Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Inlocuire produs in garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
valog

valog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 19.02.2017

View Postvlad1102, on 10 martie 2017 - 20:33, said:

Si dovada, produsul cu acelasi serial ca cel oferit mie in service cu intrare/iesire, probabil refuzat pe undeva
Eu cred ca interpretezi gresit ce afiseaza baza de date.
Eu cred ca piesa aia a fost comandata de service pentru stoc in 23/01/2017 si primita de service in 26/01/2017 in stoc.
Apoi tu ai trimis placa ta "fierbinte" in 24/02/2017 si a fost trimisa aia noua catre tine in 10/03/2017.
Din ce ai postat tu eu asta  interpretez.
[ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/2_zpsqbskwfga.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/3_zpstw6mmicm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#20
vlad1102

vlad1102

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,552
  • Înscris: 03.05.2008
Piesa e toata placa, nu-mi dau seama de ce ar comanda un service o placa ca si apoi s-o introduca la "reparatii" cu primire/iesire.
Oricum mi-au confirmat direct ca este o placa video refurbished

Temerea mea principala  este ca daca o acceptam ajungeam inapoi la ei in cateva luni si-o luam de la capat.

Edit: anyway, asta e, va anunt in cateva saptamani cum se termina, poate se mai ciocnesc si altii de situatii similare :)

Edited by vlad1102, 11 March 2017 - 12:23.


#21
vlad1102

vlad1102

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,552
  • Înscris: 03.05.2008
S-a rezolvat amiabil pana la urma, am primit banii inapoi.

#22
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
cum ai rezolvat cu garantia de la pcgarage, i-a contactat ANPC-ul pana la urma si i-a presat sa-ti inlocuiasca placa video cu una noua?
Intreb pt ca sunt in aceeasi situatie, insa cu germanos, cu un monitor dell, mi-au trimis inapoi unul refurbished de zici ca au jucat fotbal cu el
am inteles ca asta e politica dell, sa ofere produse refurbished in schimbul celor cu probleme.
multumesc!

Legea spune asa:

Quote

Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.@
   (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
   a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
   B) importanţa lipsei de conformitate;
   c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
   (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.@
   (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.@
   (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.@


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate