Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Retenție R.C.S.
Last Updated: Mar 08 2024 19:00, Started by
pius
, Jan 23 2014 21:26
·
5
#4123
Posted 22 September 2014 - 09:44
@mirondorelgl - te rog sa imi comunici intr-un PM numarul comenzii sau ID client in vederea verificarii situatiei.
De asemenea, daca exemplele fac referire la acelasi produs si acelasi sediu te rog sa mi le oferi pentru a putea verifica. Multumesc. |
#4125
Posted 22 September 2014 - 13:44
Marius-ar,
ADICA AI ASTEPTAT NUMAI O SAPTAMANA PTR. TABLETA ?????????? Edited by mirondorelgl, 22 September 2014 - 13:49. |
#4127
Posted 22 September 2014 - 14:04
9 ZILE numai atat ... .... esti cel mai tare
La voi la ARAD cred ca au depozitul central. Oare cum ne poate explica DIGI-HELPER ACEASTA SITUATIE DE 9/90 zile ma refer |
#4128
Posted 22 September 2014 - 15:09
vreau si eu o tableta sau un tv la fidelizare... dar din pacate la noi in zona nu exista posibilitatea deoarece oferta nu e valabila...
|
#4129
Posted 22 September 2014 - 15:47
#4130
Posted 22 September 2014 - 23:47
Am si eu o problema legata de achizitia unei tablete 3g Samsung prin programul de fidelizare.
La data cand a aparut agentul RDS la usa mea aveam Fiberlink 500 + CabluHD cu HBO si toate alea + telefonul fixo-mobil de la ei Dat fiind aceste date am fost informat ca nu voi plati nimic pe tableta - doar un abonament de date de 5 RON - ok nici o problema Cand ma uitam pe cont astazi ( am factura RDS pe direct debit ) -imi sare in ochi o plata mai mare decat de obicei la RDS. Verific factura in cauza pe digicare si stupoare - am rata la tableta!! 40 de ROn chiar ...si SURPRIZA ,,mi-au facut total nesolicitat abonament FIBERLINK 1000 la un pret de 59 RON Urmatoarele 2 facturi care urmeaza sa se plateasca au 20 de ron rata si acelasi nesolicitat FIBERLINK 1000 la un pret acum de 54 RON Tare , nu? O sa fac o reclamatie maine - sa vad daca se rezolva ceva ... nu prea este normal sa ne trezim cu servicii nesolicitate si bani platiti aiurea!! Edited by ajax13, 22 September 2014 - 23:48. |
#4131
Posted 23 September 2014 - 09:03
abonamente rds direct la tine acasă fără sa mai stai la cozile interminabile din casierii! (agent pe teren) pentru clienții noi fidelizare cu TV sau tableta!
doar București |
#4132
Posted 23 September 2014 - 09:27
ajax13, on 22 septembrie 2014 - 23:47, said:
Am si eu o problema legata de achizitia unei tablete 3g Samsung prin programul de fidelizare. La data cand a aparut agentul RDS la usa mea aveam Fiberlink 500 + CabluHD cu HBO si toate alea + telefonul fixo-mobil de la ei Dat fiind aceste date am fost informat ca nu voi plati nimic pe tableta - doar un abonament de date de 5 RON - ok nici o problema Cand ma uitam pe cont astazi ( am factura RDS pe direct debit ) -imi sare in ochi o plata mai mare decat de obicei la RDS. Verific factura in cauza pe digicare si stupoare - am rata la tableta!! 40 de ROn chiar ...si SURPRIZA ,,mi-au facut total nesolicitat abonament FIBERLINK 1000 la un pret de 59 RON Urmatoarele 2 facturi care urmeaza sa se plateasca au 20 de ron rata si acelasi nesolicitat FIBERLINK 1000 la un pret acum de 54 RON Tare , nu? O sa fac o reclamatie maine - sa vad daca se rezolva ceva ... nu prea este normal sa ne trezim cu servicii nesolicitate si bani platiti aiurea!! Te rog sa imi oferi codul clientului in PM impreuna cu sesizarea adaugata (prin DigiCare sau relatii clienti) pentru a te putea ajuta. Multumesc |
|
#4133
Posted 23 September 2014 - 09:39
D. HELPER
Din mesajele postate, reiese ca aprovizionarea pe judete se face pe anumite criterii RDS ( nu ne bagam peste marcheting firma). O data aproximativa aprovizionare pentru Galati ????? |
#4134
Posted 23 September 2014 - 09:45
Informatii cu privire la comanda se ofera doar prin intermediul datelor de contact lasate la momentul in care s-a plasat (mail si/sau sms).
De indata ce va fi in stoc echipamentul comandat vei fii instiintat. Edited by DIGI_Helper, 23 September 2014 - 09:45. |
#4136
Posted 23 September 2014 - 22:07
In forma de tigai !!!!.si doar daca termini si ultimile 10 matanii de facut
|
#4137
Posted 23 September 2014 - 22:38
Va salut. Eu mi-am facut portare+upgrade(TV digital + net gigabit) de abonament din Tulcea in Bucuresti acum nici macar o luna. M-am dus eu intr-un sediu RDS/digi. Ce sanse am sa fiu eligibil pentru oferta cu TV sau tableta? Va multumesc.
|
|
#4138
Posted 24 September 2014 - 06:09
#4139
Posted 24 September 2014 - 09:52
cei mai mari mincionosi sunt astia de la DIGI, numa minciuni, minciuni, am aceeasi sesizare care strange zile constant din 17 iulie, am sunat de cel putin 5 ori la intervale diferite de timp si de fiecare data mi s-a promis ca voi primi un raspuns imediat, dar ciuciu raspuns, ca fac ei urgentari, ultima oara nu i-am mai crezut, dar tipa sa batea in piept ca se va rezolva, dar nuuuu ei vor sa isi confirme CARACTERUL de MINCINOSI
|
#4140
Posted 24 September 2014 - 09:55
Eagle Raider, on 24 septembrie 2014 - 09:52, said:
cei mai mari mincionosi sunt astia de la DIGI, numa minciuni, minciuni, am aceeasi sesizare care strange zile constant din 17 iulie, am sunat de cel putin 5 ori la intervale diferite de timp si de fiecare data mi s-a promis ca voi primi un raspuns imediat, dar ciuciu raspuns, ca fac ei urgentari, ultima oara nu i-am mai crezut, dar tipa sa batea in piept ca se va rezolva, dar nuuuu ei vor sa isi confirme CARACTERUL de MINCINOSI Edited by lbadaca, 24 September 2014 - 09:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users