Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Intrebari de noob

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Exxquisite

Exxquisite

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.04.2014
Scuze daca unele din intrebarile mele ar putea deranja insa m-am apucat de putin timp sa invat java, caut tutoriale, experimentez si butonez la greu insa as vrea sa imi clarific niste aspecte de baza, iar orice raspuns mai ales cele kilometrice vor fi profund apreciate.
1.  ce este de fapt un void? o relatie conform careia se intampla ceva insa nu inteleg ce caracteristici ii dau de ex cuvintele "public" si "static"
2. cum trebuie sa ma raportez la relatia
public static void main(String[] args)             in sensul in care am vazut in anumite programe void-uri inainte sau dupa aceasta linie.
3. poate cel mai important aspect pt mine, la modul cel mai simplu, cum ar trebui organizata programarea propriu zisa in mod schematic?
Scuze, daca unele lucruri suna stupid, dar na, asa e la inceput

#2
namespace

namespace

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,213
  • Înscris: 14.12.2013

 Exxquisite, on 15 aprilie 2014 - 16:11, said:

1.  ce este de fapt un void? o relatie conform careia se intampla ceva insa nu inteleg ce caracteristici ii dau de ex cuvintele "public" si "static"

Void este un identificator care-i spune programului că metoda (funcția) respectivă nu returnează nicio valoare.
Public este un modifier care perimite accesul global la anumite metode, clase etc.
Static este tot un modifier care denotă faptul că o construcțoe aparține predominant contextului unei clase, metode, decât unui anume obiect.

 Exxquisite, on 15 aprilie 2014 - 16:11, said:

2. cum trebuie sa ma raportez la relatia
public static void main(String[] args) in sensul in care am vazut in anumite programe void-uri inainte sau dupa aceasta linie.

args este un array de tip String care conține o listă de argumente (opționale) la rularea programului.
Spre exemplu, dacă rulezi programul ca java Program a b c, atunci args va conține elementele "a", "b", "c".

 Exxquisite, on 15 aprilie 2014 - 16:11, said:

3. poate cel mai important aspect pt mine, la modul cel mai simplu, cum ar trebui organizata programarea propriu zisa in mod schematic?

În primul și în primul rând, trebuie să înveți să gândești algoritmic, să abstractizezi, să privești dincolo de problemă. Limbajul este doar o unealtă.
Cel mai bun sfat pe care aș putea să ți-l dau, este ca atunci când studiezi programarea, să parcurgi tu algoritmul cu creionul pe hârtie, să desenezi, să conceptualizezi problema în funcție de cum o gândești tu.

Programarea are 5 mari etape: ideea, planificarea, documentația, scrierea codului, mentenanța.
Dacă le iei pe rând, cu siguranță vei avea succes.

Edited by namespace, 15 April 2014 - 16:52.


#3
Exxquisite

Exxquisite

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.04.2014
Multumesc frumos!
ca sa aprofundez un pic o alta problema legata de organizare voi fi mai specific.
Daca vreau sa fac un programel de exemplu, o fereastra cu cateva butoane, campuri etc, cum ar trebui schematic sa imi organizez metodele si elementele, adica un JFrame, butoanele, imaginea de background, poate un custom cursor, sau o muzica de fundal? mai ales raportat la acea linie cu main args pentru ca in diverse coduri am vazut elemente deasupra sau dedesubtul ei. conteaza mai putin, ideea e sa fie pur si simplu incluse(mentionate) in public class Main-ul respectiv?
De asemenea de ce e necesara cateodata crearea unor clase in acelasi proiect si nu sunt suficiente metode in aceeasi clasa?
Saru'mana !!

#4
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,368
  • Înscris: 11.08.2003
priveste main ca fiind scurtatura de pe desktop care te duce la proramul dorit sau ca un cuprins de carte, de acolo incepe programul tau.
clasele pot fi camerele unei case, fiecare cu un anume rost dar, la nevoie, fiecare poate deveni altceva.

#5
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

 namespace, on 15 aprilie 2014 - 16:28, said:

Void este un identificator care-i spune programului că metoda (funcția) respectivă nu returnează nicio valoare.
void nu este un identificator, ci un cuvant cheie al limbajului.

Identificatorii sunt numele date de programator variabilelor, claselor, metodelor, ... si sunt folositi pentru a identifica fara ambiguitati anumite zone de memorie.

#6
namespace

namespace

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,213
  • Înscris: 14.12.2013

 OriginalCopy, on 15 aprilie 2014 - 21:23, said:

void nu este un identificator, ci un cuvant cheie al limbajului.

Identificatorii sunt numele date de programator variabilelor, claselor, metodelor, ... si sunt folositi pentru a identifica fara ambiguitati anumite zone de memorie.

Așa, așa, key-word. Îmi scăpa pe moment. :D
De asta am editat postul, căutam cuvântul corespunzător.

Mersi de completare.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate