Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Se incinge janta spate la Opel

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
I-am desfacut de dimineata tamburul de pe stanga-spate, dat fiind ca nu prea-mi tinea frana de mana (in prealabil l-am desfacut si pe cel de pe dreapta-spate si era ok).

Dupa ce-am dat jos partea superioara, am descoperit ca sabotii mei erau aproape neuzati, si am dedus ca cel mai probabil nu sunt destul de aproape ca sa atinga. Drept urmare, din mecanismul de langa piston am reglat distanta dintre saboti si margine.

La remontare, am vazut ca se misca ok tamburul, fara sa frece, insa, dupa vreo 4 km de mers normal, janta pe stanga a inceput sa se incinga si sa si miroasa. Am demontat din nou, am mai facut un mic reglaj (cred ca l-am adus la setarea initiala), insa tot se incinge.

Care-i treaba? Exista vreo metoda mai ortodoxa de reglaj?

#2
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Pai ala este autoreglaj, ar trebui sa se regleze singur la frane consecutive. Cat de tare ai strans rulmentul?

#3
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
2, maxim 3 dinti.

Si eu stiu ca ar trebui sa se regleze singur, insa nu o face.

Edited by Ann0nyym0us, 24 July 2014 - 22:56.


#4
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
reglezi tragand frana de mana si apoi eliberezi frana si apoi calci succesiv cu motorul pornit frana de serviciu,pedala,roata sa fie suspendata,bine era ca ambele sa fie suspendate si cu roata montata,puse prezoanele doar ca sa tina roata,invarti cu mana.ei aici trebuie sa se invarte cu un usor frecat de tambur.deci nu foarte greu.problema poate fii in cablul de frana care a ramas blocat in mantaua sa dar doar la roata respectiva.nu uita sa speli bine cu un solvent toate mecanismele de ghidaj ale franei.nu uita sa misti cu mana sabotii stanga dreapta sa te asiguri ca nu este blocat.vorbim aici de un Opel cu frana spate pe saboti daca am inteles bine.

#5
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
@masini, da, Opel din 94 cu frana spate pe saboti. O sa o suspend cu ambele roti de pe spate in aer si o sa incerc ceea ce mi-ai explicat. Mecanismele de ghidaj le-am curatat cu WD-40. Ce altceva sa folosesc?

#6
costea_nelu

costea_nelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 24.11.2010
daca totu corespunde poti suspecta rulmentul subscriu DARKANGEL

#7
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Mai intai trebuia sa specifici model,an fabricatie.vrei sa ghicim ce model de frana are masina ta.Si...inca ceva; roata respectiva franeaza? daca o suspenzi pe cric se invarte usor? rulmentii cum ii strangi?

#8
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Bine domnule fara glob de cristal. Opel Astra F, 94, 1.4i 44KW, C14NZ. Roata respectiva da, franeaza. Suspendata si cu frana de mana lasata jos, se invarte usor, atinge foarte, foarte putin.

Asta e sistemul:

Attached File  image060.jpg   40.46K   6 downloads

Edited by Ann0nyym0us, 25 July 2014 - 14:38.


#9
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Eu am patit ceva asemanator la o corsa si de vina au fost tamburii care aveau uzura la interior iar sabotii noi atingeau partea fara uzura a tamburului.Reglajul ala automat al cursei libere a sabotului mergea aiurea din cauza ca la franare sabotii intrau in canal si cursa care se autoregla dupa cativa km facea ca sabotii sa frece continuu pe acea margine de tambur neuzata.Am rezolvat strunjind acea margine  si luand fata dreapta la interior .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate