Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mini Countryman S E All 4 - 2018
Last Updated: Apr 13 2022 09:31, Started by
ro_explorer
, Jul 02 2018 15:59
·
0
#523
Posted 27 June 2019 - 16:38
Discutand azi cu colegii despre soarta masinilor noastre dupa ce pleaca de la noi, a venit vorba de "furia rosie" (RIP).
Se pare ca nu a ajuns prin tari est-europene cum am speculat ci a ajuns donatoare de organe ... Am gasit componente la o firma de dezmembrari auto, printre care si bateria. Este super faptul ca pot cumpara o baterie practic noua cu doar 2500 € .... in cazul ca ma hotarasc sa pastrez masinuta am acces si la baterii Stiu ca e bateria mea caci scrie ca masina donatoare era un countryman phev rosu pus in circulatie pe 2 iulie 2018 ... exact datele mele. 1.JPG 178.29K 76 downloads 2.JPG 68K 62 downloads |
#524
Posted 27 June 2019 - 18:20
Si eu urmaresc GTI-ul meu care a fost declarat dauna totala si arata mai bine decat Mini-ul tau (izbit in spate). Reparatiile estimative erau $14k. In Romania cred ca masina se repara cu 3-4k euro.
Edited by MembruAnonim, 27 June 2019 - 18:23. |
#526
Posted 28 June 2019 - 07:35
ro_explorer, on 27 iunie 2019 - 16:38, said:
Discutand azi cu colegii despre soarta masinilor noastre dupa ce pleaca de la noi, a venit vorba de "furia rosie" (RIP). Se pare ca nu a ajuns prin tari est-europene cum am speculat ci a ajuns donatoare de organe ... Am gasit componente la o firma de dezmembrari auto, printre care si bateria. Este super faptul ca pot cumpara o baterie practic noua cu doar 2500 â‚Ź .... in cazul ca ma hotarasc sa pastrez masinuta am acces si la baterii Stiu ca e bateria mea caci scrie ca masina donatoare era un countryman phev rosu pus in circulatie pe 2 iulie 2018 ... exact datele mele. 1.JPG 2.JPG Dar asta nu înseamnă că nu a ajuns in Romania Bulgaria ca fiind vândută hibrid fata baterie )))))))) |
#527
Posted 28 June 2019 - 10:00
Pe acelasi site poti da click pe "vezi mai multe piese de la aceeasi masina" si apare si motorul termic, sistemul de franare, invertorul si incarcatorul, cutia de viteze, HUD-ul, clucterul de instrumente ... etc.
Ceea ce nu apare deloc (dar nici o urma) este interiorul, deci ala cred ca a plecat cu totul. Oricum, preturile componentelor listate sunt la 50% sau mai mici fata de pretul de noi, de fabrica. https://www.markesde...batteri/7998037 In partea de jos a paginii, la "Visa delar från samma bil" vezi si alte componente de la aceasi masina (e un site bun de gasit componente SH pentru orice masina practic). Edited by ro_explorer, 28 June 2019 - 10:01. |
#529
Posted 28 June 2019 - 10:13
Da, m-am prins, dar aveam extra info si trebuia sa le pun cumva in context
P.S.: M-am uitat si la Leaf, dupa baterii ... pentru colegii de pe forum cu asa ceva . Nimic, totul e dat deja . |
#530
Posted 01 July 2019 - 04:57
Acum cateva minute m-am uitat la un review americanesc aparut azi pe un canal pe care-l mai urmaresc la masina ta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jLXRhaiU9gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Individul asta are un Model 3 daca tin bine minte; per total i-a placut masina si in special sistemul hibrid; avand o cutie automata traditionala e mai placut in conducere fata de cel de la Toyota sau Subaru Crosstrek Plug-In hibrid (despre care zice el ca e competitorul principal). Edited by MembruAnonim, 01 July 2019 - 04:57. |
#531
Posted 01 July 2019 - 08:49
Cam aia e doar ca ma surprinde faptul ca mini nu i-au dat un model dotat full la test. Lipsesc scaunele John Cooper works cu piele și alcantara, lipsește HUD-ul, lipsește cruise controlul asfaltic și recunoașterea limitelor de viteza, portierele nu sunt îmbrăcate în piele/alcantara pe interior, lumina ambientala nu emite și din plansa de bord, nu are cotiera cu suport de băuturi în spate, nu are usb-uri pentru locurile din spate.. etc.
Ala nu e modelul de top. Putea fi mult mai bine când vine vorba de interior. In plus, mașina asta nu e un model făcut sa meargă full electric pe autostrada așadar când ii dai în freza cu 75 mph ii termini bateria instant, asta e clar. Îmi place însă că au pus black trim din fabrica ca optional. |
#532
Posted 01 July 2019 - 09:03
Sunt diferente intre piata europeana si US in ceea ce priveste dotarile, poate de aceea e cum e. Pretul este mai jos in US insa si dotari sunt multe lipsa. Eu am aflat de cand cu Civic-ul cate chestii lipsesc la ei, unele fiind disponbile ca si optionale contra cost (si cost maricel), altele nefiind disponibile deloc.
Edited by closchkutza, 01 July 2019 - 09:06. |
|
#533
Posted 12 July 2019 - 01:00
Inca o fila de jurnal.
Azi jurnalierul meu de bord arata 10410 Km cu masina verde. Masina rosie cand a intrat in service avea 12350Km Cum am cardul de combustibil dedicat, am putut accesa istoricul si sa vad exact cat combustibil am pus de fiecare data. Numerele sunt interesante Cu masina rosie am consumat in total 696.56 litri de benzina, => consum mediu total de 5.64 l/100Km Cu masina verde am bagat pana acum 575.22 litri benzina => 5.52 l/100Km Alimentez doar cu benzina de 95. Pot spune ca dupa cca 1 an de zile de condus un PHEV benzina de 224CP, incarcat practic doar la serviciu (98% din timpul cat am incarcat, in rest mers practic in mod hibrid si din cand in cand incarcat prin oras, incluzand 2 drumuri lungi de vacanta - croaziera de autostrada, unul de 1300Km in mod hibrid si al doilea de 1450Km in mod sport) consumul mediu mixt pe 22760 Km este de 5.58l/100Km masurat la pompa (sau 42mpg in sistem imperial) O fi bine? O fi rau? Nu stiu .... mie unuia imi plac numerele astea, consumul fiind practic echivalent cu dieselul de 120CP si complet nesportiv pe care l-am avut anterior (5.6l 100Km pe un total de 46000 Km). TCO la 1 an de zile, pana in momentul de fata (adica ce am scos eu din buzunar pana acum): 6 516,12 Euro (68858 coroane), ceea ce inseamna cca 540-550 euro pe luna. Edited by ro_explorer, 12 July 2019 - 01:11. |
#534
Posted 12 July 2019 - 09:18
Eu consider că e un consum EXCELENT chiar și dacă nu am lua în calcul caracteristicile mașinii (putere, 4x4). Din punct de vedere al poluării e si mai bine, nu ai stricat aerul prin oraș.
Văd că apare acum și mini electric (doar cu două uși), probabil pentru cei care merg mai mult pe distanțe scurte. Vin vremuri interesante, suntem norocoși că le trăim. |
#536
Posted 12 July 2019 - 12:03
figo1988, on 12 iulie 2019 - 11:49, said:
Mini-ul ala electric e facut cam la disperare, pe platforma de i3. BMW nu e intr-un loc bun in momentul asta, au pierdut avansul castigat pe segmentul electrice odata cu i3 si i8, vanzari in scadere etc. |
#537
Posted 12 July 2019 - 12:20
Mini (cel din sec XXI) a fost și rămâne o mașină dezirabilă, care spune lucruri frumoase despre stăpân. Și dacă stăpânul, pe lângă a fi o persoană chic, mai este și iubitor al mediului => avem o mașină și mai dezirabilă. Cred că o să se vândă bine pe piețele importante.
|
|
#538
Posted 24 October 2019 - 19:19
Wow .. nu am mai pus nimic din iulie ... vai ...
Oricum, nu prea am ce sa pun in afara de faptul ca masina se comporta exemplar. Acum se apropie iarna si legea suedeza cere ca masinile sa aiba roti de iarna de la 1 noiembrie si cum prognoza arata ca primul weekend din noiembrie va fi interesant ... am zis ca e momentul sa iau masuri preventive. weather.jpeg 62.3K 37 downloads IMG_3507.jpeg 314.14K 41 downloads Edited by ro_explorer, 24 October 2019 - 19:33. |
#540
Posted 10 December 2019 - 11:12
Date noi, asadar mai bagam niste info.
A venit iarna si cu ocazia asta am descoperit ca msina asta are o mica problema cu stabilitatea pe sosea (iarna trecuta din pacate nu am avut PHEV-ul din motive de accident si masina la schimb pe perioada iernii). Sistemul electric e pe puntea spate si cel termic pe puntea fata. In mod hibrid (modul default, cand pornesti masina) sistemul tinre masina in full electric la viteze de sub 80 Km/h sau daca nu ai evenimente de gen ESP sau baterie sub 7-8%. Asta inseamna ca masina alterneaza intre FWD si RWD dupa cum simte ea ceea ce aproape m-a trantit intr-o bordura la iesirea dintr-un sens giratoriu Am intrat in sens cu cca 15 Km/h (zapada pe jos), masina a comutat in electric la viteza aia si cand am iesit mi-a fugit spatele ... cum e si firesc la RWD pe zapada. A intrat ESP , a pornit tractiunea fata dar tot am facut niste balans si am ratat la mustata bordura (deja ma asteptam sa aud "poc" pe spate-stanga). Asadar, "note to self" ... tine masina in modul "battery save" care inseamna predominant FWD cu AWD la nevoie si RWD doar pe loc sau sub 5 Km/h. IMG_4305.jpg 388.34K 36 downloads Edited by ro_explorer, 10 December 2019 - 11:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users