Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Garantia la telefoane
Last Updated: Oct 13 2017 18:11, Started by
2Bad2Real
, Oct 12 2017 22:40
·
0
#1
Posted 12 October 2017 - 22:40
Salut ! Am nevoie de putin ajutor. In legatura cu firmele Apple, Samsung, Huawei si alte firme producatoare mari, daca vreau sa cumpar produse cum ar fi Iphone 7 , S8 etc. de la oameni care le vand chipurile fullbox, sigilate, unlock etc. cum se procedeaza cu garantia? O am la firma Samsung sau la magazinul de unde au cumparat ei produsul?. Dar daca il iau de la Altex, eMAG, garantia o am la acest magazin sau la firma mare Samsung, Apple, ca sa stiu sa nu ajung cu el pe la depanero sau alte GSM-uri. Cum recunosc firmele producatoare telefonul? Si cum stiu ei cand l-ai cumparat, de unde l-ai cumparat, daca e original etc. Exista un cod unic pentru fiecare telefon? Sau trebuie sa am bon + factura + orice altceva ce-mi dau ei Va rog frumos cineva care ma poate lamuri mai pe larg.
Edited by 2Bad2Real, 12 October 2017 - 22:42. |
#2
Posted 12 October 2017 - 22:45
In cazul Apple se calculeaza un an din momentul primei activari a telefonului.
In cazul celorlalti producatori, ai nevoie de factura. |
#3
Posted 12 October 2017 - 22:49
#4
Posted 12 October 2017 - 23:06
In principiu trebuie sa mergi la biserica si sa te rogi ca sa nu ai nevoie de service.
Edited by pasilla, 12 October 2017 - 23:08. |
#5
Posted 12 October 2017 - 23:25
2Bad2Real, on 12 octombrie 2017 - 22:49, said:
ok si cine il repara? Samsung-ul ,Apple-ul sau depanero? Edited by bluke424, 12 October 2017 - 23:25. |
#6
Posted 13 October 2017 - 00:11
bluke424, on 12 octombrie 2017 - 23:25, said:
cu Apple mergi la iStyle, iar cu Samsung, Huawei, LG la ESD, acestea ar fi service-urile oficiale. Depanero repară aproape orice, dar de obicei nu este service recunoscut de producători. pentru toate service-urile ai nevoie de factura de achiziție, inclusiv la iStyle (nu mai merge fără factură în baza S/N-ului.) |
#7
Posted 13 October 2017 - 06:44
Sunt si destule modele de telefoane care nu ar fi trebuit comercializate niciodata in Romania si pentru care producatorul nu acorda nici un fel de garantie, de obicei astea sunt cazurile in care magazinul cauta nod in papura sa nu-ti repare telefonul, ca trebuie sa o faca pe banii lui. Astea-s cazurile in care intervine depanero si altii ca ei.
|
#8
Posted 13 October 2017 - 06:53
#9
Posted 13 October 2017 - 06:57
Dacă ai Imei-ul telefonului la dispoziție, alături de factură si accesorii, suna la ESD Romania, ofera-le acel imei iar ei verifică dacă a fost adus oficial în România, si daca ai garantie la ei (în cazul samsung, huawei si ce alte modele mai au în suport). Singura parte nefericită e în momentul în care, daca ai nevoie de garantie si ei nu il mai pot repara/ inlocui, iti ofera opțiunea stornarii facturii iar doar titularul poate primi inapoi contravaloarea aparatului, din câte cunosc.
|
#10
Posted 13 October 2017 - 08:19
Legat de garantie, aceasta este efectuata de cei care apar pe certificatul de garantie in fiecare caz in parte.
Ca situatie generala, dovada garntiei se face pe baza unei copii dupa factura si certificatul de garantie in original, completat de catre comerciant cu datele telefonului, deci nu ai nevoie de "prezenta cumparatorului". Bun, astea sunt regulile generale. Legat de firmele care efectueaza garantia, se poate ca unele modele, ale aceluiasi producator sa nu fie reparate de service-ul autorizat de la noi, asta se intampla atunci cand modelul respectiv este comercializat pentru o alta tara sau alta piata. Am avut un Sony Xperia V, care nu era luat de la un dealer oficial, iar cei de la Sony Romania mi-au raspuns ca modelul respectiv nu beneficia de garantie la noi caci era destinat a fi vandut in Polonia. Asadar, nu exista o regula generala, ca daca-i Samsung, va fi reparat de cei de la ESD Romania, trebuie sa te uiti pe certificatul de garantie, asta in cazul in care certificatul e original. Altfel trebuie, ca pe baza IMEI-ului sa soliciti informatii la fabricantul modelului. |
|
#11
Posted 13 October 2017 - 10:04
Deci daca am un Samsung luat de la Altex si ma duc cu el la ei sa mi-l repare o sa mi-l trimita la ESD Romania, nu?
|
#12
Posted 13 October 2017 - 10:06
doar daca e livrat prin canal oficial in Romania. asta ti-a scris si colegul mai sus. nu e obligatoriu ca o garantie sa fie servita de ESD
|
#13
Posted 13 October 2017 - 10:16
Dany_Darke, on 13 octombrie 2017 - 10:06, said:
doar daca e livrat prin canal oficial in Romania. asta ti-a scris si colegul mai sus. nu e obligatoriu ca o garantie sa fie servita de ESD Edited by 2Bad2Real, 13 October 2017 - 10:18. |
#14
Posted 13 October 2017 - 10:29
e foarte foarte .... vaga treaba
sunt multe aduse neoficial , emag , altex , telekom orange aduc in mare parte oficial poate 99% dar sunt vanzatori pe emag marketplace: quick , f64 etc care aduc cu plasa din india china coreea etc unde garantia e la vanzator si repara /sa nu unde vor ei am patit recent cu htc m9 luat de la f64 facut pt indonezia blocat dupa update iar htc Romania m-a trimis la plimbare(f64) sa rezolve caci nu e adus oficial si nu ma ajuta eu am sunat la htc am zis imei si mi-au dat detaliile pe loc sigur si samsung are posibilitatea asta - FUGI DE produse de la QUICK MOBILE |
#15
Posted 13 October 2017 - 10:30
emag lucreaza exclusiv cu depanero, ca doar e service-ul lor. altex tot cu depanero de cele mai multe ori. Garantia extinsa ( optionala ) tot la depanero se face ( daca se mai face ceva si nu dai banii de pomana )
|
|
#16
Posted 13 October 2017 - 10:48
Pai si cum dracu pot sa beneficiez de garantia asta la service-urile oficiale? Ca se tot caca pe ei pe site-urile oficiale ca ofera garantie oficiala pentru produsele lor in propriile service-uri.
|
#17
Posted 13 October 2017 - 11:25
Pana nu pui mana pe certificat si nu verifici nu ai nimic clar.
Doar discutii. Nu ai de unde sa stii ce furnizori au cei de la Altex, spre exemplu eMag poate sa vanda acelasi produs de la mai multi furnizori, fiecare cu politica lui de garantie. Pui mana pe un certificat de garantie si vezi acolo ce scrie. Punct. |
#18
Posted 13 October 2017 - 18:11
la Samsung e simplu, te uiți pe cutie la modelul lung și dacă are un „ROM” undeva în denumire, înseamnă că este destinat pentru România și va fi reparat la ESD. dacă nu, Depanero sau alte service-uri în funcție de magazinul de la care l-ai cumpărat.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users