Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

Preluare contract RCS&RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017
Este normal ca.... daca preiau contractul unui abonat iesit din perioada contractuala... pe numele meu... noul contract pe numele meu sa se prelungeasca pe 24 de luni fara sa beneficiez de nicio promotie sau reducere? Intreb asta deoarece mi se pare inoportuna situatia din moment ce vechiul abonat n-a beneficiat nici el pe perioada initiala de nici o oferta....doar instalarea serviciilor la adresa respectiva.
Stiu ca cei de la RCS&RDS au fost amendati in trecut pentru clauze abuzive in contracte si s-ar putea si asta sa fie o clauza abuziva. Nu mi se pare corect ca sa preiau contractul unui abonat si sa ma oblige sa raman la ei 2 ani daca iau contractul pe numele meu

Edited by bogdan181180, 02 April 2017 - 07:51.


#2
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
De ce nu reziliaza contractul persoana respectiva iar tu faci unul nou in care vei beneficia de oferta curenta?
Contract fara perioada minima nu exista decat la UPC unde mi se pare ca platesti o taxa de 50 de lei.

Edited by danutz1, 02 April 2017 - 07:50.


#3
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017

View Postdanutz1, on 02 aprilie 2017 - 07:48, said:

De ce nu reziliaza contractul persoana respectiva iar tu faci unul nou in care vei beneficia de oferta curenta?
Contract fara perioada minima nu exista decat la UPC unde mi se pare ca platesti o taxa de 50 de lei.
Cand am fost la ei sa transfer contractul mi s-a spus ca asa ceva...rezilierea... nu este posibila deoarece ar insemna sistarea servicilor la aceea locatie pentru o perioada minima de 30 de zile

Edited by bogdan181180, 02 April 2017 - 07:52.


#4
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Si nu ai alt operator la care sa te abonezi?
Daca ei au astfel de reguli nu inseamna ca trebuie sa le accepti.
Reziliaza si aboneaza-te la altii.

#5
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009

View Postbogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 07:52, said:

Cand am fost la ei sa transfer contractul mi s-a spus ca asa ceva...rezilierea... nu este posibila deoarece ar insemna sistarea servicilor la aceea locatie pentru o perioada minima de 30 de zile
Cred ca este o cacialma, nu vad de ce s-ar lipsi de plata a 30 zile abonament, nu?
Nu sunt sigur, mai bine intrebi digi_helper-ul, eu am intrebat la RC si la aceeasi intrebare am primit 3 raspunsuri diferite; asta ori din nestiinta, ori cu intentie. Mai toata lumea stie ca sunt niste indicatii sa nu se piarda clienti, etc... angajatii lor procedeaza in consecinta.
Eventual, trimite-le un email cu sesizare, posibil sa iti raspunda, raspunsul va fi cel corect. Nu cred ca risca sa raspunda incorect in scris.
Asta daca ai timpsa astepti raspunsul.

Edited by altuser09, 02 April 2017 - 08:20.


#6
diahim

diahim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,043
  • Înscris: 24.04.2011
Poate nu au oferte in momentul de fata. Nu poti, totusi, sa ii obligi sa iti dea reducere..

#7
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postbogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 07:52, said:

Cand am fost la ei sa transfer contractul mi s-a spus ca asa ceva...rezilierea... nu este posibila deoarece ar insemna sistarea servicilor la aceea locatie pentru o perioada minima de 30 de zile

E vrajeala curata ce ti-au spus cei de la RDS. Mergi din nou si spune-le ca vrei sa reziliezi contractul si sa faci altul nou in conditiile ofertei curente.

#8
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
RCS-ul face si pe 12 luni contract, nu doar 24

#9
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
Se prelungeste pe 12 luni.

#10
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017

View Postaltuser09, on 02 aprilie 2017 - 08:02, said:

Cred ca este o cacialma, nu vad de ce s-ar lipsi de plata a 30 zile abonament, nu?
Nu sunt sigur, mai bine intrebi digi_helper-ul, eu am intrebat la RC si la aceeasi intrebare am primit 3 raspunsuri diferite; asta ori din nestiinta, ori cu intentie. Mai toata lumea stie ca sunt niste indicatii sa nu se piarda clienti, etc... angajatii lor procedeaza in consecinta.
Eventual, trimite-le un email cu sesizare, posibil sa iti raspunda, raspunsul va fi cel corect. Nu cred ca risca sa raspunda incorect in scris.
Asta daca ai timpsa astepti raspunsul.

View Postdiahim, on 02 aprilie 2017 - 08:03, said:

Poate nu au oferte in momentul de fata. Nu poti, totusi, sa ii obligi sa iti dea reducere..

View PostZIGZAG20, on 02 aprilie 2017 - 09:35, said:

Se prelungeste pe 12 luni.

Oricum vreau de maine sa trec pe la OPC sa le fac o sesizare. Multumesc pentru sfaturi la toata lumea. Nu mi se pare corect sa preiau un contract... sa-mi bifeze acolo 24 luni fara sa-mi ofere vreo promotie sau reducere. La alt operator nu ma duc... la UPC am fost si mi-au facut probleme grave pe partea de internet in sensul ca ma rugam de ei sa-mi remedieze o defectiune iar tehnicul lor era tot timpul "ocupat" cu cafele in fata sediului... iar la Telekom am prieteni care mi-au spus ca odata semnat contractul cu ei sunt ca o piatra de moara la gatul tau.

View PostZIGZAG20, on 02 aprilie 2017 - 09:35, said:

Se prelungeste pe 12 luni.
Pai daca nu-mi ofera nimic de ce sa-mi prelungeasca contractul? Inteleg... ca abonat nou ti se trage fibra optica... iti da niste echipamente in custodie... asta da ..inteleg sa platesc 24 de luni... da' cand vin cu fostul titular la sediu... preiau contractul si duduia de acolo imi spune ca se poate da' pe 24 de luni fara sa am vreun beneficiu... chiar imi miroase a "teapa" sau "inselaciune". De renuntat la ei nu vreau sa renunt... sunt firma serioasa si au servicii de calitate... nu mi se pare corect insa ca reputatia acestei firme sa se duca pe brazda cu astfel de angajati si vreau sa se rezolve treaba pe cale amiabila prin OPC. Am 2 locatii cu servicii de la ei si absolut niciodata n-am fost dezamagit de servicile lor... iar pe partea de interventii tehnice... mi-au venit baietii si la ora 8 seara intr-o zi de sambata... lucru care la UPC daca-mi pica netul sau cablul in week-end ...ma consideram norocos daca-mi veneau luni...dupa N sesizari la telefon

Pentru mine sa ai la o locatie FB300 + digital + maxpack + 4digimobil (2 complet 2 + 2 avantaj 3) si 3 carduri CI+ si sa platesti 110 lei mi se pare mai mult decat rezonabil... iar la locatia a 2a de care v-am spus platesc 62 lei pe FB500 + digital (+ HBO per cod client..fara Cinemax)....--> in total 172 lei pe 2 locatii

Edited by bogdan181180, 02 April 2017 - 10:50.


#11
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Nu exista conceptul de "preluare contract".
Fostul abonat il reziliaza pe al lui, si tu faci altul nou.

#12
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postbogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 10:36, said:

Pai daca nu-mi ofera nimic de ce sa-mi prelungeasca contractul? Inteleg... ca abonat nou ti se trage fibra optica... iti da niste echipamente in custodie... asta da ..inteleg sa platesc 24 de luni... da' cand vin cu fostul titular la sediu... preiau contractul si duduia de acolo imi spune ca se poate da' pe 24 de luni fara sa am vreun beneficiu...

Nu preiei niciun contract. Fostul titular reziliaza si tu faci contract nou, pe 12 sau 24 luni in conditiile ofertei existente, daca te coafeaza.  Daca fostul titular are echipamente de predat, le preda... iar tu iti vezi de contractul tau, nou incheiat.  Du-te inca odata la punct de contractare RDS si spune clar ca vrei contract nou, eventual sa ai actul de casa cu tine, daca ai cumparat apartamentul...
Spune-le celor de la RDS ceea ce le spun eu frecvent celor de  la Telekom si anume ca "vrajeala lor nu tine"

Edited by rosix, 02 April 2017 - 12:04.


#13
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,251
  • Înscris: 01.12.2001
Nu preiei nimic. Mergi si iti faci TU un contract. Nu stii nimic de alt contract si nici nu te intereseaza.

#14
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Il intereseaza pentru ca pe o adresa nu pot fi doua contracte.

#15
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017

View Postrosix, on 02 aprilie 2017 - 12:03, said:

Daca fostul titular are echipamente de predat, le preda... iar tu iti vezi de contractul tau, nou incheiat.
...locatia pe al 2lea contract..cel cu probleme ... avea GPONul instalat si un STB Humax HD2 instalat...le-am preluat pe alea 2 si nu s-a schimbat nimic. Mi-au spus atat doar ca daca doresc inchidere si deschidere de nou contract trebuie sa astept minim 30 zile ...si aici mi se pare excrocherie din partea agentei ...fapt pentru care maine  sunt hotarat sa fac o plangere la OPC. Contractul a fost deja semnat...sunt de acord cu costurile serviciilor instalate... NUMAI ca ma deranjeaza PERIOADA CONTRACTUALA... in sensul ca NU TREBUIA sa EXISTE

View Postdon_dannielo, on 02 aprilie 2017 - 13:00, said:

Il intereseaza pentru ca pe o adresa nu pot fi doua contracte.
Exact si asta mi-a spus... cand i-am spus sa-l inchida pe cel vechi si sa-mi deschida mie un contract nou... ca nu pot exista 2 contracte pe o adresa decat daca este curte comuna si sa astept 30 zile pentru rezilierea primului contract. N-au venit sa-mi schimbe nimic... pana si noul cod PPPoE l-am obtinut din Digicare ca cel vechi expirase de la 1 al lunii urmatoare

View Postdon_dannielo, on 02 aprilie 2017 - 11:04, said:

Nu exista conceptul de "preluare contract".
Fostul abonat il reziliaza pe al lui, si tu faci altul nou.
...daca nu exista in mod clar este un abuz al angajatului RCS-RDS deoarece mi-a spus clar ca sa rezilieze contractul nu poate sa incheie un contract nou decat dupa 30 de zile timp in care se predau echipamentele din locatie

Edited by bogdan181180, 02 April 2017 - 13:42.


#16
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Cum sa fie abuz daca scrie in contractul semnat ca te obligi sa anunti cu 30 de zile inainte rezilierea? (Ma rog, celalalt).

Edited by don_dannielo, 02 April 2017 - 14:54.


#17
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

View Postbogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 07:46, said:

Stiu ca cei de la RCS&RDS au fost amendati in trecut pentru clauze abuzive in contracte si s-ar putea si asta sa fie o clauza abuziva.

Multe clauze abuzive...nu stiu dar asa am auzit...
Cum te prinde cum te abuzeaza, nu scapi ne-abuzat.

E plina strada de abuzati de catre rds.

Edited by alexa32, 02 April 2017 - 16:29.


#18
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007

View Postbogdan181180, on 02 aprilie 2017 - 10:36, said:

Oricum vreau de maine sa trec pe la OPC sa le fac o sesizare. Multumesc pentru sfaturi la toata lumea. Nu mi se pare corect sa preiau un contract... sa-mi bifeze acolo 24 luni fara sa-mi ofere vreo promotie sau reducere.
-și mai precis ce reclami la OPC ? ce au încălcat ?
-de obicei instalarea e gratuită pentru contract de min 12 luni (la RDS); nu vrei durată minimă, plătești instalarea; e adevărat că instalarea s-ar putea să însemne doar făcut hârtii de predare de către fostul și de primire de către tine
-am fost eu în situația când au făcut al doilea abonament la aceeași adresă, primul nefiind închis și cu restanțe, dar pe alt nume

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate