Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema Tico Euro 2 (m.a albit masina asta)
Last Updated: Nov 06 2018 11:34, Started by
Cobraa
, Feb 27 2018 19:54
·
0
#1
Posted 27 February 2018 - 19:54
Am un Tico Euro 2 nu sta la relanteu... si consuma benzina,masina porneste la sfert de cheie, trage dar nu isi tine relanteul si cand o scot pe liber se opreste motorul. Mentionez ca am inlocuit capac delcou,lulea,fise,bujii + motorasul pas cu pas (IAC) si are toane cand merge bine cand merge intrerupt. O fii de vina acea Unitate Lovato(ECM(? inainte imi aparea doar acel led verde acum rosu+galben. Scuza,ti greselile gramaticale
Edited by Dany_Darke, 27 February 2018 - 20:02.
|
#2
Posted 27 February 2018 - 20:07
Si bobina de inductie cui o lasi ? Filtru de benzina l-ai schimbat vreodata ? Ai facut un reglaj la aprindere ?
P.S. Ralanti Edited by Baxon, 27 February 2018 - 20:08. |
#3
Posted 27 February 2018 - 20:19
Baxon, nu are nicio legatura ce spui tu cu ralentiul masinii.
Am vrut de mult sa-ti spun ca te bagi pe orice topic doar asa, de dorul lelii... |
#4
Posted 27 February 2018 - 20:25
La o Corsa din 94 am rezolvat problema ralantiului sacadat si consumului mare prin curatarea servo-actuatorului de la clapeta de acceleratie si senzorul de la debitmetru, masina a functionat ca in prima zi dupa operatie.
La Tico este mai ciudata treaba, dar poate sa aibe alte trasee si sisteme, dar sa verifice si sonda lambda, fiind Euro2 trebuie sa aibe ceva mai multa electronica decat Corsa aia din 94. |
#5
Posted 27 February 2018 - 20:33
Tico stiu ca e pe carburator.
Asa era al meu, un model Corean din 1996. |
#7
Posted 27 February 2018 - 21:11
Verifica supapa PCV culoare mov-negru,o gasesti in partea dreapta sub filtrul de aer.Sufla in ea ,aerul trebuie sa circule intr-o singura directie.Daca sufli usor in ambele directii trebuie inlocuita.Ar mai fi socul automat verifica daca la rece inchide si cu motorul cald este pe deschis.
|
#9
Posted 28 February 2018 - 10:57
Foarte posibil sa fie de la carburator.
Daca nu sta in ralanti ori carburatorul e murdar, ori e un vacuum sarit si trage aer fals, ori e dereglat. In spatele carburatorului e un furtun cu un surub pentru reglarea cantitatii de aer. Arunca o privire sa vezi daca nu are nici un defect (rupt ,crapat, fisurat) Mai mult - in spatele carburatorului mai sunt cateva furtunele de aer. Aruca o privire si la ele. |
#10
Posted 28 February 2018 - 12:05
Am scos acea unitate lovato si vad ca merge bine masina se accelereaza sta la relantiu, un drum lung momentan nu pot sa fac ca sunt drumurile blocate... Are ceva daca o las fara acea Unitate Lovato?
|
|
#12
Posted 07 October 2018 - 18:13
Salut, dupa 19 ani fara nicio problema majora, mi-a cedat si mie radiatorul la TICO. Am unul de rezerva dar nu stiu cat de complicat este sa il schimb. Este modelul fara aer conditionat. Vad 2 suruburi deasupra si legaturile electrice de la ventilator plus furtunele. Ar mai exista ceva in partea de jos ? Trebuie data jos bara ? Tks !
|
#13
Posted 09 October 2018 - 19:11
Pacat ca nu mai este nimeni interesat de discutii in forum. Celor interesati pentru schimbarea radiatotului:
-Se descfac cele 2 suruburi de deasupra -Se scoate bateria ca sa poti ajunge la racordul de cauciuc de jos pe care il desfaci cu o surubelnita -Se desfsc cele 2 racoarde de sus, unul cu un patentt si celalalt cu surubelnita -Se desface mufa de la ventilator -Se ridica in sus si se scoate foarte usor ! |
#14
Posted 12 October 2018 - 09:35
Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu?
|
#15
Posted 12 October 2018 - 19:48
dan78rom, on 12 octombrie 2018 - 09:35, said:
Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu? Edited by b.iulian, 12 October 2018 - 19:50. |
|
#16
Posted 12 October 2018 - 19:54
Perceptia tine mult de preocuparile fiecaruia. Nici eu nu vad f des Tico in trafic. Cand au aparut, in primul an, desi erau sigur mai putine decat acum, vedeam toata ziua. Atunci era altceva, era o masina straina noua
|
#17
Posted 12 October 2018 - 20:12
dan78rom, on 12 octombrie 2018 - 09:35, said:
Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu? recunosc ca mi-a cam fost teama sa nu-l ia vantu si sa ma pomenec cu el pe capata.... p.s. oricum era cu pedala la maxim... dumpa cum se agita "persona in varsta" de la volan.... Edited by arg, 12 October 2018 - 20:12. |
#18
Posted 13 October 2018 - 11:24
Mergea pe b2 pe principiul ca pe vremea sa b1 era doar pentru tiristi ca era varza.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users