Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

UTOK - discutii generale

- - - - -
  • Please log in to reply
787 replies to this topic

#433
kalematus

kalematus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 28.08.2014
sunt cat se poate de fraieri ca fac așa ceva, deja am văzut o alta politica din partea chinezilor, care își deschid magazine in romania, pentru ca. romanii nu sunt in stare sa facă comerț, se zgârcesc si vor sa facă bani si sa iasă pe profit din primul an, neintelegand conceptul de investiie, de brand si de mulțumire a clientului.

#434
edy12345

edy12345

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 01.08.2012
La Vonino inlocuirea touch-ului si a ecranului costa 150 lei, si pe telefon am dat 650.
Aici vad ca e o afacere, la utok..

#435
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Poate astia de la utzok vor sa se imbogateasca peste noapte...de aici si preturile la piesele de schimb.

Si... apropos eu am trimis un mail astora de la Kazam  (Utok 450D)  si ei m au refuzat referitor la accesorii pentru acest model de telefon. Cel putin deocamdata...

#436
zen7979

zen7979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 716
  • Înscris: 09.09.2013
Utok 450D si voua va merge asa naspa Facebook dupa upgrade? eu sincer am dezinstalat upgrade ul si s cu facebook ul cu ce a venit telul sel actualizat imi manca nervii pana se incarca. si vroiam sa va mai intreb ce husa folositi la utok 450D?

Edited by zen7979, 28 September 2014 - 20:56.


#437
razvitm

razvitm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.07.2007
Am revenit, am mai scris un post cu mica mea problema cu senzorul de acceleratie.
Pana la urma nu a mai mers sa-l repornesc cu double tap pe autorotate.
In acest moment tableta mea 700D 3G este in service la garantie.
Transportul a fost gratuit, doar m-am dus la cargus cu tableta in cutia originala si au trimis-o la restart service.
M-au sunat cei de la restart dupa cateva zile sa imi spuna ca nu au nici o veste in legatura cu tableta, ci m-au sunat doar ca sa le confirm adresa de returnare...
Sunt curios cum va arata tableta dupa ce vine de la service... Ca daca va avea urme de surubelnita bagata in lateral pentru a o deschide si a inlocui senzorul de acceleratie, si daca o mai avea si ceva fir de par intre ecran si touch...
In fine... un device odata desfacut pentru a vedea de ce merge/nu merge nu-l mai pui inapoi ca nou.
Teoretic le-am cerut inlocuirea tabletei cu una Hello 7Q care in momentul de fata e la 400 de lei, exact cat am dat eu pe a mea si m-a tinut 2 zile...
Pe site la ei zice ca ai timp nush cate zile sa o trimiti inapoi si sa-ti dea banii sau sa ti-o schimbe cu altceva.
Astept cu nerabdare un mail sau un telefon de la utok sa-mi dea de stire ce s-a intamplat cu ea...
O repara, o inlocuiesc cu una identica, o inlocuiesc cu un Hello 3g... om vedea cu totii.

#438
kalematus

kalematus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 28.08.2014

View Postrazvitm, on 28 septembrie 2014 - 22:16, said:

Am revenit, am mai scris un post cu mica mea problema cu senzorul de acceleratie.
Pana la urma nu a mai mers sa-l repornesc cu double tap pe autorotate.
In acest moment tableta mea 700D 3G este in service la garantie.
Transportul a fost gratuit, doar m-am dus la cargus cu tableta in cutia originala si au trimis-o la restart service.
M-au sunat cei de la restart dupa cateva zile sa imi spuna ca nu au nici o veste in legatura cu tableta, ci m-au sunat doar ca sa le confirm adresa de returnare...
Sunt curios cum va arata tableta dupa ce vine de la service... Ca daca va avea urme de surubelnita bagata in lateral pentru a o deschide si a inlocui senzorul de acceleratie, si daca o mai avea si ceva fir de par intre ecran si touch...
In fine... un device odata desfacut pentru a vedea de ce merge/nu merge nu-l mai pui inapoi ca nou.
Teoretic le-am cerut inlocuirea tabletei cu una Hello 7Q care in momentul de fata e la 400 de lei, exact cat am dat eu pe a mea si m-a tinut 2 zile...
Pe site la ei zice ca ai timp nush cate zile sa o trimiti inapoi si sa-ti dea banii sau sa ti-o schimbe cu altceva.
Astept cu nerabdare un mail sau un telefon de la utok sa-mi dea de stire ce s-a intamplat cu ea...
O repara, o inlocuiesc cu una identica, o inlocuiesc cu un Hello 3g... om vedea cu totii.
chiar te rog sa ne tii la curent...

#439
kalematus

kalematus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 28.08.2014
cine mai are 430q?

#440
romgradent

romgradent

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 30.12.2006
Vreau si eu sa va impartasesc din experienta mea cu Utok, tin sa mentionez ca doar voi relata ce s-a intamplat si va voi lasa pe voi sa trageti concluziile.
   Pe 24.09. 2014 primesc pe email reclama cu un smartphone utok 351D Pearl si ma hotarasc sa fac comanda. Fac, comanda la Utok online toatebune. Peste 2 zile imi vine produsul: telefon, folie protectoare, carcasa silicon. Desfac, totul in regula, pun folia il bag in carcasa si incep sa-l pun la treaba.
   Dupa o zi de teste ma hotarasc ca nu este produsul adecvat pentru mine (nu fac antireclama, detalii in privat). Iau legatura cu Utok, stiam ca se poate retrimite produsul si mai dai o diferenta si poti lua altceva mai bun. Ma hotarasc la utok 450D, trimit email ma conversez cu dna Andreea L. (nu dau tot numele) imi trimite conditiile returnarii, produsele si ambalajele sa fie intacte, ma incadrez doar fara folia protectoare deja pusa pe telefon, imi zice ca nu mi se vor da banii pt. folie( si mi se pare normal). Impachetez tot frumos, chem firma Cargus(ei platesc returul, multumesc), vine se ia coletul si fiind sfarsit de saptamana mi se spune ca receptionarea coletului se va face luni 29.09.2014( adica azi cand va si scriu).
     Ei de acum incepe telenovela, nu primesc niciun semn de viata nici pe email nici pe telefon pana pe la orele 14 trecute fix. Ma apuc eu si trimit email catre dna Andreea L. care cu foarte mare intarziere (1 ora) raspunde ca sa-i trimit nr. de transport de la Cargus. Fac si asta, trimit nr. de transport cu ora cand a ajuns si persoane din firma Utok care a semnat de primire a coletului ( date furnizate in mod profesionist de catre Cargus) si iar asteapta raspuns, cate o ora, ca nu e corect nr. de transport, sun iara la Cargus (poate am gresit eu, poate au gresit ei), mi se reconfirma nr. de transport pe care l-am transmis de la inceput. Si gata nimic raspuns dna Andreea nu mai da niciun semn de viata.
   In jurul orei 16 ma apuc si sun la ei imi intra centrala cu "toti operatorii sunt ocupati" si stau si stau .... si sun iara si iara stau si iara sun, in jur de 10 apeluri. Imi zic eu, ia sa incerc cu nr. ascuns si SURPRIZA dna Andreea L. imi raspunde din prima, ma prezint si nici nu apuc sa incep sa-i povestesc ca i-am trimis email-uri ca am sunat la ei si imi inchide apelul in nas.Uimit imi zic ca poate s-a intrerupt de la mine si sun iara dar nu a mai raspuns nimeni pana dupa orele 18. In schimb primesc un email de la dna Andreea L. in care imi cere sa trimit un cont bancar unde sa-mi returneze banii, scurt fara nicio explicatie nimic.
   Am vazut ca este cineva de la Utok pe aici care mai raspunde la mesaje(sper sa nu fie dna Andreea L.) sunt dispus sa ofer date concrete inregistrate si ma refer atat la email-uri cat si la inregistrarile apelurilor, DA dna Andreea L. v-am inregistrat toate convorbirile pt. eventuale probe daca voi merge la OPC.

Sper ca nu v-am plictisit prea tare si scuze pt. povestea mea.
Eu nu-mi dau nicio parere ci va las pe voi sa faceti asta.
Numai bine

Edited by romgradent, 29 September 2014 - 19:45.


#441
kalematus

kalematus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 28.08.2014
foarte frumos, ala de pe forum care era "ailive and kickig crap", mi-a zis să-i trimit mesaj pe privat, nu mi-a răspuns de o săptămână. ce ti s-a întâmplat tie nu e ma mira, dar este in mod paradoxal poate scandalos. ar trebui anunțat OPC-ul cat mai repede cu putință, m-am lămurit cum se rezolva problemele la utok. zici ca sunt patiti in produse si trebuie sa le vanda la taraba... total neserioși.

#442
romgradent

romgradent

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 30.12.2006
Si astfel de comportament cu un client fidel as putea spune, pt. ca am de la ei si-o tableta Utok 800Q scapata pe jos de cel mic si care a costat putin peste 500 lei si surpriza cat credeti ca ajunge reparatia, putin peste 400 lei.
Am luat legatura pe Ebay cu niste chinezi care au touch screenul de Utok 800Q si cat credeti vor pe bucata, surpriza 33$ (114 lei) si free shiping. Posted Image
Cum era in filmul ala" In nemernicia mea" am pacatuit din nou cu Utok. Posted Image

Edited by romgradent, 29 September 2014 - 21:03.


#443
kalematus

kalematus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 28.08.2014
hmmm, ăștia de la utok ar merita sa luam legătură cu chinezii si sa aducem telefoanele si tabletele lor nebranduite, din china la 1/3 din pret, fara garanție, sa vedem cat mai rezista pe piata.

#444
razvitm

razvitm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.07.2007
Dupa 2 saptamani de la trimiterea prin Cargus a tabletei cu probleme la senzorul accelerometru, am sunat azi la ei sa-i intreb ce se mai aude cu tableta.
Am intrat pe utok.com si la sectiunea service am gasit 2 numere de telefon, am sunat la primul, un nr. de mobil, dupa 13 minute mi-a raspuns o doamna care nu intelegea de ce am sunat la acest numar... pana la urma a reiesit ca au pus ei numarul de la call center vanzari pe pagina de service... in fine, m-a ajutat, mi-a comunicat faptul ca tableta a fost solutionata, a plecat de la ei cu cargus si urmeaza sa ajunga la mine maine. Nu mi-a dat detalii despre cum a fost solutionata, asta vom vedea maine. Puteau sa ma sune ei pe mine sa-mi spuna ca a fost solutionata, asa ar fi fost frumos. Keep in touch.

#445
kicsibicska

kicsibicska

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 09.05.2014

View Postrazvitm, on 02 octombrie 2014 - 14:11, said:

a plecat de la ei cu cargus si urmeaza sa ajunga la mine maine.

Firmele de curierat livreaza in 24 de ore. Daca a plecat deja de la ei, azi trebuia sa-l primesti. Ai si AWB de la colet? :)

#446
romgradent

romgradent

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 30.12.2006
kicsibicska, hai mai citeste o data cu atentie. Daca azi a plecat coletul si cum si tu zici bine ca un colet ajunge in 24 ore, cum tot tu zici ca azi trebuia sa ajunga?!?!?  Posted Image
Cei de la Utok au prostul obicei de a nu se prezenta, sa stim si noi cu cine stam de vorba.
Eu am primit telefon de la d-ra Andreea L. care ca un adevarat agent de vanzari in mod profesionist nici nu s-a prezentat si mai apoi m-a si luat la cearta, ca mai apoi spre final sa ma intrebe daca mai vreau sa schimb produsul. Pai daca tu ma iei la "impins vagoane" mai vrei sa-ti mai fac si vanzare?!?!?
Am raportat la conducerea Utok acest incident si sper ca deja s-o fi pus pe liber(sper) sau sa-i fi taiat din salariul de agent online.
Chiar d-le Utok, cat are salariu un agent la dvs. la "intreprindere" ?  
Oricum astept returnarea banilor, returnare promisa la sf. acestei saptamani.

Edited by romgradent, 02 October 2014 - 14:53.


#447
kicsibicska

kicsibicska

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 09.05.2014

View Postromgradent, on 02 octombrie 2014 - 14:31, said:

kicsibicska, hai mai citeste o data cu atentie. Daca azi a plecat coletul si cum si tu zici bine ca un colet ajunge in 24 ore, cum tot tu zici ca azi trebuia sa ajunga?!?!?  Posted Image
Cei de la Utok au prostul obicei de a nu se prezenta, sa stim si noi cu cine stam de vorba.
Eu am primit telefon de la d-ra Andreea L. care ca un adevarat agent de vanzari in mod profesionist nici nu s-a prezentat si mai apoi m-a si luat la cearta, ca mai apoi spre final sa ma intrebe daca mai vreau sa schimb produsul. Pai daca tu ma iei la "impins vagoane" mai vrei sa-ti mai fac si vanzare?!?!?
Am raportat la conducerea Utok acest incident si sper ca deja s-o fi pus pe liber(sper).
Oricum astept returnarea banilor, returnare promisa la sf. acestei saptamani.

Ti s-a zis ca a plecat, si coletul ajunge la tine maine. La aceste firme curierul preia coletele adunate in cursul zilei pe la 6 seara. In dimineata urmatoare coletul ajunge la tine in oras, unde va fi distribuit in cursul zilei de curieri.

#448
razvitm

razvitm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.07.2007
Am revenit, am primit tableta inapoi de la garantie, au inlocuit pcb-ul.
Acum merge so accelerometrul so senzorul due lumina pentru luminozitate automata LA ecran.
Fuc autocorrect!
Nu au vrut sa o inlocuiasca cu alt model.

#449
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,112
  • Înscris: 30.04.2007

View Postrazvitm, on 03 octombrie 2014 - 13:34, said:

au inlocuit pcb-ul.
practic ai "aproape o tableta noua" ... bine ca e bine si nu e de rau ;)

#450
razvitm

razvitm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.07.2007
Revin cu un update, o mica nemultumire la tableta primita inapoi din garantie.
Avea un mic corp strain pe sticla (plasticul) de la camera pe interior si ma enerva la culmea, asa ca am luat unghia de la degetu aratator intr-o mana, tableta in cealalta mana si am desfacut capacul din spate, spre surprinderea mea s-a desfacut usor, am vazut si cum au pus inapoi tableta dupa inlocuirea pcb-ului, am curatat geamul, am pus capacul inapoi si acum totul e ca nou. Sa vedem cat ma tine. Am fost surprins de dimensiunea bateriei... e inalta cat inaltimea ecranului si lata cat jumatate din latimea ecranului... e imensa.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate