Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Elefant - pareri/sugestii
Last Updated: Dec 08 2021 12:33, Started by
stefanbolo17
, Nov 21 2017 15:40
·
0
#1
Posted 21 November 2017 - 15:42
In ziua de vineri 17 noiembrie, de Black Friday, am comandat cu ceas de pe site-ul elefant, am primit comfirmare imediat. Ieri, 20 noimebrie am primit mesaj ca a ajuns ceasul in pick-up point-ul. M-am dus sa ridic ceasul si cand sa verific daca e ok, era alt ceas ( mi-am dat seama ca e si mai scump ) si am spus ca nu e ceasul meu. Mi s-a spus ca ceasul pe care l-am comandat nu mai este in stoc si am spus ca sa imi dea macar ceasul care a venit gresit. Au spus ca nu se poate pentru ca era prea scump pentru pretul pe care il dadeam eu. Am sunat la Call Center la Bucuresti si mi-au confirmat ca produsul nu mai este in stoc si am intrebat daca pot sa ridic comada care a venit chiar daca nu e ceea ce voiam eu. Mi s-a spus ca da si sa ma duc in magazin si sa sun de acolo daca nu vor sa imi dea comanda. Am ajuns din nou in sediul lor si am sunat din nou la Bucuresti si am dat peste alta persoana care a spus ca nu se poate sa ridic comanda ( ok, si eu ce fac? raman fara ceas?) A spus ca trebuie sa vorbeasca cu un coordonator si voi fi contactat. Nu am putut sa astept si i-am sunat eu. Mi s-a confirmat ca nu pot ridica acea comanda si mi s-a comunicat ca voi primi un voucher pe mail si cand produsul meu va fi din nou pe stoc mi-l va trimite. Nu am mai primit niciun mail si le-am dat mesaj, le-am explicat din nou situatia si au spus ca nu pot sa imi dea voucher suplimentar decat reducerile de pe site( din nou neconcordanta intre angajatii elefant). Am spus ca asa s-a intamplat si ieri si am spus ca voi sesiza ANPC. In scurt timp am primit un voucher de 30 de lei pt urmatoare comanda(ceea ce nu ma ajuta deloc). Ce ma sfatuiti sa fac? (subliniez ca am nevoie de comanda in cel mai scurt timp + ca preturile nu mai sunt ca de black friday) Multumesc!
Ceasul inca apare pe stoc pe site si sunt curios daca cineva l-ar comada ce s-ar intampla. |
#2
Posted 21 November 2017 - 15:45
Elefantul ți-a arătat trompa. Ce-ar mai fi de spus? Cumpără și tu ceasuri de la cei serioși ce vând (numai sau preponderent) ceasuri: B&B, Splendor etc. etc.
Edited by ursamajor, 21 November 2017 - 15:46. |
#3
Posted 21 November 2017 - 15:49
De acum asa o sa fac. Doar ca acum mi se părea normal sa onoreze comanda dacă au făcut o eroare. Pentru ca nu știu după cât timp va fi acel ceas din nou în stoc, și nu pot aștepta
|
#4
Posted 21 November 2017 - 15:50
De curiozitate, despre ce ceas e vorba? Vreun Fossil, ceva?
|
#5
Posted 21 November 2017 - 15:52
Da. Am comandat un fossil de femei Neely. Și am primit un fossil grant de bărbați.
|
#6
Posted 21 November 2017 - 15:55
Fossil sunt ceasuri slabe și supraestimate. Atrag ochiul (deh, sunt fashion), dar înăuntru sunt... Mai bun e un Casio, iar la ce bani dai pe un Fossil, iei un CEAS Casio.
Nu pierzi nimic că nu e în stoc. Edited by ursamajor, 21 November 2017 - 15:56. |
#7
Posted 21 November 2017 - 15:58
Când am dat comanda de acesta am vrut sa arate bine. Era un cadou pentru prietena mea. Dar acum nu știu cum sa procedez. Dacă sesizez ANPC pot rezolva ceva?
|
#8
Posted 21 November 2017 - 16:10
Crezi ca ANPC are ceasuri de vanzare ?
Si Elefantii aia de unde sa il ia daca nu mai e pe stoc ? Alte ceasuri nu mai sunt decat ala la reducere ? Vrei sa superi fata cu promotii de Black Friday ? |
#9
Posted 21 November 2017 - 16:12
Eu vreau sa imi dea ceasul ala care a venit in pick-up pe comanda sau sa ma lase sa aleg alt ceas din oferta lor dar cu acceasi suma. NU vreau sa platesc tot eu pentru erorile lor.
|
#10
Posted 21 November 2017 - 16:13
|
#11
Posted 21 November 2017 - 16:13
Mi-au tras-o si mie cu un ceas, exemplarul primit avea carcasa usor zgiriata si ambalajul lejer deteriorat.
Ei il vindeau ca fiiind nou. Fiind vorba de un cadou, l-am trimis inapoi, fara alte probleme. ...daca la ceasuri dau chix, macar la carti au stiut sa llivreze de fiecare data. |
#12
Posted 21 November 2017 - 16:14
Tu ai comandat Cielo, a veni Lamborghini si vrei la pret de Cielo ?
Va luati ceasuri de la Elefant, laptopuri de la Altex si CEL, masini second de pe autovit si olx si va mirati de ce nu sunt bune ... |
#13
Posted 21 November 2017 - 16:15
#14
Posted 21 November 2017 - 16:17
Am vorbit cu ei pe messenger am apelurile inregistrate, tot. Eu vreau ceasul pe care l-am comandat, dar daca nu il au in stoc e normal sa il vreau pe ala care a venit daca e mai ok , nu?
|
#15
Posted 21 November 2017 - 16:20
Citez:
"elefant.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire)." Si cum sa il iei pe asta care e dublu ca pret fara sa platesti diferenta ? Uite si la 419 lei https://www.ceasuri-...il-neely-es4183 nici asa nu e bun ? |
|
#16
Posted 21 November 2017 - 16:24
Da dar ei nu au anulat comanda, pentru ca daca eu spuneam ca ceasul e ok si plecam cu el acasa nu se mai intampla nimic. Dar in conditiile in care am facut comanda de un ceas care era pe stoc si am primit altul, iar acum acel ceas comandat nu mai este pe stoc ce ar fi firesc sa se intample?
exceswater, Intelegi gresit situatia. Eu nu vreau ceasul ala, vreau ceasul meu, dar daca ceasul meu nu mai este in stoc ce ar trebui sa se intample? |
#17
Posted 21 November 2017 - 16:25
Sa te comporti si tu matur si sa cauti alt ceas. Sau acelasi ceas in alta parte. Nu mi se pare asa mare lucru ce s-a intamplat sincer. Daca tu ai fost corect... trebuia sa iei ceasul ala si sa pleci na...
Acum si ei ce sa faca sa se roage de Fossil sa iti mai produca unul ? E parerea mea. Nu e neaparat corecta. Se poate sa gresesc. Ti-am dat 2 linkuri diferite... e inca scump ? |
#18
Posted 21 November 2017 - 16:27
Pai acum nu mai e black friday și nu o sa găsesc ceasul pe care l-am comandat la același preț. Dacă ei îmi oferă alt ceas apropiat de ceasul meu la același preț nu e nicio problema
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users