Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Recomandare MTB

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
georgik12

georgik12

    Tech Advisor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,515
  • Înscris: 15.02.2011
Se pare ca febra ciclismului m-a cam atins si pe mine, asa ca am plecat in cautarea unei biciclete cat mai ok posibil in ~1000 lei.
Nu ma intereseaza daca e noua sau SH, atat timp cat ofera maximul de calitate posibil in bugetul dat.
Ca nivel, sunt undeva intre amator-intermediar. Ma dau cu bicicleta de pe la vreo 5 ani si mai nou am inceput si cu offroad-ul.

Cerintele pe care le-as avea ar fi :
- sa aiba musai frane pe disc. Le prefer in detrimentul sabotilor, in special pentru ca ofera o gama mai larga de alegeri si poate pe viitor ma ales si cu niste hidraulice.
- schimbatoare cat mai ok, banuiesc ca ma nu ma prea ating de Deore XT pe aici sau ceva similar, deci cred ca o sa trebuiasca sa ma multumesc cu Acera / Alivio sau ceva similar; un SRAM X4 / Shimano Deore ar fi de preferat
- franele, dupa cum am zis, sa fie pe disc; vazusem ceva interesant cu Avid BB5, dar din pacate nu aveam banii necesari si au fugit; din cate am testat pana acum, astea mi s-au parut printre cele mai ok la banii romanului
- furca cu o cursa de ~100mm preferabil, sa zicem ca-i ok si un 80mm daca lucreaza bine; aici banuiesc ca SR Sountour sunt cam singurele, mai vazusem ceva Zoom, dar nu ma incanta

Ceva detalii despre mine: 1.85, vreo 60kg ud.