Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme pornire VW Passat
Last Updated: Sep 14 2014 09:51, Started by
Bobby Z.
, Jul 26 2014 12:50
·
0
#1
Posted 26 July 2014 - 12:50
Salut! Am un VW Passat 1.9 TDI, 116 CP.
De ceva timp, atunci cand incerc sa pornesc masina, ii moare motorul. Ii dau cheie, motorul porneste, iar in secunda urmatoare a murit. Mai intampin problema asta si cand merg ceva timp cu masina iar apoi trebuie sa intorc si sa bag in marșarier. Pur si simplu ii moare motorul. Uneori, in timpul mersului, mi se mai aprind 2 martori in bord. Acel triunghi rosu cu o sageata in jurul lui ( am inteles ca este ESP-ul ), iar celalalt martor este cel intr-un cerculet in interiorul caruia scrie ABS. Exact ca in poza de mai jos http://img832.images...684/martori.jpg Mai am un martor aprins, cel de bujii incandescente, dar nu l-am foarte mult in seama pentru ca s-a aprins cam prin perioada in care am schimbat becul de la pozitia stanga spate si am inteles ca sunt legate la acelasi circuit si de aceea s-a aprins. Nu ma pricep foarte bine. Am observat ca face figuri mai mari atunci cand este foarte cald afara. Am intrebat diversi prieteni daca au mai intalnit situatia asta. Unii au spus ca poate este de la bobina de inductie ( dar stiu ca motoarele diesel nu au asa ceva ), altcineva mi-a spus ca poate fi de la EGR. Altii ca ar putea fi bujiile... A mai intampinat cineva problema aceasta, are vreo idee cum s-ar putea rezolva? |
#2
Posted 26 July 2014 - 13:05
E bine ca ai specificat anul, macar asa stim ce sa iti spunem.
In alta ordine de idei, du-te cu masina la reprezentanta sau la cineva care are tester Vag-com, scaneaza masina de erori si fa niste log-uri in mers si mai mult ca sigur ca vei scapa de problema. Decat sa schimbi piese doar din auzite mai bine pe tester. |
#3
Posted 26 July 2014 - 13:10
#4
Posted 26 July 2014 - 14:35
degeaba specifici ca erorile sint tot alea care nu le stim ca sa iti zicem ce si cum e de facut.
fa rost de diagnoza si pe urma ne putem da cu parerea. |
#5
Posted 26 July 2014 - 14:49
Daca masina porneste bine, mai ales la rece si motorul se opreste dupa pornire nu cred ca sunt de vina bujiile incandescente.
Probabil vreun senzor ceva....defect. |
#6
Posted 26 July 2014 - 14:54
Cel mai bine, cum a zis si colegu', da o fuga la un service si fa-i un test, si te lamuresti ce si cum.
|
#7
Posted 26 July 2014 - 16:34
O sa incerc s-o pun pe tester si sa vad ce erori are. Revin.
|
#8
Posted 27 July 2014 - 11:01
Ca idee generala, aseara am incercat s-o pornesc iar. A pornit la sfert de cheie.
Astazi pe la 11:45 cand am vrut sa plec s-o pun pe tester, n-a mai vrut si pace. Porneste motorul iar apoi moare instant. Am observat ca se comporta asa cand este foarte cald afara. |
#10
Posted 27 July 2014 - 19:53
Salut !
Nu stiu ce inseamna immo, dar m-am documentat pe internet si am vazut ca este imobilizatorul sau ceva asemanator. Cum pot verifica daca este defect? Apare pe tester? |
|
#12
Posted 28 July 2014 - 10:11
Multumesc de sfaturi.
Parca e nebuna. Seara cand este mai racoare, porneste la sfert de cheie, fara sa faca figuri. Ziua, cand se incalzeste, porneste si imediat ii moare motorul. Astazi de dimineata m-am incapatanat sa o pornesc, desi era cald afara. N-a pornit din prima, dar la a 2-3 cheie a plecat...pentru 1 minut, apoi a murit motorul subit. Am mai incercat o data, la fel, a pornit pentru 1 minut, apoi iar a murit. O pun pe tester. In afara de erorile pe care o sa le primesc si valorile injectoarelor, ce alti parametrii ar mai trebui sa urmaresc? |
#14
Posted 29 July 2014 - 10:34
Nu exclud total varianta cu immo. Uneori, cand ii dau cheie si ar trebui sa se aprinda toti martorii din bord iar apoi sa se stinga, n-o fac. Raman toti stinsi, ca si cum n-ar avea contactul pus.
|
#15
Posted 29 July 2014 - 11:15
Si eu am avut cei 3 martori aprinsi, dar mergea masina impecabil. Un Passat din 2004. Doar ca nu se mai aprindeau stopurile de frana. Problema era un switch de la pedala de frana care nu mai transmitea semnalul la stopuri. S-a rezolvat in juma de ora cu 100 de lei. Mai grav e ca am mers 3 zile fără sa stiu ca cei din spatele meu nu au habar ca eu franez.
|
|
#16
Posted 29 July 2014 - 23:07
#17
Posted 29 July 2014 - 23:18
barbosa, on 29 iulie 2014 - 11:15, said:
Si eu am avut cei 3 martori aprinsi, dar mergea masina impecabil. Un Passat din 2004. Doar ca nu se mai aprindeau stopurile de frana. Problema era un switch de la pedala de frana care nu mai transmitea semnalul la stopuri. S-a rezolvat in juma de ora cu 100 de lei. Mai grav e ca am mers 3 zile fără sa stiu ca cei din spatele meu nu au habar ca eu franez. mai exista si situatia in care se inlocuieste un bec de frana cu dublu filament cu unul simplu, situatie in care se va aprinde martorul de abs si esp semnaland o avarie in sistem |
#18
Posted 29 July 2014 - 23:25
Haha, acum luna trecuta am schimbat si eu switchul. Nu mai retin cat am dat pe el, vreo 30 de lei. Iar dupa cum zicea un tip pe youtube, piesa aia e cea mai usor de schimbat din toata masina, dureaza 10 secunde sa o schimbi.
Dar iti zice pe tester daca ala e defect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users