Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Ultima postare: mai 16 2024 09:39, Inițiat de
Ahile
, oct 25 2004 20:01
·
121
#11144
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 21:12
Ce jante frumoase are acest focus
UPDATE: -am testat un pic kleberurile azi era drum uscat si uneori mici portiuni usor umede. La viteza mai mare in curbe simteam cum aluneca parca un pic masina , in aceleasi conditii cu alea de vara nici nu se punea problema de asa ceva (dar dupa 2 sezoane acele hankook-uri s-au cam uzat, mai un sezon merg si nu am facut multi km). Kleberurile la viteza mare le-am simtit ca debica cu clasa E folosite pe un golf 5, tot cam aceleasi conditii , drum uscat si uneori portiuni un pic umede. Viteza 80-120-140, iar cu golful pana pe la 180. Stiu ca am cam exagerat cu viteza... sunt curios cum o sa se comporte pe zapada si ceva gheata comparativ cu semperiturile anterioare. Editat de TruculMagic, 12 noiembrie 2018 - 21:13. |
#11146
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 21:53
Maxim 15 grade, ca doar nu o fi fost in Sahara 😂😂
Acum pe bune, 140km/h...iarna , c'mon ! Si mie mi s-au parut un pic altfel pe franare , curbe nu am apucat sa testez. Este binevenita o testare pentru a-ti da seama de comportament chiar daca nu vei ajunge real in situatiile respective. Prima impresie....amortizeaza muuuult mai bine fata de cele de vara ! |
#11147
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 22:00
Nu ti se pare mult 15 grade? e un cauciuc foarte moale, totusi, ele isi modifica si temperatura de la frecare, teoretic poti ajunge la +5-10-15 grade peste tempratura ambientala. De asta am intrebat, poate senzatia aia de moale/alunecat vine de faptul ca sunt prea moi pentru temperaturile astea.
Ca recomandare, pana vin temperaturile sub 5 grade, bagati presiune mai mare in ele, eu le tin la 2.5 bar acum, pana ce da inghetul. Eu la 18 grade cu anvelopele de iarna, daca pun o frana brusca brusca, sa musc din volan ma duc sanie. Ei cu aceleasi anvelope la sub 7 grade situatia se schimba mult. Rotile de iarna le-am montat pe masina acum 2 saptamani+. Am fost acasa weekendul trecut unde am prins temperaturi de 23-28 grade si nu exagerez. Am fost in Baia Mare. Nu vrei sa stii cum faceau anvelopele de iarna la 28 grade.... pe asfalt, au un sunet specific, le urasc. Editat de Deenman, 12 noiembrie 2018 - 22:01. |
#11148
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 22:13
Am avut 2.6 , mi s-a parut exagerat si le-am lasat la 2.3 , la rece, incalzite probabil urca la 2.5 si de regula merg regulamentar .
Pentru tara noastra cred ca cele mai indicate sunt allseason , oricum cele de iarna sunt folosite efectiv in parametri maxim 1 luna pe an, in rest...doar se uzeaza prematur ! |
#11150
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 22:27
Ieri si azi am facut in total vreo 180 de km. Ieri pe ploaie, drumul plin de apa si cu baltoace chiar, acceleram pana la 160 apoi o lasam pe la 110. Nicio problema, nu am simtit niciun fel de acvaplanare nimic. Taia apa ca sageata. Vreo 12 grade ieri si azi. La temperatura asta, pe ud, franarea era mult mai proasta decat cum aveam cu alea de vara. Insa destul de previzibile si usor de controlat. Nu era situatie gen "franeaza franeaza si brusc rupe aderenta si te prinde a invarti". La fel si la acceleratii puternice de pe loc, invarteau un pic pe loc si pe urma prindeau aderenta. Le-am spus alora din service sa le dea 2.1 pe fata si 2.3 pe spate, exact ca la acelea de vara. Masina sta ferm pe drum, sunt chiar destul de rigide, poate de la XL. Nu arata baligate la flancuri. Tot ok pana cand. Volanul il simt foarte sensibil, nu-i foarte mare diferenta fata de alea de vara.
Deenman, amice, tot respectul dar inca nu le-am gasit mari neajunsuri. Da, aderenta cam slaba pe ud ( nu stiu daca acesta e motivul pentru care spuneai ca o sa fiu dezamagit) insa avand in vedere 12 grade si faptul ca anvelopele de iarna din start sunt mai slabe fata de alea de vara la franarea pe ud, cred ca li se iarta. Au si un zgomot specific, sa nu uit. Pana pe la 130 la ora fac fel de "Uuuuuuuu" care e cu atat mai gros cu cat viteza e mai mica. Chiar si un mecanic ( ca am fost si am schilbat uleiul la cutie) mi-a spus ca vuiesc pneurile la mine. Asta nu ma prea deranjeaza. Masina e destul de insonorizata si se aude placut din interior, niciodata nu am fugit pneurile zgomotoase, dau senzatie de aderenta Margina aia protectoare pentru janta e mult mai mica decat la pilot sport4. In schimb la lovituri se aud mai putin fata de alea de vara. Pe la gropi alea bateau dea dreptul insa astea asa mai usurel. Nu le-am testat inca pe drumuri virajate la mers nebuneste dar nici nu am avut chef pe vremea asta si mai ales ca nu prea le cunosc si in plus, acel care mi le-a montat m-a sfatuit sa merg mai calm primii 500 de km si nu a fost deloc deacord cu mine cand i-am spus ce presiune sa bage, el insista 2.5 Problema e ca nu ninge.. Sper sa mai ramana ceva carne pe ele pana la primul omat. Editat de vinciun, 12 noiembrie 2018 - 22:31. |
#11151
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 23:30
Deenman, on 12 noiembrie 2018 - 21:35, said:
La ce temperatura ai testat kleberurile? Pai nu stiu ... cat a fost azi afara... daca imi amintesc bine erau sub 10 grade in bord. Am facut deja cam 100km cu ele si inca au "tepii" aia pe ele M0sGerila, on 12 noiembrie 2018 - 21:53, said:
Prima impresie....amortizeaza muuuult mai bine fata de cele de vara ! Asta am observat si eu. M0sGerila, on 12 noiembrie 2018 - 22:13, said:
Am avut 2.6 , mi s-a parut exagerat si le-am lasat la 2.3 , la rece, incalzite probabil urca la 2.5 si de regula merg regulamentar . Pentru tara noastra cred ca cele mai indicate sunt allseason , oricum cele de iarna sunt folosite efectiv in parametri maxim 1 luna pe an, in rest...doar se uzeaza prematur ! Nu cred ca sunt ok alea allseason. Fata de alea de vara sunt net inferioare cand e uscat tare, iar daca prinzi o iarna grea iarasi nu se compara cu alea de iarna Probabil la a 2-a masina pentru costuri scazute merg allseasonurile. abac, on 12 noiembrie 2018 - 22:16, said:
Complicat sa convingi romanii dupa atatea zeci de ani de marketing ca nu le trebuie doua seturi de anvelope pe an. Vara e vara, iarna e iarna Allseason merg in tarile cu ierni blande sau daca esti plecat din tara si nu ai cum sa porti atatea dupa tine. Imi pare rau ca nu am cum sa testez sailunurile alea in aceleasi conditii. Probabil de craciun cand se intoarce o sa ii cer masina sa o testez un pic. Editat de TruculMagic, 12 noiembrie 2018 - 23:25. |
#11152
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 23:35
TruculMagic, on 12 noiembrie 2018 - 21:12, said:
Ce jante frumoase are acest focus UPDATE: -am testat un pic kleberurile azi era drum uscat si uneori mici portiuni usor umede. La viteza mai mare in curbe simteam cum aluneca parca un pic masina , in aceleasi conditii cu alea de vara nici nu se punea problema de asa ceva (dar dupa 2 sezoane acele hankook-uri s-au cam uzat, mai un sezon merg si nu am facut multi km). Kleberurile la viteza mare le-am simtit ca debica cu clasa E folosite pe un golf 5, tot cam aceleasi conditii , |
|
#11153
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 07:09
M0sGerila, on 12 noiembrie 2018 - 22:13, said: Pentru tara noastra cred ca cele mai indicate sunt allseason , oricum cele de iarna sunt folosite efectiv in parametri maxim 1 luna pe an, in rest...doar se uzeaza prematur ! Quote In cazul asta ai facut o afacere proasta cu kleber ! Iti luai allseason ceva bun nu trompete la 120 de lei si erai mai castigat ... |
#11156
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 09:46
Mie imi pare rau deja ca am montat montat pneurile de iarna. Atata timp cat nu-i omat sau inghet sunt doar in pierdere. Astea de iarna au aderenta un pic mai slaba pe ud, sunt mai scumpe si se uzeaza mai rapid la mers pe asfalt. Trebuie neaparat sa mai cumpar un set de jante si astfel le schimb de cate ori am pofta sau nevoie.
Inva ceva, se pare ca chestia cu 7 grade e un fel de poveste. Nu am observat niciodata in viata ca la 6 grade, de exemplu, sa ai franare mai buna pe ud cu o anvelopa de iarna de top fata de una de vara buna in caz de ploaie. |
#11157
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 09:49
nu mai am filmarea, că mi-au blocat contul de vimeo, îți arătam ce frumos era sa ajung sub un tir din cauza diferenței de temperatură. tirul a pus frână și s-a oprit, eu am pus frână și nu mă mai opream.
e ok să nu crezi în diferența de temperatură, nici eu nu credeam până nu mi s-a întâmplat. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi