666

pinguinul666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,710
  • Înscris: 06.10.2015
sal

de cca 1-2 zile, Google Playstore - contul meu personal - se comporta ciudat!

desi am bani suficienti, cardul de debit e verificat etc...nu pot cumpara nimic!

in plus, unele aplicatii (unele update-uri), desi micute (sub 50 MB), dureaza o eternitate pana se descarca (desi sunt pe wifi la mine acasa)

la un moment dat, cand am vrut sa cumpar o aplicatie, a durat mult bara aceea de progres si a aparut un mesaj de eroare de genul "Ne pare rau, a survenit o eroare la noi"

Voi ati patit asa ceva de curand?


EDIT:  observ ca problema nu e doar pe Ro!
La acest link, aceeasi problema e si in occident!

Edited by pinguinul666, 11 July 2018 - 22:45.


#2
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Incearca un Clear cache si un Clear storage la aplicatie (Settings/Apps/Google Play Store). Daca tot te apuci de facut curatenie, fa si un Wipe Cache din recovery. Dupa reboot, incearca din nou... :habarnam:

#3
pinguinul666

pinguinul666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,710
  • Înscris: 06.10.2015
Da, a mers

Uffff :D

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate