Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ploua in Golf IV
Last Updated: Oct 14 2016 13:34, Started by
stefteo21
, Nov 21 2014 17:29
·
0
#1
Posted 21 November 2014 - 17:29
Salut...
Va scriu in speranta ca o sa-mi dati un sfat pentru ca eu personal nu stiu ce sa mai fac. Detin un Volkswagen Golf IV 1.9 TDI cod motor ALH 90 CP si de fiecare data cand ploua mi se uda podeaua de la sofer, sub pres. Am observat ca pe podea este ca o - umflatura - daca pot sa-i zic asa, care merge longitudinal din fata in spate, mai exact ca un pat cablu si acolo e in permanenta ud cand ploua... Am fost la tinichigiu, am dat jos stergatoare si toate cele si am pus silicon peste tot pe acolo ( am atasat poze ) Acum, la urmatoarea ploaie a durat ceva mai mult, ce e drept, pana sa se ude, insa este balta din nou la sofer. Stau cu prosoape sa absoarba apa din masina. La pasager fata dreapta am observat, la fel, ca se aduna un pic de apa. Daca masina mea ar fi un individ l-as bate de s-ar căca pe el ! Pe unde poate sa mai intre apa in masina ?! PS: Am curatat tot cauciucul ala care a ramas acolo, am sters zona cu alcool, am lasat sa se usuce, am aplicat doua linii de silicon rosu destinat auto am prins inapoi CPU cu suruburi… langa, mai era un cablu care intra in masina si l-am imbaiat efectiv in silicon.. Attached FilesEdited by stefteo21, 21 November 2014 - 17:32. |
#2
Posted 21 November 2014 - 17:38
Ai mai multe sanse sa gasesti sursa problemei aici:
http://vwforum.ro/to...lf#entry2420032 Spor la citit! Edited by Volvo, 21 November 2014 - 17:39. |
#3
Posted 21 November 2014 - 17:48
verifica daca nu se scurge din portiere pe la izolatia panoului metalic interior (in care e fixata macaraua de geam)
|
#4
Posted 21 November 2014 - 17:51
Daca dai fata de la usa jos ai grija la cleme ca eu am facut 2 praf. Una la demontare, una la montare.
Edited by Volvo, 21 November 2014 - 17:52. |
#5
Posted 21 November 2014 - 18:04
Am sa verific si pe acolo sa vad daca intra apa….
Cat despre fata de portiera data jos nu e problema ) Am schimbat macaraua de la geamul electric singur, intr-o zi cu soare… am dat fata de portiera jos, am descoperit o alta fata metalica pe care cu greu am reusit sa o dau jos si am schimbat cu totul macara + sufe + motoras ... Vad eu in zare ça vin nori negri de furtuna, ma grabesc, pun totul inapoi, strang cu interes si ultimele suruburi in stea din partea inferioara a portierei si cand sa incui masina constat ca am uitat sa cuplez mufa pentru inchidere automata ) Am demontat din nou toata fata in 5 minute am cumplat mufa si remontat totul la loc pana sa inceapa ploaia… like a boss |
#6
Posted 21 November 2014 - 18:04
Volvo, on 21 noiembrie 2014 - 17:51, said:
Daca dai fata de la usa jos ai grija la cleme ca eu am facut 2 praf. Una la demontare, una la montare. Valabil pentru orice masina, cumparati cateva cleme de rezerva inainte sa dati fetele de usa jos,de cele mai multe ori plasticul imbatranit cedeaza. Si eu am patit-o. stefteo21, on 21 noiembrie 2014 - 18:04, said:
Am demontat din nou toata fata in 5 minute am cumplat mufa si remontat totul la loc pana sa inceapa ploaia… like a boss Edited by vimann, 21 November 2014 - 18:06. |
#7
Posted 21 November 2014 - 18:38
Daca ai fi avut rabdare sa citest pe vwforum.ro ai fi vazut ca principala cauza pentru transformarea masinii in lighean plin cu apa e imbatranirea chederelor. Iti recomand un set nou si cu siguranta vei scapa de probleme! Iti zic asta din proprie experienta! Nu cuta pe la dezmembrari ca nu vei gasi decat pe masini...vechi ca doar nu s-au mai produs golf IV din 2004/2006 (hatch/combi).
|
#8
Posted 21 November 2014 - 18:44
#9
Posted 21 November 2014 - 18:59
Verifica scurgerile de pe capota, daca sunt infundate sau crapate furtunele alea. Se baga prin ele apa sub presiune, stiu baietii de la service(sau poate de la vreo spalatorie mai rasarita)
L.E: din cate tin minte scurgerile alea ajung undeva si de regula si capatul e infundat - mai sapa pe net. La multe masini din cauza apei care nu se scurge, ecu face "deep sea diving", a patit un prieten cu A4. Edited by vimann, 21 November 2014 - 19:02. |
#10
Posted 21 November 2014 - 19:06
Pe scurt, cel mai probabil e sa fie infundate scurgerile de sub parbriz.
Asadar, sub parbriz ai o grila. Sub aia e un compartiment care, de regula are doua guri de scrugere, pe laterale. De acolo apa se scurge ori prin niste furtune, ori are pur si simplu niste gauri cu o protectie de cauciuc. Ca si idee, alea tre sa le cureti tu. Acu, la masina ta nu stiu exact cum faci asta. E posibil sa trebuiasca sa scoti aparatorile de plastic de la roti, sa vezi dupa ele exact cum is scurgerile. Nu e mare bai. Dureaza 1-2 ore si le rezolvi. Ideea e ca prin grilele alea intra de regula floricele (cum ar fi cele de tei) si praf si altele.. iar daca se infunda gurile alea de scurgere, apa se acumuleaza si apoi gaseste o cale sa intre spre interiorul masinii. LE ti-am atasat prorpia poza - vezi in zona in care indic cu sageata.. curata cu mana usor - tre sa fie o gaura de scurgere; la fel si pe partea cealalata Attached FilesEdited by Batranelul, 21 November 2014 - 19:10. |
|
#11
Posted 21 November 2014 - 19:40
Vad ca nu ai mentionat daca ai trapa! Eu am avut aceeasi problema ca a ta (balta la sofer la orice ploaie) si problema era de la cu scurgerile de la trapa!
|
#12
Posted 21 November 2014 - 19:47
Vezi ca "imbaiatul" in silicon nu este recomandat. Caroseriile se gandesc cu zone de drenaj. Abia cand astupi cu silicon un traseu de drenaj incep problemele mai tare.
|
#13
Posted 21 November 2014 - 19:59
Poate de-aia se numeste Golf, ca trebuie sa fie cu apa...
In orice caz, vad ca am companie selecta. Dacia 1310, nu stiu cod motor, la 30 minute dupa o ploaie gaseam apa in portbagaj. Niciodata imediat. Schimbat chedere portbagaj, astupat gauri ornament portbagaj, siliconat margini stopuri, suruburi numar, etc etc. (Inclusiv subsemnatul inchis in portbagaj cu o lanterna, in timp ce colegii de serviciu varsau galeti cu apa. Epic!) N-am reusit nici asa. Dupa niste brainstorming de unul singur, coroborat cu niste Gedankenexperimente care se terminau invariabil cu mine tinand victorios un flex printre resturile masinii, am descoperit cauza. Banuieste cineva? |
#15
Posted 14 October 2016 - 13:34
lars_vis_a_vis, on 21 noiembrie 2014 - 19:40, said:
Vad ca nu ai mentionat daca ai trapa! Eu am avut aceeasi problema ca a ta (balta la sofer la orice ploaie) si problema era de la cu scurgerile de la trapa! Cum ai remediat problema cu scurgerea la trapa ca tocmai am inceput sa am si eu problema asta. Am vopsit un pic aripa stanga si cred ca au infundat ceva pe acolo ... |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users