Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Televizoare Hisense in Romania ?
Ultima postare: feb 17 2023 13:41, Inițiat de
Hamutovski
, apr 09 2018 11:25
·
0
#92
Publicat: 10 octombrie 2020 - 16:15
Costul e variabil în funcție de necesități și nu este aici locul a fi discutat, iar durata este mare pentru că sunt mai multe aspecte de reglat, unele presupunând un proces iterativ migălos (se fac încercări repetate, iar unele reglaje ajustează una și strică alta, trebuie făcut un du-te-vino până e bine peste tot, de vină fiind implementarea deseori ciudată a reglajelor).
|
#93
Publicat: 10 octombrie 2020 - 17:06
Jean-Luc_Picard, on 10 octombrie 2020 - 16:15, said:
Costul e variabil în funcție de necesități și nu este aici locul a fi discutat, iar durata este mare pentru că sunt mai multe aspecte de reglat, unele presupunând un proces iterativ migălos (se fac încercări repetate, iar unele reglaje ajustează una și strică alta, trebuie făcut un du-te-vino până e bine peste tot, de vină fiind implementarea deseori ciudată a reglajelor). Multumesc pentru explicatii . Probabil pentru ochii mei batrani nu mai conteaza . Am 4 televizoare Samsung din diverse generatii incepand cu cel 3D din 2011 . Desi vad diferente intre ele , nu cred ca as putea sa fac diferenta intre HDR simplu si HDR+ pe Qled . |
#94
Publicat: 15 octombrie 2020 - 16:03
Salut,
Recent am achiziționat un Hisense H65B7500 .La acel moment nu am sesizat dar treptat la câteva zile de utilizare pe margini au apărut ce as putea descrie ca fiind dungi de culoare galbena destul de vizibile pe fond alb. Dintre cei care dețineți modele Hisense (LED) ați avut sau aveți astfel de probleme ? https://imgur.com/a/QUr87sN Mulțumesc ! Editat de viBe95, 15 octombrie 2020 - 16:04. |
#97
Publicat: 24 ianuarie 2021 - 14:22
#98
Publicat: 24 ianuarie 2021 - 18:19
Am eu,foarte multumit.IL am de 2 saptamini tot de la Altex cind a fost promotia,am facut o alegere buna,zic eu.Ca impresii,ce a zic,se vede ok.se misca repede am avut o problema la instalare,adica nu stiam cum sa instalez canalelle digitale,insa pina la urma am reusit.La un moment dat am crezut ca este defect,am vrut sa fac retur,insa cu ajutorul unor colegi de pe aici am rezolvat.Am abo.si la 4 k se vede super.
Editat de bobyploiesti, 24 ianuarie 2021 - 18:29. |
#99
Publicat: 27 iulie 2021 - 16:14
Dvorak, on 12 ianuarie 2021 - 12:51, said:
Salut Am prins un Hisense Uled 65U7QF la 2682 RON. Imi puteti spune va rog daca are cineva asa ceva si este multumit de el? Ceva impresii va rog? Am astazi la altex sa platesc pentru a finaliza comanda. Va multumesc Am 55u7qf. Imagine ok. Unghi vizualizare redus. Filme prin hdd extern si youtube au probleme cu dinamica miscarii. La emisiuni tv non hd, nu face upscale apreciabil. |
#102
Publicat: 02 iunie 2022 - 10:12
Detin un TV Hisense 43A7100F de aproape 6 luni dar de ieri nu mai afiseaza subtitrarea pe canalele care permit activarea / dezactivarea acesteia cu toate ca este activata. A functionat corespunzator, nu am avut problema asta pana acum.
Ce as putea sa fac? Este posibil sa se fi stricat? |
#104
Publicat: 02 iunie 2022 - 16:36
Am rezolvat prin scoaterea din priza. Dupa aceea s-a remediat problema cu subtitrarile pe canalele National Geographic, Viasat History, AMC etc., absolut toate care permit oprirea subtitrarii, nu se manifesta doar la anumite posturi.
Inca o chestie, de cand cu trecerea la ora de vara ceasul de la televizor este decalat cu o ora in urma desi in setari fusul orar este pe Automat, iar TV-ul nu imi permite sa schimb setarea: imi apare aceasta functie este indisponibila. Singura modificare pe care o pot face in legatura cu ceasul este cea referitoare la formatul orei (12/24 ore). Asa este si la voi sau nu fac eu ceva bine pentru a putea schimba ora? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi
Bing (1)