Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

Inlocuire produs in garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
valog

valog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 19.02.2017

View Postvlad1102, on 10 martie 2017 - 20:33, said:

Si dovada, produsul cu acelasi serial ca cel oferit mie in service cu intrare/iesire, probabil refuzat pe undeva
Eu cred ca interpretezi gresit ce afiseaza baza de date.
Eu cred ca piesa aia a fost comandata de service pentru stoc in 23/01/2017 si primita de service in 26/01/2017 in stoc.
Apoi tu ai trimis placa ta "fierbinte" in 24/02/2017 si a fost trimisa aia noua catre tine in 10/03/2017.
Din ce ai postat tu eu asta  interpretez.
[ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/2_zpsqbskwfga.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://i1024.photobucket.com/albums/y310/Dannte/3_zpstw6mmicm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#20
vlad1102

vlad1102

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,552
  • Înscris: 03.05.2008
Piesa e toata placa, nu-mi dau seama de ce ar comanda un service o placa ca si apoi s-o introduca la "reparatii" cu primire/iesire.
Oricum mi-au confirmat direct ca este o placa video refurbished

Temerea mea principala  este ca daca o acceptam ajungeam inapoi la ei in cateva luni si-o luam de la capat.

Edit: anyway, asta e, va anunt in cateva saptamani cum se termina, poate se mai ciocnesc si altii de situatii similare :)

Edited by vlad1102, 11 March 2017 - 12:23.


#21
vlad1102

vlad1102

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,552
  • Înscris: 03.05.2008
S-a rezolvat amiabil pana la urma, am primit banii inapoi.

#22
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
cum ai rezolvat cu garantia de la pcgarage, i-a contactat ANPC-ul pana la urma si i-a presat sa-ti inlocuiasca placa video cu una noua?
Intreb pt ca sunt in aceeasi situatie, insa cu germanos, cu un monitor dell, mi-au trimis inapoi unul refurbished de zici ca au jucat fotbal cu el
am inteles ca asta e politica dell, sa ofere produse refurbished in schimbul celor cu probleme.
multumesc!

Legea spune asa:

Quote

Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.@
   (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
   a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
   B) importanţa lipsei de conformitate;
   c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
   (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.@
   (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.@
   (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.@


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate