Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Inlocuire produs in garantie
Last Updated: May 04 2017 14:48, Started by
vlad1102
, Mar 09 2017 21:26
·
0
#19
Posted 11 March 2017 - 10:17
vlad1102, on 10 martie 2017 - 20:33, said:
Si dovada, produsul cu acelasi serial ca cel oferit mie in service cu intrare/iesire, probabil refuzat pe undeva Eu cred ca piesa aia a fost comandata de service pentru stoc in 23/01/2017 si primita de service in 26/01/2017 in stoc. Apoi tu ai trimis placa ta "fierbinte" in 24/02/2017 si a fost trimisa aia noua catre tine in 10/03/2017. Din ce ai postat tu eu asta interpretez. [ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/2_zpsqbskwfga.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/3_zpstw6mmicm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#20
Posted 11 March 2017 - 12:00
Piesa e toata placa, nu-mi dau seama de ce ar comanda un service o placa ca si apoi s-o introduca la "reparatii" cu primire/iesire.
Oricum mi-au confirmat direct ca este o placa video refurbished Temerea mea principala este ca daca o acceptam ajungeam inapoi la ei in cateva luni si-o luam de la capat. Edit: anyway, asta e, va anunt in cateva saptamani cum se termina, poate se mai ciocnesc si altii de situatii similare Edited by vlad1102, 11 March 2017 - 12:23. |
#21
Posted 27 March 2017 - 09:31
S-a rezolvat amiabil pana la urma, am primit banii inapoi.
|
#22
Posted 04 May 2017 - 14:48
cum ai rezolvat cu garantia de la pcgarage, i-a contactat ANPC-ul pana la urma si i-a presat sa-ti inlocuiasca placa video cu una noua?
Intreb pt ca sunt in aceeasi situatie, insa cu germanos, cu un monitor dell, mi-au trimis inapoi unul refurbished de zici ca au jucat fotbal cu el am inteles ca asta e politica dell, sa ofere produse refurbished in schimbul celor cu probleme. multumesc! Legea spune asa: Quote Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.@ (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; importanţa lipsei de conformitate; c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.@ (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.@ (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.@ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users