Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Preluare contract RCS&RDS
#1
Publicat: 02 aprilie 2017 - 07:46
Este normal ca.... daca preiau contractul unui abonat iesit din perioada contractuala... pe numele meu... noul contract pe numele meu sa se prelungeasca pe 24 de luni fara sa beneficiez de nicio promotie sau reducere? Intreb asta deoarece mi se pare inoportuna situatia din moment ce vechiul abonat n-a beneficiat nici el pe perioada initiala de nici o oferta....doar instalarea serviciilor la adresa respectiva.
Stiu ca cei de la RCS&RDS au fost amendati in trecut pentru clauze abuzive in contracte si s-ar putea si asta sa fie o clauza abuziva. Nu mi se pare corect ca sa preiau contractul unui abonat si sa ma oblige sa raman la ei 2 ani daca iau contractul pe numele meu Editat de bogdan181180, 02 aprilie 2017 - 07:51. |
#3
Publicat: 02 aprilie 2017 - 07:52
danutz1, on 02 aprilie 2017 - 07:48, said:
De ce nu reziliaza contractul persoana respectiva iar tu faci unul nou in care vei beneficia de oferta curenta? Contract fara perioada minima nu exista decat la UPC unde mi se pare ca platesti o taxa de 50 de lei. Editat de bogdan181180, 02 aprilie 2017 - 07:52. |
#5
Publicat: 02 aprilie 2017 - 08:02
bogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 07:52, said:
Cand am fost la ei sa transfer contractul mi s-a spus ca asa ceva...rezilierea... nu este posibila deoarece ar insemna sistarea servicilor la aceea locatie pentru o perioada minima de 30 de zile Nu sunt sigur, mai bine intrebi digi_helper-ul, eu am intrebat la RC si la aceeasi intrebare am primit 3 raspunsuri diferite; asta ori din nestiinta, ori cu intentie. Mai toata lumea stie ca sunt niste indicatii sa nu se piarda clienti, etc... angajatii lor procedeaza in consecinta. Eventual, trimite-le un email cu sesizare, posibil sa iti raspunda, raspunsul va fi cel corect. Nu cred ca risca sa raspunda incorect in scris. Asta daca ai timpsa astepti raspunsul. Editat de altuser09, 02 aprilie 2017 - 08:20. |
#7
Publicat: 02 aprilie 2017 - 08:03
bogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 07:52, said:
Cand am fost la ei sa transfer contractul mi s-a spus ca asa ceva...rezilierea... nu este posibila deoarece ar insemna sistarea servicilor la aceea locatie pentru o perioada minima de 30 de zile E vrajeala curata ce ti-au spus cei de la RDS. Mergi din nou si spune-le ca vrei sa reziliezi contractul si sa faci altul nou in conditiile ofertei curente. |
#10
Publicat: 02 aprilie 2017 - 10:36
altuser09, on 02 aprilie 2017 - 08:02, said:
Cred ca este o cacialma, nu vad de ce s-ar lipsi de plata a 30 zile abonament, nu? Nu sunt sigur, mai bine intrebi digi_helper-ul, eu am intrebat la RC si la aceeasi intrebare am primit 3 raspunsuri diferite; asta ori din nestiinta, ori cu intentie. Mai toata lumea stie ca sunt niste indicatii sa nu se piarda clienti, etc... angajatii lor procedeaza in consecinta. Eventual, trimite-le un email cu sesizare, posibil sa iti raspunda, raspunsul va fi cel corect. Nu cred ca risca sa raspunda incorect in scris. Asta daca ai timpsa astepti raspunsul. diahim, on 02 aprilie 2017 - 08:03, said:
Poate nu au oferte in momentul de fata. Nu poti, totusi, sa ii obligi sa iti dea reducere.. ZIGZAG20, on 02 aprilie 2017 - 09:35, said:
Se prelungeste pe 12 luni. Oricum vreau de maine sa trec pe la OPC sa le fac o sesizare. Multumesc pentru sfaturi la toata lumea. Nu mi se pare corect sa preiau un contract... sa-mi bifeze acolo 24 luni fara sa-mi ofere vreo promotie sau reducere. La alt operator nu ma duc... la UPC am fost si mi-au facut probleme grave pe partea de internet in sensul ca ma rugam de ei sa-mi remedieze o defectiune iar tehnicul lor era tot timpul "ocupat" cu cafele in fata sediului... iar la Telekom am prieteni care mi-au spus ca odata semnat contractul cu ei sunt ca o piatra de moara la gatul tau. ZIGZAG20, on 02 aprilie 2017 - 09:35, said:
Se prelungeste pe 12 luni. Pentru mine sa ai la o locatie FB300 + digital + maxpack + 4digimobil (2 complet 2 + 2 avantaj 3) si 3 carduri CI+ si sa platesti 110 lei mi se pare mai mult decat rezonabil... iar la locatia a 2a de care v-am spus platesc 62 lei pe FB500 + digital (+ HBO per cod client..fara Cinemax)....--> in total 172 lei pe 2 locatii Editat de bogdan181180, 02 aprilie 2017 - 10:50. |
|
#12
Publicat: 02 aprilie 2017 - 12:03
bogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 10:36, said:
Pai daca nu-mi ofera nimic de ce sa-mi prelungeasca contractul? Inteleg... ca abonat nou ti se trage fibra optica... iti da niste echipamente in custodie... asta da ..inteleg sa platesc 24 de luni... da' cand vin cu fostul titular la sediu... preiau contractul si duduia de acolo imi spune ca se poate da' pe 24 de luni fara sa am vreun beneficiu... Nu preiei niciun contract. Fostul titular reziliaza si tu faci contract nou, pe 12 sau 24 luni in conditiile ofertei existente, daca te coafeaza. Daca fostul titular are echipamente de predat, le preda... iar tu iti vezi de contractul tau, nou incheiat. Du-te inca odata la punct de contractare RDS si spune clar ca vrei contract nou, eventual sa ai actul de casa cu tine, daca ai cumparat apartamentul... Spune-le celor de la RDS ceea ce le spun eu frecvent celor de la Telekom si anume ca "vrajeala lor nu tine" Editat de rosix, 02 aprilie 2017 - 12:04. |
#15
Publicat: 02 aprilie 2017 - 13:41
rosix, on 02 aprilie 2017 - 12:03, said:
Daca fostul titular are echipamente de predat, le preda... iar tu iti vezi de contractul tau, nou incheiat. don_dannielo, on 02 aprilie 2017 - 13:00, said:
Il intereseaza pentru ca pe o adresa nu pot fi doua contracte. don_dannielo, on 02 aprilie 2017 - 11:04, said:
Nu exista conceptul de "preluare contract". Fostul abonat il reziliaza pe al lui, si tu faci altul nou. Editat de bogdan181180, 02 aprilie 2017 - 13:42. |
|
#17
Publicat: 02 aprilie 2017 - 16:29
bogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 07:46, said:
Stiu ca cei de la RCS&RDS au fost amendati in trecut pentru clauze abuzive in contracte si s-ar putea si asta sa fie o clauza abuziva. Multe clauze abuzive...nu stiu dar asa am auzit... Cum te prinde cum te abuzeaza, nu scapi ne-abuzat. E plina strada de abuzati de catre rds. Editat de alexa32, 02 aprilie 2017 - 16:29. |
#18
Publicat: 03 aprilie 2017 - 08:32
bogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 10:36, said:
Oricum vreau de maine sa trec pe la OPC sa le fac o sesizare. Multumesc pentru sfaturi la toata lumea. Nu mi se pare corect sa preiau un contract... sa-mi bifeze acolo 24 luni fara sa-mi ofere vreo promotie sau reducere. -de obicei instalarea e gratuită pentru contract de min 12 luni (la RDS); nu vrei durată minimă, plătești instalarea; e adevărat că instalarea s-ar putea să însemne doar făcut hârtii de predare de către fostul și de primire de către tine -am fost eu în situația când au făcut al doilea abonament la aceeași adresă, primul nefiind închis și cu restanțe, dar pe alt nume |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi