Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme cu TVisiunea satelitara
Last Updated: Oct 22 2014 15:51, Started by
vasi69
, Oct 20 2014 15:54
·
0
#1
Posted 20 October 2014 - 15:54
Aveti probleme cu televisiunea satelitara de la Telekom?
Eu da. Anul acesta, in februarie, am instalat tv sat cu rds si inca de la inceput am avut probleme cu receptorul. Dupa mai multe telefoane la toata lumea (vinzari, comercial, asistenta tecnica) mi sa spus ca imi va fi schimbat si dupa o saptamina a venit un tehnician in orar de birou si deci nu era nimeni acasa si mi-a lasat la un vecin un alt receptor. Cind l-am probat nu functiona nici asta, asa ca m-am dus la ei la birou si le-am spus. Raspunsul a fost ca ei nu pot sa faca nimic si ca trebuie sa astept sa vina din nou tehnicianul. Pacat ca intre timp eu plateam abonamentul, asa ca m-am hotarat sa cumpar un alt receptor care a functionat bine de la inceput. Dupa nenumarate telefoane in care am cerut sa mi se retraga receptorul inizial si restituirea chiriei platita ptr. un receptor care nu a functionat niciodata, astazi am inchis contractul cu Telekom si ma duc la protectia consumatorului. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SA VA FIE RUSINE !!!!!!!!!!!!!!!!! |
#3
Posted 20 October 2014 - 16:07
Ai instalat tv sat cu rds si nu iti merge "televisiunea satelitara de la Telekom?" Esti normal la cap?
|
#4
Posted 20 October 2014 - 17:10
Ai dreptate, scuza-ti. Am avut si digitv inainte si am schimbat ptr ca nu mai aveau f1 si am trecut la romtelecom cu care am avut toate problemele de mai sus.
Oricum am inchis contractul dar trebuie sa mai astept 30 zile. |
#5
Posted 20 October 2014 - 18:06
#6
Posted 20 October 2014 - 18:24
am avut discutti cu ei din prima zi ptr ca fiind un receptor HD mi-au spus ca trebuie sa astept pina a doua zi ca sa faca un update. si de a doua zi am inceput cu telefoanele....
|
#7
Posted 21 October 2014 - 13:16
Te-au pacalit bine.
Ce update pana a doua zi. In 2 minute se face update manual. Ce telefoane? Ajunge un singur telefon cu tichet de deranjament. Nu ii lasi sa plece pana nu rezolva problema. |
#8
Posted 21 October 2014 - 17:11
Ceea ce spui tu Dorin acum stiu si eu, dar e valabil numai ptr persoane cinstite. Daca ai de-a face cu escroci e diferit.
Cind mi-au spus ca o sa faca update pana a doua zi eu nu stiam cum functioneaza instalarea lor dar nu mi-am facut prea multe probleme ptr. ca credeam ca smart cardul nu este activ. In schimb, cand am telefonat ptr. ca nu functiona, dupa citeva zile, mi s-a spus ca cardul meu este deja activat si deci abonamentul meu era deja pornit din prima zi si mi s-a spus ca vor veni sa-l schimbe. Dupa care s-a intimplat totul cum am spus deasupra, au venit cand nu eram acasa. Problema mea este ca dupa ce eu mi-am cumparat un alt receptor am continuat sa platesc chiria ptr. celalalt de care nu m-am folosit niciodata. Si ei mi-au spus ca nu pot sa mi-l scoata de pe abonament ptr. ca e primul receptor. Eu am scris mesajul asta ca sa stie lumea cu cine are dea face. |
#9
Posted 21 October 2014 - 17:18
Trebuia TU sa te interesezi prima data.
Instalarile sunt facute de firme ce presteaza doar pt Telekom. Oricum la receptorul cumparat de tine i-a trebuit alt card. Nu functioneaza cu alt card. De ce l-ai cumparat? Iti schimbau gratis orice stb. |
#10
Posted 21 October 2014 - 20:48
ai termen de 7 zile sau 14 zile lucratoare pentru rezilierea contractului de abonament fara penalitati sau despagubiri. adreseaza o notificare catre protectia consumatorului si catre telekom pentru incetarea contractului (in cadrul acestui termen).
|
|
#11
Posted 21 October 2014 - 21:16
Iaro, on 21 octombrie 2014 - 20:48, said:
ai termen de 7 zile sau 14 zile lucratoare pentru rezilierea contractului de abonament fara penalitati sau despagubiri. adreseaza o notificare catre protectia consumatorului si catre telekom pentru incetarea contractului (in cadrul acestui termen). |
#12
Posted 22 October 2014 - 15:51
Iaro, on 21 octombrie 2014 - 20:48, said:
ai termen de 7 zile sau 14 zile lucratoare pentru rezilierea contractului de abonament fara penalitati sau despagubiri. adreseaza o notificare catre protectia consumatorului si catre telekom pentru incetarea contractului (in cadrul acestui termen). Contractul l-am inchis deja de luni si am fost si la protectia consumatorului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users