Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Problema Tico Euro 2 (m.a albit masina asta)

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Cobraa

Cobraa

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.02.2018
Am un Tico Euro 2 nu sta la relanteu... si consuma benzina,masina porneste la sfert de cheie, trage dar nu isi tine relanteul si cand o scot pe liber se opreste motorul. Mentionez ca am inlocuit capac delcou,lulea,fise,bujii + motorasul pas cu pas (IAC) si are toane cand merge bine cand merge intrerupt. O fii de vina acea Unitate Lovato(ECM(? inainte imi aparea doar acel led verde acum rosu+galben.  Scuza,ti greselile gramaticale

Edited by Dany_Darke, 27 February 2018 - 20:02.
vedem bine. foloseste fontul implicit


#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Si bobina de inductie cui o lasi ? Filtru de benzina l-ai schimbat vreodata ? Ai facut un reglaj la aprindere ?
P.S. Ralanti

Edited by Baxon, 27 February 2018 - 20:08.


#3
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Baxon, nu are nicio legatura ce spui tu cu ralentiul masinii.
Am vrut de mult sa-ti spun ca te bagi pe orice topic doar asa, de dorul lelii...

#4
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
La o Corsa din 94 am rezolvat problema ralantiului sacadat si consumului mare prin curatarea servo-actuatorului de la clapeta de acceleratie si senzorul de la debitmetru, masina a functionat ca in prima zi dupa operatie.

La Tico este mai ciudata treaba, dar poate sa aibe alte trasee si sisteme, dar sa verifice si sonda lambda, fiind Euro2 trebuie sa aibe ceva mai multa electronica decat Corsa aia din 94.

#5
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Tico stiu ca e pe carburator.
Asa era al meu, un model Corean din 1996.

#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ar trebui scos la pensie... :)

#7
rambo200

rambo200

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 30.12.2015
Verifica supapa PCV  culoare mov-negru,o gasesti in partea dreapta sub filtrul de aer.Sufla in ea ,aerul trebuie sa circule intr-o singura directie.Daca sufli usor in ambele directii trebuie inlocuita.Ar mai fi socul automat verifica daca la rece  inchide si cu motorul cald este pe deschis.

#8
MosCracila

MosCracila

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 27.12.2017
Incearca fara filtrul de aer.

#9
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017
Foarte posibil sa fie de la carburator.
Daca nu sta in ralanti ori carburatorul e murdar, ori e un vacuum sarit si trage aer fals, ori e dereglat.
In spatele carburatorului e un furtun cu un surub pentru reglarea cantitatii de aer.
Arunca o privire sa vezi daca nu are nici un defect (rupt ,crapat, fisurat)
Mai mult - in spatele carburatorului mai sunt cateva furtunele de aer. Aruca o privire si la ele.

#10
Cobraa

Cobraa

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.02.2018
Am scos acea unitate lovato si vad ca merge bine masina se accelereaza sta la relantiu, un drum lung momentan nu pot sa fac ca sunt drumurile blocate... Are ceva daca o las fara acea Unitate Lovato?

#11
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Lovato e  firma de GPL

#12
b.iulian

b.iulian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 01.05.2007
Salut, dupa 19 ani fara nicio problema majora, mi-a cedat si mie radiatorul la TICO. Am unul de rezerva dar nu stiu cat de complicat este sa il schimb. Este modelul fara aer conditionat. Vad 2 suruburi deasupra si legaturile electrice de la ventilator plus furtunele. Ar mai exista ceva in partea de jos ? Trebuie data jos bara ? Tks !

#13
b.iulian

b.iulian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 01.05.2007
Pacat ca nu mai este nimeni interesat de discutii in forum. Celor interesati pentru schimbarea radiatotului:
-Se descfac cele 2 suruburi de deasupra
-Se scoate bateria ca sa poti ajunge la racordul de cauciuc de jos pe care il desfaci cu o surubelnita
-Se desfsc cele 2 racoarde de sus, unul cu un patentt si celalalt cu surubelnita
-Se desface mufa de la ventilator
-Se ridica in sus si se scoate foarte usor !

#14
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu?

#15
b.iulian

b.iulian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 01.05.2007

 dan78rom, on 12 octombrie 2018 - 09:35, said:

Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu?
Posted Image probabil mergi numai cu metroul. Tico este o masina destul de frecvent in trafic, dar chiar si asa nu inseamna ca nu sunt destui aici care au avut si Tico si pot da un sfat. Asta este rolul principal al forumului, nu numai de a socializa.

Edited by b.iulian, 12 October 2018 - 19:50.


#16
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Perceptia tine mult de preocuparile fiecaruia. Nici eu nu vad f des Tico in trafic. Cand au aparut, in primul an, desi erau sigur mai putine decat acum, vedeam toata ziua. Atunci era altceva, era o masina straina noua :)

#17
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 dan78rom, on 12 octombrie 2018 - 09:35, said:

Tinind cont ca sansa sa vezi un tico in trafic e putin mai mare decit sansa de a vedea un pterodactil pe cer, cred ca-i cumva de inteles "interesul", nu?
am prins eu din urma unul, zilele trecute, pe dn1 pe la prisma.... se tinea batos pe b2 cu 70km/h.... avea avantajul ca batea vantul din spate dar oricum mergea cas, rotit pe cu vreo 5 grade....
recunosc ca mi-a cam fost teama sa nu-l ia vantu si sa ma pomenec cu el pe capata....

p.s. oricum era cu pedala la maxim... dumpa cum se agita "persona in varsta" de la volan....

Edited by arg, 12 October 2018 - 20:12.


#18
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Mergea pe b2 pe principiul ca pe vremea sa b1 era doar pentru tiristi ca era varza.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate