Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Porsche Cayenne 2015
Last Updated: Oct 04 2014 23:43, Started by
Adm
, Jul 24 2014 11:09
·
0
#1
Posted 24 July 2014 - 11:09
2015 Porsche Cayenne Breaks Cover with New Look, Powertrains [Photo Gallery]
Quote Topping the list of new features for the 2015 Porsche Cayenne is the all-new S E-Hybrid model, which replaces the previous S Hybrid. Like the Panamera S E-Hybrid, the 2015 Porsche Cayenne S E-Hybrid delivers a more advanced plug-in hybrid system that utilizes the same 333-hp 3.0-liter supercharged V-6, but almost doubles the power to the electric motor from the previous 47 hp to 95 hp. Total system output is now rated at 416 hp and 435 lb-ft of torque, which is up from the Cayenne S Hybrid’s 380 hp and 428 lb-ft. Porsche has not stated what the electric driving range of the Cayenne S E-Hybrid will be, but it can drive up to 78 mph before the engine kicks on. Acceleration from 0-62 mph will be 5.4 seconds with a top speed of 151 mph. ... [ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2015-porsche-cayenne-breaks-cover-with-new-look-powertrains-photo-gallery_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 24 July 2014 - 11:22
La 911, am reusit mereu sa ma impac cu schimbarile noilor generatii, din 1964 incoace, insa la Cayenne nu pot sa ma impac cu farurile din spate, aparute ulterior primei generatii ( de la 2011 arata ca niste chinezarii ordinare).
Nici cele noi din fata nu ma incanta, insa la spate, chiar daca pt. modelul 2015 arata ceva mai bine, nu se compara cu prima generatie, si efectiv nu mai arata ca un Porsche... Edited by loock, 24 July 2014 - 11:26. |
#5
Posted 24 July 2014 - 11:30
mihai!, on 24 iulie 2014 - 11:27, said:
Nu il mai cumperi. Sari peste modelul asta. Era evident.... Mai bine SH decat chinezarie. Oricum, am remarcat ca arata ceva mai decent la modelul 2015, nu mai sunt chiar asa chinezarie ordinara, insa tot nu se ridica la nivelul stabilit de prima generatie. Ca si forma unui 911, simpla si rafinata, asa este si forma farurilor spate de la Cayenne prima generatie, plus ca arta mult mai "suparate", si paradoxal, in ciuda simplitatii, arata totusi originale si particular bine definite Porsche. Edited by loock, 24 July 2014 - 11:35. |
#7
Posted 24 July 2014 - 11:37
slai, on 24 iulie 2014 - 11:32, said:
Mda, o noua definitie a struto-camilei. Te referi la hibrid ? Unii se impaca mai greu cu introducerea electricelor, si trebuie luati cu binisorul... Poate o sa puna iar faruri faine, cand o sa scoata varianta full electric Daca te referi la SUV, este doar o parere subiectiva... Porsche chiar a demonstrat ca un SUV poate sa arate bine, si sa fie si extrem de performant - in versiunile de TOP. Un design exterior chiar naspa, are panaramera... Macan inca este relativ OK ca forma. Edited by loock, 24 July 2014 - 11:45. |
#8
Posted 24 July 2014 - 11:44
Vestitul Aro, avea un design mai conservator decat strutocamila asta!
|
#10
Posted 24 July 2014 - 11:53
Adjectivul conservator, este utilizat de obicei in sens peiorativ.
slai, on 24 iulie 2014 - 11:46, said:
Nu, mie mi se pare un non-sens sa pui in aceeasi propozitie Porsche si masina de teren. fata mai merge, desi toata lumea cam pune acum grile imense, o sa devina repede plictisitor. laterala e anosta, cu un aspect folosit de alte o gramada de suvuri. spatele e... urat. Porsche a facut la inceput si tractoare diesel ( ca si Lamborghini, care inca mai face), a facut si unul din primele automobile electrice, a proiectat VW broscuta - inspirat de la un model Tatra, a facut si masini low cost precum 914 si 924, etc. 356 a aparut cu un motor de 40 CP de 1,1 l, si apoi a urcat la 1,3 cu 44 CP, apoi 60 CP, 1,5 de 55 si 70 CP, iar 1,5 de 100-110, 1, 6 de 60 CP si 90 CP, 1,6 DOHC de 105 si 115, si ultimul de 2 l si 130 CP... In 1957 cand 356 avea +/- 50 CP, Jaguar avea D type XK-SS de 250 CP la 921 Kg. care arata si inca arta bestial... SUV-ul Cayenne este f. OK, mai putin farurile aparute in 2010-2011. Este singura masina de acest fel, care poate lua curbe cu 250 km/h, cu frana de mana ! O chestie putin suparatoare ar fi ca modelele cu motorizari de top si suspensie PASM, costa cel putin dublu-triplu fata de versiunea de baza...care si ea are un pret premium - si care pare nejustificat, mai ales cu faruri dubiose. Sunt facute la fabrica Audi, platforma impartita de Audi Q7 si WV Tuareg, si in versiunea de baza chiar nu se justifica pretul premium. Edited by loock, 24 July 2014 - 12:09. |
|
#13
Posted 24 July 2014 - 16:23
Cayenne Turbo: O masina care intr-adevar le face pe toate. Fuge, poata cara toata familia cu bagaje in vacanta, se conduce incredibil de misto pentru un SUV, de fapt sunt masini sport care nu se pot compara ca dinamica, si nici nu te lasa pe undeva in vreme rea.
|
#14
Posted 25 July 2014 - 10:03
loock, on 24 iulie 2014 - 11:53, said: SUV-ul Cayenne este f. OK, mai putin farurile aparute in 2010-2011. Este singura masina de acest fel, care poate lua curbe cu 250 km/h, cu frana de mana ! |
#16
Posted 04 October 2014 - 13:31
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users