Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Internet Telekom
Ultima postare: iul 01 2018 13:22, Inițiat de
smiley2
, iun 30 2018 19:09
·
0
#1
Publicat: 30 iunie 2018 - 19:09
A mai primit cineva de aici in plicul de la factura Telekom o instiintare ceva despre serviciile de internet?
Am primit niste hartii despre reteaua de internet, ceva ca sa nu poti intelege. Zic ceva despre nu stiu ce sincronizare, ca nu va mai merge netul ca inainte sau ceva de genul am inteles.Vad ca in ultimele zile incarca foarte greu iar viteza de download a scazut considerabil, poate si din cauza conditiilor meteo dar oricum e cablu. Stie cineva despre ce e vorba in acea imagine sau daca ati primit si stiti ce reprezinta? Fișiere atașateEditat de smiley2, 30 iunie 2018 - 19:10. |
#6
Publicat: 30 iunie 2018 - 19:38
dorin_2k, on 30 iunie 2018 - 19:30, said:
Tu nu roman? Citeste ca nu e greu. Suna la 1234 si cere translate. Eu roman, da' spune tu ce "intelege" de acolo! Ceva de calitatea serviciilor, nu am stat sa citesc toate foile. In mare despre asta am inteles, viteza la internet ca nu garanteaza ca va fi stabila. A mai primit cineva acele hartii? Tata a primit dincolo la televiziune un alt pachet de la ei ca va plati mai mult cu 0.65 centi.Eu nu am primit asta, inca! Au ei acest drept sa modifice contractul si sa platesc mai mult ca vor ei?Nu e vorba ca is multi 65 de centi, dar de ce fac ei asta? Ca televiziunea va avea niste modificari de canale, se scot niste canale si se adauga altele.Ce treaba am eu daca eu am semnat sa platesc suma de...? |
#7
Publicat: 30 iunie 2018 - 20:04
@smiley2, furnizorul tau de servicii a stipulat in contractuyl semnat de tine ca ei (furnizorul) isi rezerva dreptul de a modifica contractul oricand.
Deci pot sa bage/scoate sectiuni in contract cand vor si cum vor ei ! Posibil sa isi fi rezervat si dreptul de a modifica pretul abonamentului dupa semnare. Vizavi de instiintarea aia cum ca ei nu (mai) garanteaza viteza la internet, e din cauza ca ei nu au o infrastructura buna sa serveasca un numar mare de abonati. Chipurile, motivul fiind reglementarii noilor reguli GDPR Adevarul este ca s-a marit numarul mare de clienti si "teava" [de sarma] lor nu face fata. |
#8
Publicat: 30 iunie 2018 - 20:09
smiley2, on 30 iunie 2018 - 19:09, said:
Stie cineva despre ce e vorba in acea imagine sau daca ati primit si stiti ce reprezinta? E un ordin ANCOM care ii obliga sa explice clientului in ce conditii se furnizeaza serviciul de internet, care sunt vitezele medii, ce factori le pot afecta si daca au politici de limitare. Trebuie totusi monitorizata viteza la Telekom pentru ca e posibil sa scada calitatea serviciilor si sunt acoperiti de ce scrie in hartia aia. Editat de rosix, 30 iunie 2018 - 20:19. |
#11
Publicat: 30 iunie 2018 - 22:17
Prin modificare aia de contract, au informat clientul complet despre conditiile de furnizare a serviciului si se pot spala pe maini daca merge prost.
Din cate stiu, Telekom a avut vreo doua blocaje majore de retea.. probabil din aceasta cauza s-a decis sa le taie banda la toti, daca se mai intampla, ca sa ajunga la toata lumea. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi