Inlocuire produs in garantie
Last Updated: May 04 2017 14:48, Started by
vlad1102
, Mar 09 2017 21:26
·
0
#19
Posted 11 March 2017 - 10:17
vlad1102, on 10 martie 2017 - 20:33, said:
Si dovada, produsul cu acelasi serial ca cel oferit mie in service cu intrare/iesire, probabil refuzat pe undeva Eu cred ca piesa aia a fost comandata de service pentru stoc in 23/01/2017 si primita de service in 26/01/2017 in stoc. Apoi tu ai trimis placa ta "fierbinte" in 24/02/2017 si a fost trimisa aia noua catre tine in 10/03/2017. Din ce ai postat tu eu asta interpretez. [ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/2_zpsqbskwfga.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/3_zpstw6mmicm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#20
Posted 11 March 2017 - 12:00
Piesa e toata placa, nu-mi dau seama de ce ar comanda un service o placa ca si apoi s-o introduca la "reparatii" cu primire/iesire.
Oricum mi-au confirmat direct ca este o placa video refurbished Temerea mea principala este ca daca o acceptam ajungeam inapoi la ei in cateva luni si-o luam de la capat. Edit: anyway, asta e, va anunt in cateva saptamani cum se termina, poate se mai ciocnesc si altii de situatii similare Edited by vlad1102, 11 March 2017 - 12:23. |
#21
Posted 27 March 2017 - 09:31
S-a rezolvat amiabil pana la urma, am primit banii inapoi.
|
#22
Posted 04 May 2017 - 14:48
cum ai rezolvat cu garantia de la pcgarage, i-a contactat ANPC-ul pana la urma si i-a presat sa-ti inlocuiasca placa video cu una noua?
Intreb pt ca sunt in aceeasi situatie, insa cu germanos, cu un monitor dell, mi-au trimis inapoi unul refurbished de zici ca au jucat fotbal cu el am inteles ca asta e politica dell, sa ofere produse refurbished in schimbul celor cu probleme. multumesc! Legea spune asa: Quote Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.@ (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; importanţa lipsei de conformitate; c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.@ (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.@ (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.@ |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users