Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema Tico Euro 2 (m.a albit masina asta)
Ultima postare: nov 06 2018 11:34, Inițiat de
Cobraa
, feb 27 2018 19:54
·
0
#1
Publicat: 27 februarie 2018 - 19:54
Am un Tico Euro 2 nu sta la relanteu... si consuma benzina,masina porneste la sfert de cheie, trage dar nu isi tine relanteul si cand o scot pe liber se opreste motorul. Mentionez ca am inlocuit capac delcou,lulea,fise,bujii + motorasul pas cu pas (IAC) si are toane cand merge bine cand merge intrerupt. O fii de vina acea Unitate Lovato(ECM(? inainte imi aparea doar acel led verde acum rosu+galben. Scuza,ti greselile gramaticale
Editat de Dany_Darke, 27 februarie 2018 - 20:02.
|
#4
Publicat: 27 februarie 2018 - 20:25
La o Corsa din 94 am rezolvat problema ralantiului sacadat si consumului mare prin curatarea servo-actuatorului de la clapeta de acceleratie si senzorul de la debitmetru, masina a functionat ca in prima zi dupa operatie.
La Tico este mai ciudata treaba, dar poate sa aibe alte trasee si sisteme, dar sa verifice si sonda lambda, fiind Euro2 trebuie sa aibe ceva mai multa electronica decat Corsa aia din 94. |
#7
Publicat: 27 februarie 2018 - 21:11
Verifica supapa PCV culoare mov-negru,o gasesti in partea dreapta sub filtrul de aer.Sufla in ea ,aerul trebuie sa circule intr-o singura directie.Daca sufli usor in ambele directii trebuie inlocuita.Ar mai fi socul automat verifica daca la rece inchide si cu motorul cald este pe deschis.
|
#9
Publicat: 28 februarie 2018 - 10:57
Foarte posibil sa fie de la carburator.
Daca nu sta in ralanti ori carburatorul e murdar, ori e un vacuum sarit si trage aer fals, ori e dereglat. In spatele carburatorului e un furtun cu un surub pentru reglarea cantitatii de aer. Arunca o privire sa vezi daca nu are nici un defect (rupt ,crapat, fisurat) Mai mult - in spatele carburatorului mai sunt cateva furtunele de aer. Aruca o privire si la ele. |
#12
Publicat: 07 octombrie 2018 - 18:13
Salut, dupa 19 ani fara nicio problema majora, mi-a cedat si mie radiatorul la TICO. Am unul de rezerva dar nu stiu cat de complicat este sa il schimb. Este modelul fara aer conditionat. Vad 2 suruburi deasupra si legaturile electrice de la ventilator plus furtunele. Ar mai exista ceva in partea de jos ? Trebuie data jos bara ? Tks !
|
#13
Publicat: 09 octombrie 2018 - 19:11
Pacat ca nu mai este nimeni interesat de discutii in forum. Celor interesati pentru schimbarea radiatotului:
-Se descfac cele 2 suruburi de deasupra -Se scoate bateria ca sa poti ajunge la racordul de cauciuc de jos pe care il desfaci cu o surubelnita -Se desfsc cele 2 racoarde de sus, unul cu un patentt si celalalt cu surubelnita -Se desface mufa de la ventilator -Se ridica in sus si se scoate foarte usor ! |
#15
Publicat: 12 octombrie 2018 - 19:48
dan78rom, on 12 octombrie 2018 - 09:35, said:
Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu? Editat de b.iulian, 12 octombrie 2018 - 19:50. |
|
#17
Publicat: 12 octombrie 2018 - 20:12
dan78rom, on 12 octombrie 2018 - 09:35, said:
Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu? recunosc ca mi-a cam fost teama sa nu-l ia vantu si sa ma pomenec cu el pe capata.... p.s. oricum era cu pedala la maxim... dumpa cum se agita "persona in varsta" de la volan.... Editat de arg, 12 octombrie 2018 - 20:12. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi