Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Calculator motor vw passat, pe moarte?
Last Updated: Apr 24 2014 07:14, Started by
Toward-the-unknown
, Apr 23 2014 08:38
·
0
#1
Posted 23 April 2014 - 08:38
#2
Posted 23 April 2014 - 08:46
#3
Posted 23 April 2014 - 08:54
poate trage aer pe undeva ,sau filtru de motorina infundat ,urmareste conducta de motorina care intra in pompa de injectie (daca sunt bule de aer in interiorul conductei sigur trage aer ) furtun transparent trebuie sa fie.calculatorul nu are cum sa dea semne de oboseala asa cu simptomul asta ,sau sa nu cumva sa fie benzina bagata
|
#4
Posted 23 April 2014 - 09:25
investigheaza senzor temperatura apa, temperatura combustibil...
|
#5
Posted 23 April 2014 - 09:31
Cati km reali are motorul??? Sa nu o "ia pe ulei" din turbina. In locul tau as desface imediat furtunul de la intercooler sa vad cat ulei e pe-acolo
|
#6
Posted 23 April 2014 - 10:22
Experienta asemanatoare cu alta marca de masina, nu dam nume(renault) si problema era la turbina.
|
#7
Posted 23 April 2014 - 15:47
Evergreen, on 23 aprilie 2014 - 09:25, said:
investigheaza senzor temperatura apa, temperatura combustibil... Temperatura combustibilului poate influenta asa mult motorul? Nu de alta, dar acum 2 luni radiatorul de racire a combustibilului sa crapat. Radiatorul l-am anulat (am pus pe direct, fara radiator), dar asta este prima data cand face asa ceva. O fi din cauza ca nu are radiator de racire combustibil? Multumesc pentru raspunsuri Edited by Toward-the-unknown, 23 April 2014 - 15:48. |
#8
Posted 23 April 2014 - 19:11
racitorul ala are rolul lui si daca nu ai bani de unul nou poti lua din dezmembrari altul
uneori asa imi facea si mie agregatul si a fost de la senzorul de temperatura apa (banuiam pedala de acceleratie ca are jeg, in fond si aia are acolo un soi de potentiometru) daca senzorul este negru, e indicat sa il schimbi cu unul verde (alea negre au avut oaresce probleme) |
#9
Posted 23 April 2014 - 22:36
Evergreen, on 23 aprilie 2014 - 19:11, said:
racitorul ala are rolul lui si daca nu ai bani de unul nou poti lua din dezmembrari altul uneori asa imi facea si mie agregatul si a fost de la senzorul de temperatura apa (banuiam pedala de acceleratie ca are jeg, in fond si aia are acolo un soi de potentiometru) daca senzorul este negru, e indicat sa il schimbi cu unul verde (alea negre au avut oaresce probleme) Multumesc mult |
#10
Posted 24 April 2014 - 05:10
|
#11
Posted 24 April 2014 - 07:14
zau? si atunci de ce saracii fac tuning cu rezistenta ca sa ii dea temperatura de peste 80 grade la combustibil in ECU?
nu mai dati sfaturi daca nu sinteti in cunostiinta de cauza... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users