Retur telefon Carrefour
Last Updated: Nov 09 2017 06:33, Started by
AMV
, Nov 08 2017 20:06
·
0
#19
Posted 08 November 2017 - 20:29
Deja o dati in certuri aici? )
Voiam doar un raspuns pentru fratele meu sa stie ce sa faca, poate electrocasnicele nu intra in aceeasi categorie cu telefoanele |
#20
Posted 08 November 2017 - 20:31
#21
Posted 08 November 2017 - 20:36
Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:31, said:
Ieftin gasesti mult mai bune pe emag , doar sa intri sa vezi . L-am certat si eu cand am vazut ca a cumparat fara sa-mi zica pentru ca e paralel cu tehnologia, vream sa-l indrum eu catre un telefon decent si ieftin, si asa nu vrea jocuri si etc. Acum vrea sa scape de el, ca de obicei, mereu intra in belele de genu... |
#22
Posted 08 November 2017 - 20:43
Eu am cumparat acum o saptamana un produs de la carrefour de la electronice. Era la reducere, aproape jumate. Am ajuns acasa si am observat ca nu era ce aveam nevoie. A doua zi m-am dus la informatii cu produsul si bonul. Cei de la informatii au chemat pe cineva de la electronice, fata aia a luat produsul si mi-au dat banii pe loc inapoi de la informatii. Totul a durat 2 minute.
Spor! |
#23
Posted 08 November 2017 - 20:58
December, on 08 noiembrie 2017 - 20:43, said:
Eu am cumparat acum o saptamana un produs de la carrefour de la electronice. Era la reducere, aproape jumate. Am ajuns acasa si am observat ca nu era ce aveam nevoie. A doua zi m-am dus la informatii cu produsul si bonul. Cei de la informatii au chemat pe cineva de la electronice, fata aia a luat produsul si mi-au dat banii pe loc inapoi de la informatii. Totul a durat 2 minute. Spor! Multam de raspuns dar eu vreau sa stiu intervalul de timp in care poate fi returnat ca l-a luat aseara la ora 7 si asta seara cand sa-l returneze a uitat incarcatorul la munca si uite asa mai trece inca o zi, si daca cumva returul se face in 24 de ore s-a dus pe apa sambetei |
#24
Posted 08 November 2017 - 21:00
Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:23, said:
Cautati nod in papura ; daca merge cu produsul in magazin il poate returna . O sa faca aia gat dar daca esti ferm pe pozitie nu pot sa te refuze . Crede-ma ca am returnat un cuptor cu microunde dupa ce am facut popcorn in el . AMV, on 08 noiembrie 2017 - 20:58, said:
Multam de raspuns dar eu vreau sa stiu intervalul de timp in care poate fi returnat ca l-a luat aseara la ora 7 si asta seara cand sa-l returneze a uitat incarcatorul la munca si uite asa mai trece inca o zi, si daca cumva returul se face in 24 de ore s-a dus pe apa sambetei |
#25
Posted 08 November 2017 - 21:02
buyonevideo, on 08 noiembrie 2017 - 21:00, said:
Pai si nu puteai sa spui asa din prima, in loc sa ne aburesti cu un cityat care nu are treaba cu cazul ?!?! Scuza-ma, dar acum neah, se pare ca natura a impotriva lui rau de tot (e un fel mai delicat de a spune ca a fost prost de 2 ori: o data cind l-a cumparat, o data cind l-a dus inapoi descompletat). Nu l-a dus descompletat, in drum spre magazin a constatat ca nu are incarcatorul |
#26
Posted 08 November 2017 - 21:12
Habar nu am cat e intervalul, eu ti-am povestit experienta mea.
|
#27
Posted 08 November 2017 - 21:16
#28
Posted 08 November 2017 - 21:26
In cazul cumpararii de la un magazin fizic nu exista vreo obligatie legala sa ti-l accepte retur daca e functional, exista doar obligatia de a inlocui un produs DOA (‘dead on arrival’ = defect de nou).
La Carrefour insa politica magazinului permite sa returnezi un produs (la electronice cel putin) in 24 sau 48 de ore (nu mai stiu sigur) si iti da banii inapoi. Stiu ca si eu am returnat o antena de camera cu care nu prindeam nimic - probabil semnal mult prea slab spre deloc pe DVB-T (la vremea aceea). Antena parea functionala altfel. Bineinteles ca am returnat-o in stare impecabila - despachetata cu grija sa nu deteriorez nimic. |
|
#29
Posted 08 November 2017 - 21:42
sags, on 08 noiembrie 2017 - 21:26, said:
In cazul cumpararii de la un magazin fizic nu exista vreo obligatie legala sa ti-l accepte retur daca e functional, exista doar obligatia de a inlocui un produs DOA (‘dead on arrival’ = defect de nou). La Carrefour insa politica magazinului permite sa returnezi un produs (la electronice cel putin) in 24 sau 48 de ore (nu mai stiu sigur) si iti da banii inapoi. Stiu ca si eu am returnat o antena de camera cu care nu prindeam nimic - probabil semnal mult prea slab spre deloc pe DVB-T (la vremea aceea). Antena parea functionala altfel. Bineinteles ca am returnat-o in stare impecabila - despachetata cu grija sa nu deteriorez nimic. Ce mi-ar fi placut sa aud ca ai returnat-o dupa 3 zile |
#30
Posted 08 November 2017 - 23:03
In magazinul fizic se poate face retur fara probleme in 24 de ore sau chiar 48 de ore. Cu atat mai mult cu cat produsul e defect sau nu corespunde cu ceea ce e scris in oferta.
Testat de mai multe ori in magazine diferite. Chiar sunt foarte OK la partea aceasta, spre deosebire de alte magazine electro, care fac figuri cand aud de retur si numai cu scandal/reclamatii rezolvi ceva. |
#31
Posted 09 November 2017 - 06:33
de cate ori n-am fost multumit de produsul cumparat, m-am dus cu bonu de casa la relatii clienti, le-am explicat problema si m-au intrebat daca vreau un produs identic, echivalent cu o mica diferenta de bani daca nu mai au acel produs pe stoc sau ... banii inapoi. Le-am explicat ca identic nu iau ca mi-am dat seama de brand, altul asemanator nu iau ca n-am bani in plus si i-am rugat sa-mi dea banii inapoi. La ce rulaje de stocuri si cati bani au cei de la Carrefour nu stau sa-si piarda timpul cu garantia acelui produs, prefera sa dea banii clientului inapoi, iar producatorul acelui produs in caz ca mai vin si alti clienti cu aceleasi defecte... este scos de pe raft si inlocuit cu alt producator care asigura produse mai bune la acelasi pret
Edited by iulian160380, 09 November 2017 - 06:34. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users