Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Calculator motor vw passat, pe moarte?

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Toward-the-unknown

Toward-the-unknown

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 01.03.2013
Salut, am un VW Passat 1.9 tdi motor AVB. Azi cand m-am oprit la semafor, motorul a inceput sa se tureze singur pana la 1100 rpm timp de 10 sec, a revenit la normal 2 sec, si iar sa turat pana la aproape 1100 rpm timp de 5 sec. Este pe "moarte" calculatorul de motor? S-au a fost un "bug"? Multumesc :)

#2
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005

 Toward-the-unknown, on 23 aprilie 2014 - 08:38, said:

Salut, am un VW Passat 1.9 tdi motor AVB. Azi cand m-am oprit la semafor, motorul a inceput sa se tureze singur pana la 1100 rpm timp de 10 sec, a revenit la normal 2 sec, si iar sa turat pana la aproape 1100 rpm timp de 5 sec. Este pe "moarte" calculatorul de motor? S-au a fost un "bug"? Multumesc Posted Image

era rece motorul?

#3
doru700

doru700

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,569
  • Înscris: 16.03.2010
poate trage aer pe undeva ,sau filtru de motorina infundat ,urmareste conducta de motorina care intra in pompa de injectie (daca sunt bule de aer in interiorul conductei sigur trage aer ) furtun transparent trebuie sa fie.calculatorul nu are cum sa dea semne de oboseala asa cu simptomul asta ,sau sa nu cumva sa fie benzina bagata Posted Image

#4
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
investigheaza senzor temperatura apa, temperatura combustibil...

#5
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Cati km reali are motorul??? Sa nu o "ia pe ulei" din turbina. In locul tau as desface imediat furtunul de la intercooler sa vad cat ulei e pe-acolo

#6
BlueSoon

BlueSoon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,526
  • Înscris: 10.06.2006
Experienta asemanatoare cu alta marca de masina, nu dam nume(renault) si problema era la turbina.

#7
Toward-the-unknown

Toward-the-unknown

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 01.03.2013

 Evergreen, on 23 aprilie 2014 - 09:25, said:

investigheaza senzor temperatura apa, temperatura combustibil...

Temperatura combustibilului poate influenta asa mult motorul? Nu de alta, dar acum 2 luni radiatorul de racire a combustibilului sa crapat. Radiatorul l-am anulat (am pus pe direct, fara radiator), dar asta este prima data cand face asa ceva. O fi din cauza ca nu are radiator de racire combustibil?  Multumesc pentru raspunsuri Posted Image

Edited by Toward-the-unknown, 23 April 2014 - 15:48.


#8
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
racitorul ala are rolul lui si daca nu ai bani de unul nou poti lua din dezmembrari altul :)
uneori asa imi facea si mie agregatul si a fost de la senzorul de temperatura apa (banuiam pedala de acceleratie ca are jeg, in fond si aia are acolo un soi de potentiometru)
daca senzorul este negru, e indicat sa il schimbi cu unul verde (alea negre au avut oaresce probleme)

#9
Toward-the-unknown

Toward-the-unknown

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 01.03.2013

 Evergreen, on 23 aprilie 2014 - 19:11, said:

racitorul ala are rolul lui si daca nu ai bani de unul nou poti lua din dezmembrari altul Posted Image
uneori asa imi facea si mie agregatul si a fost de la senzorul de temperatura apa (banuiam pedala de acceleratie ca are jeg, in fond si aia are acolo un soi de potentiometru)
daca senzorul este negru, e indicat sa il schimbi cu unul verde (alea negre au avut oaresce probleme)

Multumesc mult :)

#10
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 Toward-the-unknown, on 23 aprilie 2014 - 15:47, said:

Temperatura combustibilului poate influenta asa mult motorul?
NU

#11
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
zau? si atunci de ce saracii fac tuning cu rezistenta ca sa ii dea temperatura de peste 80 grade la combustibil in ECU?

nu mai dati sfaturi daca nu sinteti in cunostiinta de cauza...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate