Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Retur telefon Carrefour
Last Updated: Nov 09 2017 06:33, Started by
AMV
, Nov 08 2017 20:06
·
0
#1
Posted 08 November 2017 - 20:06
Salutare, a cumparat fratele meu aseara un telefon STK Sync 5e, in fine de la Carrefour, magazin fizic, nu online, treaba e ca bateria se descarca de zici ca sunt minute, slab rau din acest punct de vedere, se poate face retur la el?
|
#2
Posted 08 November 2017 - 20:12
Pai la asa un pret stift ce ai fi vrut sa fie
Ram 512/1GB final de 2017 ? Merge nonstop procesorul cand faci orice pe el... bateria probabil e sub 2600 mAh... (le 1950 de fapt) Ca sa tina ceva bateria trebuie sa inchizi toate aplicatiile, sa nu lasi nimic rezident si doar sa vorbesti la el cand te suna cineva... sau sa suni. Orice faci mai departe (inclusiv whatsapp) ca incarca cpu si fiind generatie veche probabil nu face nici dormancy cum trebuie deci consuma si in idle... nu stiu la ce i-au pus un ecran asa mare de 5... ca numai luminarea lui e un consumator serios. Un telefon cu ecran de 5 inchi serios e de la 700 lei in sus la oferta speciala. Edited by andreic, 08 November 2017 - 20:20. |
#3
Posted 08 November 2017 - 20:15
Se poate .
La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0800-0800-02 sau prin email la adresa: [email protected] în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la: ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport; ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat; ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese. In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește anexat prezentelor Termene și Condiții, să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la nr telefon 0800-0800-02 sau printr-un e-mail scris la adresa [email protected], în urma căreia va primi un număr de retur. In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv/comanda respectivă. In cazul în care Comanda este achitată, Carrefour va rambursa suma în 14 zile de la data informării Carrefour de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma plătită va fi returnată după cum urmează: pentru Comenzile achitate prin card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata; pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare, card Carrefour - prin virament bancar, în contul indicat de către Client; pentru Comenzile achitate prin card de credit cu plata în rate - anulare/recalculare contract rate. Carrefour își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele. |
#4
Posted 08 November 2017 - 20:16
andreic, on 08 noiembrie 2017 - 20:12, said:
Pai la asa un pret stift ce ai fi vrut sa fie Ram 512, dual core in final de 2017 ? Merge nonstop procesorul ala cand faci orice pe el... bateria probabil e sub 2600 mAh... Ca sa tina ceva bateria trebuei sa inchizi toate aplicatiile, sa nu lasi nimic rezident si doar sa vorbesti la el cand te suna cineva... sau sa suni. Orice faci mai departe (inclusiv whatsapp) ca incarca cpu si fiind generatie veche probabil nu face nici dormancy cum trebuie deci consuma si in idle... Eu stiu ca e petarda, dar el vrea mereu ieftin ieftin, voiam sa stiu daca mai poata sa faca retur la acel junghi pentru ca l-a luat din magazin fizic |
#5
Posted 08 November 2017 - 20:19
Banuiesc ca ai citat de la comenzile online. In raionul de electrocasnice, cumparaturi din magazinul fizic, se accepta retur in 48 ore.
|
#6
Posted 08 November 2017 - 20:19
Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:15, said:
Se poate . La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0800-0800-02 sau prin email la adresa: [email protected] în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la: ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport; ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat; ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese. In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește anexat prezentelor Termene și Condiții, să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la nr telefon 0800-0800-02 sau printr-un e-mail scris la adresa [email protected], în urma căreia va primi un număr de retur. In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv/comanda respectivă. In cazul în care Comanda este achitată, Carrefour va rambursa suma în 14 zile de la data informării Carrefour de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma plătită va fi returnată după cum urmează: pentru Comenzile achitate prin card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata; pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare, card Carrefour - prin virament bancar, în contul indicat de către Client; pentru Comenzile achitate prin card de credit cu plata în rate - anulare/recalculare contract rate. Carrefour își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele. Mda, dar asta nu se refera cumva la comenzile online? |
#8
Posted 08 November 2017 - 20:20
#9
Posted 08 November 2017 - 20:20
Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:15, said:
Se poate . La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0800-0800-02 sau prin email la adresa: [email protected] în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la: ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport; ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat; ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese. In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește anexat prezentelor Termene și Condiții, să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la nr telefon 0800-0800-02 sau printr-un e-mail scris la adresa [email protected], în urma căreia va primi un număr de retur. In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv/comanda respectivă. In cazul în care Comanda este achitată, Carrefour va rambursa suma în 14 zile de la data informării Carrefour de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma plătită va fi returnată după cum urmează: pentru Comenzile achitate prin card online - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata; pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare, card Carrefour - prin virament bancar, în contul indicat de către Client; pentru Comenzile achitate prin card de credit cu plata în rate - anulare/recalculare contract rate. Carrefour își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele. Telefonul in cauza a fost cumparat direct din magazin. |
#10
Posted 08 November 2017 - 20:21
Vezi ca la banii aia gasesti pe emag telefoane cu 2 ram.
|
|
#11
Posted 08 November 2017 - 20:21
AMV, on 08 noiembrie 2017 - 20:06, said:
[..] de la Carrefour, magazin fizic, nu online, [..] Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:15, said:
Se poate . [..] Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la: ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport; [..] OUG: http://www.anpc.gov....g_34_140616.pdf La asta te-ai referit ? ARTICOLUL 9 Dreptul de retragere (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale,[..] |
#12
Posted 08 November 2017 - 20:21
e5 se pare e quad core... insa tot o editie limitata mediatek. Oricum e greu de dovedit ceva cu bateria...
|
#13
Posted 08 November 2017 - 20:21
#14
Posted 08 November 2017 - 20:22
Un bun prieten de-al meu
Spoiler
a zis ca toate telefoanele se-aud la fel. Eu l-am contrazis. El a scos hit, eu postez pe forum.
|
#15
Posted 08 November 2017 - 20:23
Cautati nod in papura ; daca merge cu produsul in magazin il poate returna . O sa faca aia gat dar daca esti ferm pe pozitie nu pot sa te refuze . Crede-ma ca am returnat un cuptor cu microunde dupa ce am facut popcorn in el .
|
|
#16
Posted 08 November 2017 - 20:23
#17
Posted 08 November 2017 - 20:25
Baxon, on 08 noiembrie 2017 - 20:23, said:
Cautati nod in papura ; daca merge cu produsul in magazin il poate returna . O sa faca aia gat dar daca esti ferm pe pozitie nu pot sa te refuze . Crede-ma ca am returnat un cuptor cu microunde dupa ce am facut popcorn in el . |
#18
Posted 08 November 2017 - 20:28
marga32, on 08 noiembrie 2017 - 20:25, said:
Ai un topic deschis cu problema ta, ca sa te credem? P.S. Pt chestii de astea puerile nu deschit topic pe forum sa ma invete altii ce sa fac ci merg si-mi rezolv singur problemele . Poate ca tu esti mai sperios de fire si nu ai curajul sa-ti ceri drepturile ,asta e nu toti is gaini ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users