Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar
 Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day
 Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale
 Finala Eurovision 2024

De ce nu mai sunt proteste?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?
 

Martor avarie motor aprins 2.0 TDI 140 cp

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
15 răspunsuri în acest subiect

#1
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.722
  • Înscris: 11.12.2014
Salutari, am o problema cu un VW Sharan cu motor 2.0 TDI 140 cp , eram pe autostrada cu remorca si s-a aprins martorul avarie motor iar motorul se tura greu, de abia mergeam cu a doua , tremura motorul . Am facut o poza cu telefonul  la eroare .

Motorul si-a revenit, il puteam accelera mai mult si am schimbat in vitezele mai mari dar eroarea a persistat. Acum dupa doua zile de la isprava cand pornesc motorul se simnte un tremurat ...iar cand accelerez fin se aude un trancanit la inceput.

Fișiere atașate


Editat de Benderbut, 03 martie 2015 - 17:52.


#2
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.299
  • Înscris: 17.09.2013
prietene roaga-te la Dumnezeu sa nu fie turbina sau un injector.

Editat de joseph_lacroix, 03 martie 2015 - 18:14.


#3
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.543
  • Înscris: 24.05.2005
Degeaba se roaga... aia e...

#4
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.722
  • Înscris: 11.12.2014
Daca cel care a condus masina cu remorca nu a turat-o cum trebuie, e posibil sa fie turbina? Pentru ca eu mergeam in fata lui si imi dadeam seama ca nu o tura cum trebuie ....ramanea mereu in urma mai ales cand trebuia sa urce.

Editat de Benderbut, 03 martie 2015 - 18:00.


#5
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.248
  • Înscris: 11.09.2012
Este turbina, insa s-ar putea sa ai noroc sa fie doar EGR-ul. Mai pot fi si: sonda lambda, debitmetru, catalizator. La km aia era de asteptat sa pice una din astea.

#6
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 19.373
  • Înscris: 08.12.2008
turbina o suspectez si eu. initiator sa revii cu informatii dupa o vizita prin service.

#7
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.722
  • Înscris: 11.12.2014

 Yukoto, on 03 martie 2015 - 18:02, said:

Este turbina, insa s-ar putea sa ai noroc sa fie doar EGR-ul. Mai pot fi si: sonda lambda, debitmetru, catalizator. La km aia era de asteptat sa pice una din astea.
Anul trecut a curatat EGR-ul...oare s-o fi infundat din nou asa repede in numai 12.000 km?

Maine va fi dusa la service sa o puna pe tester, oare va arata eroarea intrun mod mai detaliat ?

Editat de Benderbut, 03 martie 2015 - 18:13.


#8
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.299
  • Înscris: 17.09.2013
are filtru de particule? sau e cu Adblue?

E in limp mode? mai maege cu ea sau a tras pe dreapta.

In orice caz , urgent cu ea la service, in functie de cat e de norocos, din cate stiu eu fara 1000 Ron nu scapa.

Editat de joseph_lacroix, 03 martie 2015 - 18:16.


#9
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.722
  • Înscris: 11.12.2014

 joseph_lacroix, on 03 martie 2015 - 18:14, said:

are filtru de particule? sau e cu Adblue?
Are DPF .

In limp mode a mers vreo 3 km cat sa ajunga la o benzinarie si sa scape de autostrada. De atunci se aprinde martorul dar nu mai este in limp mode. Se simnte doar un tremurat dupa ce o porneste ,adica are niste fluctuatii cand este in idle dar apoi isi revine .

Editat de Benderbut, 03 martie 2015 - 18:23.


#10
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.299
  • Înscris: 17.09.2013
Deci masina e din 2006-2008.

Daca e asa, sa lase prostiile si sa se duca la un service sa il ciuruiasca  DPF-ul din cate scria pe site-uri din afara a fost proiectat gresit si nu evacueaza fumul destul de repede ceea ce duce de multe ori la pb  cu turbina.

Gaurestel lasa imbecilitati gen daca a fost pus din fabrica atunci trebuie sa fie.
Oricum daca aveti timp cititi forumurile dedicate vag din afara, o sa vedeti multe chestii.
Aici pe forum o sa apara fani care o sa iti spuna ca nu are nimic masina si ca este un VW iar astea nu se strica.

PS daca e turbina reconditioneazo si vinde masina.

Editat de joseph_lacroix, 03 martie 2015 - 18:32.


#11
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.248
  • Înscris: 11.09.2012

 joseph_lacroix, on 03 martie 2015 - 18:23, said:

Deci masina e din 2006-2008.

Daca e asa, sa lase prostiile si sa se duca la un service sa il ciuruiasca  DPF-ul din cate scria pe site-uri din afara a fost proiectat gresit si nu evacueaza fumul destul de repede ceea ce duce de multe ori la pb  cu turbina.

Gaurestel lasa imbecilitati gen daca a fost pus din fabrica atunci trebuie sa fie.
Oricum daca aveti timp cititi forumurile dedicate vag din afara, o sa vedeti multe chestii.
Aici pe forum o sa apara fani care o sa iti spuna ca nu are nimic masina si ca este un VW iar astea nu se strica.

PS daca e turbina reconditioneazo si vinde masina.

De acord cu tine, insa poate sa o vanda si fara sa o reconditioneze in caz ca e turbina. Merge la service, sterge erorile din bord, si nu circula cu ea, sau poate circula mergand pana in 100, ca sa nu se mai aprinda martorul.

Editat de Yukoto, 03 martie 2015 - 18:45.


#12
catalin29

catalin29

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 310
  • Înscris: 15.07.2005
daca ai alimentat de curand mai e si varianta motorina proasta. Va disparea in curand. Incearca sa mergi extraurban un pic. Stiu n persoane care au patit asta

#13
_overboost

_overboost

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.726
  • Înscris: 06.07.2013
Diagnoza! Degeaba isi dau toti cu parerea fara o diagnoza... In loc de turbina poate fi doar N75-ul, in loc de injector poate fi doar o mufa de PD cu papucii slabiti. ETC...

#14
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
ce diagnoza? o cafea bauta dimineata si apoi repede la o ghicitoare cu cana ....

#15
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.722
  • Înscris: 11.12.2014
La diagnoza a aparut ca trebuie schimbat egr-ul , adica avea probleme doar la partea electrica ca in rest a fost curatat bine. A costat 950 de lei schimbarea lui.

#16
_overboost

_overboost

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.726
  • Înscris: 06.07.2013
Ei, vezi ce simplu a fost?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate