Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema Chrysler sau nu ?
Last Updated: Feb 26 2018 19:36, Started by
gladiatore
, Feb 26 2018 17:10
·
0
#1
Posted 26 February 2018 - 17:10
Salutare tuturor . Dupa cum unii stiti , sambata am venit din Italia in Romania cu masina . Am ajuns aseara , tot ok .Pe drum am observat o problema ciudata . Motorul 2500 , diesel CRD . In Italia temperatura in atmosfera era cam de 5-6 grade , si temperatura motorului pe autostrada nu depasea 45 de grade . Pana aici tot ok , '' problema '' incepe din Austria pana acasa . Aici , cu o temperatura in atmosfera de minus 8 minus 12 grade , temperatura motorului nu urca mai mult de 15 - 20 de grade , ba cand aveam de coborat mai multi km , temperatura se ducea pe zero de ramaneam si fara caldura in masina . Cum aveam de urcat cativa km , crestea un pic si temperatura , venea si caldura , cum era loc drept sau la vale , scadea temperatura si ramaneam fara caldura . Voi ce parere aveti ? O fi ceva defect ? E normal asa ceva ?
Multumesc tuturor si daca e nevoie , revin cu lamuriri . |
#3
Posted 26 February 2018 - 17:22
La benzinare poate sa fie termostat, la diesel si termostat egr
Trebuie verificat. |
#4
Posted 26 February 2018 - 17:26
Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut .
|
#5
Posted 26 February 2018 - 17:29
Temperatura optima la care trebuie sa lucreze un motor este in jurul valorii de 90 de grade.
Ce se intampla la tine nu este bine deloc deorece se uzeaza mai repede piesele si angrenajele, ele fiind construite si gandite pentru aceasta temperatura. De urgenta trebuie sa verifici termostatul + senzorul de temperatura + termocupla. Sfat - nu mai merge asa cu ea Succes Edited by Naijax, 26 February 2018 - 17:29. |
#6
Posted 26 February 2018 - 17:31
Temperatura de lucru a oricarui motor auto este de 90 grade. Schimba-i termostatul!
|
#7
Posted 26 February 2018 - 17:31
Inca o anomalie , sa zic asa . Azi am pornit-o acasa , in 10 minunte a ajuns temperatura la 45 de grade , chestie ce nu se intampla inainte . Deci stand pe loc , la relanti , sa dus la 45 de grade in 10 minunte . Oricum trebuie sa vada mecanicul .
|
#8
Posted 26 February 2018 - 17:37
Atunci verifica mai intai de toate senzorul de temperatura care atunci cand se buleste, trimite informatii eronate indicatorului de bord.
Daca asta este in regula, urmeaza termostatul si in sfarsit termocupla |
#9
Posted 26 February 2018 - 17:41
Multumesc tuturor pentru ajutor , dar cum eu cu motoarele astea sunt bata , o sa o duc la mecanic . Important pentru mine e ca am ajuns acasa cu bine , restul se repara . Salutare tuturor .
|
#10
Posted 26 February 2018 - 17:46
|
#11
Posted 26 February 2018 - 17:47
Ti-a ramas termostatul de deschis . Ai uzura mare daca mergi cu motorul permanent la 40-60 de grade . Motorul trebuie sa ajunga cat mai repede la temperatura de lucru de aproximativ 90 de grade pentru a functiona la eficienta maxima . Cand este rece ai si consumul marit . sau ai termostatul blocat sau nu ai deloc si atunci circuitul se face direct prina radiatorul mare , deci se incalzeste foarte greu si niciodata la temperatura optima .
|
#12
Posted 26 February 2018 - 18:00
Termostat bolcat zic si eu. N-ai incercat varianta romaneasca sa pui un carton in fata la radiator?
|
#13
Posted 26 February 2018 - 18:02
gladiatore, on 26 februarie 2018 - 17:26, said:
Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut . |
#14
Posted 26 February 2018 - 18:03
adrian_r5, on 26 februarie 2018 - 17:46, said:
Pe ce instrument ai cititi temperaturile astea ? |
#16
Posted 26 February 2018 - 18:04
Bombalurina, on 26 februarie 2018 - 18:00, said:
Termostat bolcat zic si eu. N-ai incercat varianta romaneasca sa pui un carton in fata la radiator? |
#17
Posted 26 February 2018 - 18:05
gladiatore, on 26 februarie 2018 - 17:26, said:
Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut . Singura solutie este sa bagi un carton intre radiatorul de AC si cel de racire. Si alt lucru important e sa ai scut sub motor.... Vara trecuta ridica temperatura imediat...acum cand a dat gerul nu se mai ridica deloc. Hai sa iti spun eu cum verifici daca este termostatul: Circula cu masina pana acul trece usor de 60 dar nu mai mult de 70...adica cat sa se miste un pic fata de punctul de minim. Deschizi imediat capota si pui mana pe unul din furtunele de la radiator. Daca furtunul e cald, termostatul e problema, daca furtunul e rece...sanatate. Asa e motorul. Termostatul in mod normal ar trebui sa deschida la 88 de grade. La 60-65 ar trebui sa fie inchis. Daca ramane un pic deschis, se va simti furtunul de la radiator cald. Edited by tehnics, 26 February 2018 - 18:09. |
#18
Posted 26 February 2018 - 18:06
Acul nu iti pleaca de la zero grade la nicio masina.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users