Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Aspiratoare robot Samsung

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
iib

iib

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 24.03.2004
Aspiratoarele robot sunt un topic inca inexistent pe forumurile romanesti si aproape inexistent pe cele straine. Si este normal, pentru ca inca sunt putini posesori de astfel de produse. Dar cu siguranta ca asta nu va mai dura multa vreme. Asa cum nu mai putem sta fara telefon mobil, aer conditionat, tot felul de chestii "servo" la masina, comoditatea si dorinta de confort va invinge si in cazul aspiratoarelor robot.

Am deschis acest topic in spranta ca printre cititori de va afla si vreun tehnician service Samsung. Pentru ca am o problema cu aspiratorul si nu vreau sa merg pe procedura obisnuita. Adica sa ma prezint la service cu aspiratorul. Toata lumea stie ca acolo e un fel de "gaura neagra". Orice am duce la reparat dispare pentru cateva zile sau chiar saptamani, Dupa care apare, ni se spune ca n-a avut nimic, ca noi suntem prosti, sau ca s-a reparat. Cand intrebam ce a avut, parca intrebam daca isi inseala sotul sau sotia Posted Image Nu cumva sa ne spuna care a fost problema. De ce? Pentru ca habar n-au! Pentru ca doar l-au tinut acolo degeaba, nimeni nu l-a desfacut, nimeni nu s-a uitat la el. Si evifdent ca acasa va avea din nou acelasi defect.

De asta mi-e scarba sa apelez la service. Si prefer sa discut in particular cu un tehnician, daca am norocul sa-l gasesc. Sau chiar cu alti posesori de aspiratoare robot, daca vor citi acest topic.

Aspiratorul meu funtioneaza foartre bine, Problema este in legatura cu o anumita functie, care nu este neaparat necesara. Dar daca tot am platit-o as vrea sa o folosesc.

Aspiratorul are un accesoriu care functioneaza in doua moduri: Ghid Virtual si Perete Virtual. Se comuta pe una sau alta din aceste doua posibilitati. In cazul meu, chiar daca aleg "Ghid Virtual" aspiratorul nu il recunoaste. Il trateaza tot ca pe un "Perete Virtual". Asta ar fi problema.

Este un defect comun, des intalnit, dar inca nu am gasit cum s-ar putea rezolva. Va multumesc pentru eventuale sfaturi.

Daca este cineva care doreste alte amanunte despre aceste aspiratoare, ii raspund cu placere. M-as bucura sa va conving de utilitatea acestui robot (orice marca).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate