Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Retur telefon Carrefour

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
AMV

AMV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 05.09.2013
Salutare, a cumparat fratele meu aseara un telefon STK Sync 5e, in fine de la Carrefour, magazin fizic, nu online, treaba e ca bateria se descarca de zici ca sunt minute, slab rau din acest punct de vedere, se poate face retur la el?

#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,614
  • Înscris: 07.02.2003
Pai la asa un pret stift ce ai fi vrut sa fie Posted Image
Ram 512/1GB final de 2017 ? Merge nonstop procesorul cand faci orice pe el... bateria probabil e sub 2600 mAh... (le 1950 de fapt)

Ca sa tina ceva bateria trebuie sa inchizi toate aplicatiile, sa nu lasi nimic rezident si doar sa vorbesti la el cand te suna cineva... sau sa suni. Orice faci mai departe (inclusiv whatsapp) ca incarca cpu si fiind generatie veche probabil nu face nici dormancy cum trebuie deci consuma si in idle... nu stiu la ce i-au pus un ecran asa mare de 5... ca numai luminarea lui e un consumator serios.

Un telefon cu ecran de 5 inchi serios e de la 700 lei in sus la oferta speciala.

Edited by andreic, 08 November 2017 - 20:20.


#3
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Se poate .

La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0800-0800-02 sau prin email la adresa: [email protected] în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.
Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește anexat prezentelor Termene și Condiții, să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la nr telefon 0800-0800-02 sau printr-un e-mail scris la adresa [email protected], în urma căreia va primi un număr de retur.
In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv/comanda respectivă. In cazul în care Comanda este achitată, Carrefour va rambursa suma în 14 zile de la data informării Carrefour de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma plătită va fi returnată după cum urmează:
pentru Comenzile achitate prin card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare, card Carrefour - prin virament bancar, în contul indicat de către Client;
pentru Comenzile achitate prin card de credit cu plata în rate - anulare/recalculare contract rate.
Carrefour își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele.

#4
AMV

AMV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 05.09.2013

 andreic, on 08 noiembrie 2017 - 20:12, said:

Pai la asa un pret stift ce ai fi vrut sa fie Posted Image
Ram 512, dual core in final de 2017 ? Merge nonstop procesorul ala cand faci orice pe el... bateria probabil e sub 2600 mAh...

Ca sa tina ceva bateria trebuei sa inchizi toate aplicatiile, sa nu lasi nimic rezident si doar sa vorbesti la el cand te suna cineva... sau sa suni. Orice faci mai departe (inclusiv whatsapp) ca incarca cpu si fiind generatie veche probabil nu face nici dormancy cum trebuie deci consuma si in idle...

Eu stiu ca e petarda, dar el vrea mereu ieftin ieftin, voiam sa stiu daca mai poata sa faca retur la acel junghi pentru ca l-a luat din magazin fizic

#5
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
Banuiesc ca ai citat de la comenzile online. In raionul de electrocasnice, cumparaturi din magazinul fizic, se accepta retur in 48 ore.

#6
AMV

AMV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 05.09.2013

 Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:15, said:

Se poate .

La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0800-0800-02 sau prin email la adresa: [email protected] în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.
Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește anexat prezentelor Termene și Condiții, să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la nr telefon 0800-0800-02 sau printr-un e-mail scris la adresa [email protected], în urma căreia va primi un număr de retur.
In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv/comanda respectivă. In cazul în care Comanda este achitată, Carrefour va rambursa suma în 14 zile de la data informării Carrefour de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma plătită va fi returnată după cum urmează:
pentru Comenzile achitate prin card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare, card Carrefour - prin virament bancar, în contul indicat de către Client;
pentru Comenzile achitate prin card de credit cu plata în rate - anulare/recalculare contract rate.
Carrefour își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele.

Mda, dar asta nu se refera cumva la comenzile online?

#7
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
E valabil chiar daca ai luat produsul din magazin .

#8
AMV

AMV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 05.09.2013

 slai, on 08 noiembrie 2017 - 20:19, said:

Banuiesc ca ai citat de la comenzile online. In raionul de electrocasnice, cumparaturi din magazinul fizic, se accepta retur in 48 ore.

Sigur nu sunt 24 de ore Posted Image

#9
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:15, said:

Se poate .

La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0800-0800-02 sau prin email la adresa: [email protected] în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.
Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește anexat prezentelor Termene și Condiții, să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la nr telefon 0800-0800-02 sau printr-un e-mail scris la adresa [email protected], în urma căreia va primi un număr de retur.
In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv/comanda respectivă. In cazul în care Comanda este achitată, Carrefour va rambursa suma în 14 zile de la data informării Carrefour de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma plătită va fi returnată după cum urmează:
pentru Comenzile achitate prin card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare, card Carrefour - prin virament bancar, în contul indicat de către Client;
pentru Comenzile achitate prin card de credit cu plata în rate - anulare/recalculare contract rate.
Carrefour își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele.
Ce zici tu e valabil la comenzile on-line.
Telefonul in cauza a fost cumparat direct din magazin.

#10
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
Vezi ca la banii aia gasesti pe emag telefoane cu 2 ram.

#11
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 AMV, on 08 noiembrie 2017 - 20:06, said:

[..] de la Carrefour, magazin fizic, nu online, [..]

 Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:15, said:

Se poate .

[..]
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
[..]
Sigur se poate ?!

OUG: http://www.anpc.gov....g_34_140616.pdf
La asta te-ai referit ?
ARTICOLUL 9
  Dreptul de retragere
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale,[..]

#12
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,614
  • Înscris: 07.02.2003
e5 se pare e quad core... insa tot o editie limitata mediatek. Oricum e greu de dovedit ceva cu bateria...

#13
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:20, said:

E valabil chiar daca ai luat produsul din magazin .
Mai precis, in baza a CE din acel OUG?

#14
marga32

marga32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,074
  • Înscris: 11.06.2010
Un bun prieten de-al meu
Spoiler
a zis ca toate telefoanele se-aud la fel. Eu l-am contrazis. El a scos hit, eu postez pe forum.

#15
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cautati nod in papura ; daca merge cu produsul in magazin il poate returna . O sa faca aia gat dar daca esti ferm pe pozitie nu pot sa te refuze . Crede-ma ca am returnat un cuptor cu microunde dupa ce am facut popcorn in el .

#16
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007

 AMV, on 08 noiembrie 2017 - 20:20, said:



Sigur nu sunt 24 de ore Posted Image
Sigur. Telefoane nu am cumparat de la ei, dar electrocasnice da. Si am intrebat daca au posibilitate retur, au zis 48 ore. De returnat am returnat o singura data un robot de bucatarie, nu au comentat, l-au primit.

#17
marga32

marga32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,074
  • Înscris: 11.06.2010

 Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:23, said:

Cautati nod in papura ; daca merge cu produsul in magazin il poate returna . O sa faca aia gat dar daca esti ferm pe pozitie nu pot sa te refuze . Crede-ma ca am returnat un cuptor cu microunde dupa ce am facut popcorn in el .
Ai un topic deschis cu problema ta, ca sa te credem?

#18
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 marga32, on 08 noiembrie 2017 - 20:25, said:

Ai un topic deschis cu problema ta, ca sa te credem?
Important e ca initiatorul sa-si rezolve problema si data viitoare sa fie mai atent pe ce ( mizerii ) da banii .
P.S. Pt chestii de astea puerile nu deschit topic pe forum sa ma invete altii ce sa fac ci merg si-mi rezolv singur problemele . Poate ca tu esti mai sperios de fire si nu ai curajul sa-ti ceri drepturile ,asta e nu toti is gaini ...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate