Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Elefant - pareri/sugestii

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
In ziua de vineri 17 noiembrie, de Black Friday, am comandat cu ceas de pe site-ul elefant, am primit comfirmare imediat. Ieri, 20 noimebrie am primit mesaj ca a ajuns ceasul in pick-up point-ul. M-am dus sa ridic ceasul si cand sa verific daca e ok, era alt ceas ( mi-am dat seama ca e si mai scump ) si am spus ca nu e ceasul meu. Mi s-a spus ca ceasul pe care l-am comandat nu mai este in stoc si am spus ca sa imi dea macar ceasul care a venit gresit. Au spus ca nu se poate pentru ca era prea scump pentru pretul pe care il dadeam eu. Am sunat la Call Center la Bucuresti si mi-au confirmat ca produsul nu mai este in stoc si am intrebat daca pot sa ridic comada care a venit chiar daca nu e ceea ce voiam eu. Mi s-a spus ca da si sa ma duc in magazin si sa sun de acolo daca nu vor sa imi dea comanda. Am ajuns din nou in sediul lor si am sunat din nou la Bucuresti si am dat peste alta persoana care a spus ca nu se poate sa ridic comanda ( ok, si eu ce fac? raman fara ceas?) A spus ca trebuie sa vorbeasca cu un coordonator si voi fi contactat. Nu am putut sa astept si i-am sunat eu. Mi s-a confirmat ca nu pot ridica acea comanda si mi s-a comunicat ca voi primi un voucher pe mail si cand produsul meu va fi din nou pe stoc mi-l va trimite. Nu am mai primit niciun mail si le-am dat mesaj, le-am explicat din nou situatia si au spus ca nu pot sa imi dea voucher suplimentar decat reducerile de pe site( din nou neconcordanta intre angajatii elefant). Am spus ca asa s-a intamplat si ieri si am spus ca voi sesiza ANPC. In scurt timp am primit un voucher de 30 de lei pt urmatoare comanda(ceea ce nu ma ajuta deloc). Ce ma sfatuiti sa fac? (subliniez ca am nevoie de comanda in cel mai scurt timp + ca preturile nu mai sunt ca de black friday) Multumesc!

Ceasul inca apare pe stoc pe site si sunt curios daca cineva l-ar comada ce s-ar intampla.

#2
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Elefantul ți-a arătat trompa. Ce-ar mai fi de spus? Cumpără și tu ceasuri de la cei serioși ce vând (numai sau preponderent) ceasuri: B&B, Splendor etc. etc.

Edited by ursamajor, 21 November 2017 - 15:46.


#3
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
De acum asa o sa fac. Doar ca acum mi se părea normal sa onoreze comanda dacă au făcut o eroare. Pentru ca nu știu după cât timp va fi acel ceas din nou în stoc, și nu pot aștepta

#4
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
De curiozitate, despre ce ceas e vorba? Vreun Fossil, ceva? ;)

#5
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
Da. Am comandat un fossil de femei Neely. Și am primit un fossil grant de bărbați.

#6
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Fossil sunt ceasuri slabe și supraestimate. Atrag ochiul (deh, sunt fashion), dar înăuntru sunt... Mai bun e un Casio, iar la ce bani dai pe un Fossil, iei un CEAS Casio.
Nu pierzi nimic că nu e în stoc.

Edited by ursamajor, 21 November 2017 - 15:56.


#7
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
Când am dat comanda de acesta am vrut sa arate bine. Era un cadou pentru prietena mea. Dar acum nu știu cum sa procedez. Dacă sesizez ANPC pot rezolva ceva?

#8
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Crezi ca ANPC are ceasuri de vanzare ?
Si Elefantii aia de unde sa il ia daca nu mai e pe stoc ?

Alte ceasuri nu mai sunt decat ala la reducere ?
Vrei sa superi fata cu promotii de Black Friday ?

#9
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
Eu vreau sa imi dea ceasul ala care a venit in pick-up pe comanda sau sa ma lase sa aleg alt ceas din oferta lor dar cu acceasi suma. NU vreau sa platesc tot eu pentru erorile lor.

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Asta nu e ok ?

https://bb-shop.ro/c...cEaAi9REALw_wcB

#11
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,073
  • Înscris: 19.01.2004
Mi-au tras-o si mie cu un ceas, exemplarul primit avea carcasa usor zgiriata si ambalajul lejer deteriorat.
Ei il vindeau ca fiiind nou.
Fiind vorba de un cadou, l-am trimis inapoi, fara alte probleme.

...daca la ceasuri dau chix, macar la carti au stiut sa llivreze de fiecare data.

#12
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Tu ai comandat Cielo, a veni Lamborghini si vrei la pret de Cielo ?

Va luati ceasuri de la Elefant, laptopuri de la Altex si CEL, masini second de pe autovit si olx si va mirati de ce nu sunt bune ...

#13
AwkwardMe

AwkwardMe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,866
  • Înscris: 19.07.2013

View Poststefanbolo17, on 21 noiembrie 2017 - 15:58, said:

Dacă sesizez ANPC pot rezolva ceva?
Da, iti vei primi ceasul dorit la pretul comandat. Am fost intr-o situatie similara.
Ai grija sa documentezi totul foarte bine. (mail-uri salvate pdf si capturi de ecran daca ai facut)

#14
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
Am vorbit cu ei pe messenger am apelurile inregistrate, tot. Eu vreau ceasul pe care l-am comandat, dar daca nu il au in stoc e normal sa il vreau pe ala care a venit daca e mai ok , nu?

#15
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Citez:

"elefant.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire)."

Si cum sa il iei pe asta care e dublu ca pret fara sa platesti diferenta ?

Uite si la 419 lei

https://www.ceasuri-...il-neely-es4183

nici asa nu e bun ?

#16
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
Da dar ei nu au anulat comanda, pentru ca daca eu spuneam ca ceasul e ok si plecam cu el acasa nu se mai intampla nimic. Dar in conditiile in care am facut comanda de un ceas care era pe stoc si am primit altul, iar acum acel ceas comandat nu mai este pe stoc ce ar fi firesc sa se intample?

exceswater, Intelegi gresit situatia. Eu nu vreau ceasul ala, vreau ceasul meu, dar daca ceasul meu nu mai este in stoc ce ar trebui sa se intample?

#17
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Sa te comporti si tu matur si sa cauti alt ceas. Sau acelasi ceas in alta parte. Nu mi se pare asa mare lucru ce s-a intamplat sincer. Daca tu ai fost corect... trebuia sa iei ceasul ala si sa pleci na...
Acum si ei ce sa faca sa se roage de Fossil sa iti mai produca unul ?

E parerea mea. Nu e neaparat corecta. Se poate sa gresesc.

Ti-am dat 2 linkuri diferite... e inca scump ?

#18
stefanbolo17

stefanbolo17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 21.11.2017
Pai acum nu mai e black friday și nu o sa găsesc ceasul pe care l-am comandat la același preț. Dacă ei îmi oferă alt ceas apropiat de ceasul meu la același preț nu e nicio problema

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate