Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Se incinge janta spate la Opel
Last Updated: Jul 25 2014 17:28, Started by
Ann0nyym0us
, Jul 24 2014 22:24
·
0
#1
Posted 24 July 2014 - 22:24
I-am desfacut de dimineata tamburul de pe stanga-spate, dat fiind ca nu prea-mi tinea frana de mana (in prealabil l-am desfacut si pe cel de pe dreapta-spate si era ok).
Dupa ce-am dat jos partea superioara, am descoperit ca sabotii mei erau aproape neuzati, si am dedus ca cel mai probabil nu sunt destul de aproape ca sa atinga. Drept urmare, din mecanismul de langa piston am reglat distanta dintre saboti si margine. La remontare, am vazut ca se misca ok tamburul, fara sa frece, insa, dupa vreo 4 km de mers normal, janta pe stanga a inceput sa se incinga si sa si miroasa. Am demontat din nou, am mai facut un mic reglaj (cred ca l-am adus la setarea initiala), insa tot se incinge. Care-i treaba? Exista vreo metoda mai ortodoxa de reglaj? |
#2
Posted 24 July 2014 - 22:51
Pai ala este autoreglaj, ar trebui sa se regleze singur la frane consecutive. Cat de tare ai strans rulmentul?
|
#3
Posted 24 July 2014 - 22:52
2, maxim 3 dinti.
Si eu stiu ca ar trebui sa se regleze singur, insa nu o face. Edited by Ann0nyym0us, 24 July 2014 - 22:56. |
#4
Posted 25 July 2014 - 05:02
reglezi tragand frana de mana si apoi eliberezi frana si apoi calci succesiv cu motorul pornit frana de serviciu,pedala,roata sa fie suspendata,bine era ca ambele sa fie suspendate si cu roata montata,puse prezoanele doar ca sa tina roata,invarti cu mana.ei aici trebuie sa se invarte cu un usor frecat de tambur.deci nu foarte greu.problema poate fii in cablul de frana care a ramas blocat in mantaua sa dar doar la roata respectiva.nu uita sa speli bine cu un solvent toate mecanismele de ghidaj ale franei.nu uita sa misti cu mana sabotii stanga dreapta sa te asiguri ca nu este blocat.vorbim aici de un Opel cu frana spate pe saboti daca am inteles bine.
|
#6
Posted 25 July 2014 - 13:06
daca totu corespunde poti suspecta rulmentul subscriu DARKANGEL
|
#7
Posted 25 July 2014 - 14:16
Mai intai trebuia sa specifici model,an fabricatie.vrei sa ghicim ce model de frana are masina ta.Si...inca ceva; roata respectiva franeaza? daca o suspenzi pe cric se invarte usor? rulmentii cum ii strangi?
|
#8
Posted 25 July 2014 - 14:35
Bine domnule fara glob de cristal. Opel Astra F, 94, 1.4i 44KW, C14NZ. Roata respectiva da, franeaza. Suspendata si cu frana de mana lasata jos, se invarte usor, atinge foarte, foarte putin.
Asta e sistemul: image060.jpg 40.46K 6 downloads Edited by Ann0nyym0us, 25 July 2014 - 14:38. |
#9
Posted 25 July 2014 - 17:28
Eu am patit ceva asemanator la o corsa si de vina au fost tamburii care aveau uzura la interior iar sabotii noi atingeau partea fara uzura a tamburului.Reglajul ala automat al cursei libere a sabotului mergea aiurea din cauza ca la franare sabotii intrau in canal si cursa care se autoregla dupa cativa km facea ca sabotii sa frece continuu pe acea margine de tambur neuzata.Am rezolvat strunjind acea margine si luand fata dreapta la interior .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users