Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce sisteme de operare sunt compat...

outlook

poirompompon

Lg E610 instalare Cwm 10.1
 Recomandare amplificator si trans...

Sa plec in UK sau in...

Sfat achizitionare telefon cu tas...

Vreau un telefon android nou :D
 Problema Lg UltraHd

Idei functionalitate suplimentara...

sorround

Solutie problema Edifier S530D
 TP Link port forwarding

upc fix si mobil in romania si eu...

cu ce lipesc

Curatare suprafata exterioara obi...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Clio 1.5 dci FUM negru - consum ulei

  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#37
Oxigen1234

Oxigen1234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,039
  • Înscris: 21.07.2011
  • ID membru: 701,474

La 1 litru de ulei la 500 km - daca ar fi uzura la segmenti motorul ar fi deja distrus, nu ar mai trage neam, si ar iesi fum pe la joja ca din esapament.
Incepi cu turbina. Se desface admisia si se verifica jocul in turbina. Apoi pornesti motorul si la acceleratie se vede daca scuipa ulei, te face negru de sus pana jos.

#38
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
  • ID membru: 819,795
am fost pt test de compresie insa nu au mufa pt logan/renault acest model, au verificat pe la turbo si e ok, injectoarele ok, nici ei nu-mi recomanda aditivii,

mi-au zis ca pt 3000 lei imi pune motor de logan euro4, recent dezmembrat, 35000 km rulati, il stiu si eu (loganul) - e rezultatul unui accident "celebru" si ei au cumparat epava.

Mi-au zis mai demult ca segmentatul, etc ma scoate peste 2000 ron, deci....mai buna ar fi inlocuirea motorului.

Mi-am facut un calcul si decat sa bag 3000 ron odata, prefer sa cumpar 4l ulei lunar.... cel putin in urmatoarele luni :D

#39
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,834
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
Ce dracu mufa, compresia se poate testa cu manomentru pus pe fiecare locas de bujie (etans bineinteles).

#40
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
  • ID membru: 819,795
Nu stiu, aveau aparatul dar nu si ce trebuiau sa puna acolo...

#41
cristi.r

cristi.r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,520
  • Înscris: 31.05.2007
  • ID membru: 186,235

 Oxigen1234, on 31 iulie 2013 - 08:56, said:

Reconditionat profesional turbina prin inlocuire ax si palete cu 1100 ron. Doar setul motor de 1.5 dci e 1000 - 1500 RON iar 300 RON e doar setul de garnituri...
La asemenea costuri intai verifici daca trebuie, o verificare de compresie e vreo 50 ron... Si mai popular - se verifica daca scoate gaze pe la joja de ulei.
La un motor care consuma deja 2L de ulei la 1000 km sa pui un ulei 0w40 de 40 ron litrul este cam un sfert din pretul motorinei... e ca si cum ai merge cu motorina de 7.5 ron litrul... Acel 0w se vede doar la temperaturi sub -10 grade...
o turbosuflanta noua este in jur de 3500 de lei pentru masina lui. Deci este asa cum am zis eu. Ca doar vorbim de piese noi, nu comparam mere cu pere.
un ulei 0W are toti parametrii mai buni decat un 5W sau 10W. Faptul ca este mai bun sub -10 grade este doar unul din avantaje. Matematica pe care ai facut-o (cu motorina de 7,5 lei litrul) ma depaseste. Eu n-am spus nicaieri ca initiatorul sa puna un astfel de ulei in motorul lui care are deja niste probleme. Insa tu ai spus ca uleiul 0w nu se preteaza la motoare de 130k km... Ete ca merge si inca foarte bine.

 severiusyahoocom, on 02 august 2013 - 21:40, said:

am fost pt test de compresie insa nu au mufa pt logan/renault acest model, au verificat pe la turbo si e ok, injectoarele ok, nici ei nu-mi recomanda aditivii,
Atunci te duci la altii care au tot ce le trebuie. Motorul tau este unul dintre cele mai simple dci-uri pe care le-a facut reno vreodata. Daca este cel de 65 de cai, nici macar intercooler n-are. La ora actuala, cam orice servis mai rasarit iti poate diagnostica motorul ala, adica sa-ti verifice injectoarele cu simt de raspundere, apoi tubulatura ca sa vada cum se prezinta turbina si, de ce nu, un lucru foarte important (as zice eu), semeringurile supapelor.

Dar am vaga impresie (si asta numai din uleiul 15W40 pe care l-ai folosit) ca pentru tine e mai simplu sa umbli cu bidonul de ulei in portbagaj. Parere personala: motorul ala n-are probleme de compresie si mai are viata multa in el.

de curiozitate: cam cati km a mers motorul ala cu 15w40 ? Pentru ca daca l-ai folosit si iarna, inseamna ca ai avut (sau poate mai ai inca) o turbosuflanta foarte buna dpdv tehnic si foarte rezistenta, tinand cont ca la temperaturile din tara noastra, efectiv n-ai avut ungere deloc dupa pornire pentru o buna bucata de timp .... Iar cand axul turbinei a inceput sa fie uns, uleiul trecea "nestingherit" de filtrul de ulei ...

Edited by cristi.r, 03 August 2013 - 00:15.


#42
Tipiric

Tipiric

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,918
  • Înscris: 02.12.2007
  • ID membru: 255,277
Mda, pentru mecanici concluzia a fost simpla: nu stim care e treaba dar trebuie motorul cu totul.

#43
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,834
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
Eu zic sa-l asculti pe Cristi, le cam cunoaste pe draciile astea de Rino :D

#44
Pejeu

Pejeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 21.05.2012
  • ID membru: 762,456
  • Locație: București
Mai bine puneai ulei mono grad sau 20w40.

Sau floriol, de ce nu?

#45
Oxigen1234

Oxigen1234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,039
  • Înscris: 21.07.2011
  • ID membru: 701,474

 cristi.r, on 03 august 2013 - 00:01, said:

Eu n-am spus nicaieri ca initiatorul sa puna un astfel de ulei in motorul lui care are deja niste probleme. Insa tu ai spus ca uleiul 0w nu se preteaza la motoare de 130k km... Ete ca merge si inca foarte bine.
1. masina are 130.000 km pe bord. Asta n-are nici o legatura cu km reali, probabil de 2-3 ori mai multi.
2. faptul ca EGR-ul s-a dus (umplut cu mazga) si a fost anulat este un indiciu privind rulajul
3. cum au verificat "pe la turbo"? cu motorul oprit sau pornit? Este posibil ca turbina sa nu aiba joc in ax dar sa piarda ulei pe la simeringuri - se porneste motorul cu furtunul de admisie demontat si se accelereaza, nu are voie sa scuipe ulei in admisie.
Reconditionarea unei turbine prin inlocuirea axului cu palete nu pastreaza din vechea turbina decat carcasa, care nefiind piesa in miscare nu se uzeaza. Carcasa se schimba (si e nevoie de turbina noua) cand se sparge de la o paleta rupta.
Eu nu am spus ca uleiul 0w40 nu se preteaza la motoare cu 130.000 km, eu am spus ca nu se preteaza la masini care consuma 1 litru de ulei la 500 km. Atat.

Edited by Oxigen1234, 03 August 2013 - 21:59.


#46
Tipiric

Tipiric

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,918
  • Înscris: 02.12.2007
  • ID membru: 255,277

Ba oxigene, nu mai bine te duci la nana ca vorbesti in dodii.

#47
cristi.r

cristi.r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,520
  • Înscris: 31.05.2007
  • ID membru: 186,235
Stimate Oxigen1234, eu promit ca nu-ti mai citez niciun post pe acest thread, deoarece este clar ca nu mai stii ce-ai scris si rastalmacesti, cu sau fara voie. Daca punem la indoiala spusele initiatorului in ceea ce priveste kilometrii masinii, atunci punem la indoiala absolut toata discutia de pana acum.

#48
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
  • ID membru: 819,795
cu 15w40 am umblat 1 luna maxim doua, adica pana acum o saptamana, problema e mult mai veche,
insa.......asa am luat maina mai exact, cum ziceam intr-un alt post, tipul era un zgarcit (lucreaza la o banca) si am vazut cum ajungea in treapta 4 cu 30-40 km/ora in oras,
pe ideea sa nu consume si banuiesc ca de aici se trage, cat despre km poate sunt reali poate nu, la cat e de zgarcit si-ar manca si ra***** si asta ma face sa cred ca nu circula prea mult cu masina

#49
Flox

Flox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 917
  • Înscris: 10.02.2010
  • ID membru: 561,089
  • Locație: Roma

 severiusyahoocom, on 29 iulie 2013 - 12:16, said:

sa completez cu 10w40 de acum? nu fac rau ca le amestec?

de tras, trage bine, alte probleme nu face si evident de cand o dezactivat EGR-ul apare becul de la motor aprins permanent

un egr nou, cu montat 5-600 lei ma costa - cam mult, am mai pus unul sh si tot acceasi treaba face, se bloca


Ce am observat, am pus pe degete uleiul din motor si pare ca ar fi ars si mai aveam ff putin ulei, numai pe varf, am completat 1 litru si mi-o aratat ca o ajuns la minim,
matematic, dupa parerea mea nu e ok, mecanicul zice ca intra 3,8 l, daca eu aveam asa putin ulei ramas, cum e posibil sa completez 1 litru si sa urce nivelul cat pt aprox 2,5l?

Mersi mult pentru interesul vostru!
La al meu 1.5 dci 48 kw / 65cp (banuiesc ca este vorba despre acelasi motor si in cazul tau daca e din 2005) intra 4.5L de oloi.

#50
Oxigen1234

Oxigen1234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,039
  • Înscris: 21.07.2011
  • ID membru: 701,474
@severiusyahoocom - te rog frumos daca rezolvi problema cu consumul de ulei sa nu uiti sa ne spui si noua ce era si cum a fost rezolvata. Multumesc

#51
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
  • ID membru: 819,795
evident ca revin cu feed-back,
am observat: daca urc o panta scoate fum la inceput si dupa scoate normal - consider ca ar trebui sa "manance" si mai departe si in consecinta sa scoata fum la fel de dens


insa imi este teama ca rezolvarea este sa vand masina :)

#52
Friskey

Friskey

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 11.01.2013
  • ID membru: 793,202
De ce, iti place cum merge?

#53
severiusyahoocom

severiusyahoocom

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.07.2013
  • ID membru: 819,795

 Friskey, on 05 august 2013 - 16:15, said:

De ce, iti place cum merge?

nu as vrea sa vand masina din motive enumerate in posturile anterioare:

- 4% consum
-consumabile destul de ieftine - am schimbat toata directia, inclusiv telescoape+manopera=1200 ron, recent
-asigurare 245 ron/an

Am rovinieta si asigurare platite pana in iulie 2014 si itp iulie 2015

In conculuzie daca nu ar consuma ulei motorul as fi foarte multumit.
Specific ca o folosesc in interes de servici si e maxim de ce am nevoie, 99% din timp sunt singur in masina.

#54
Friskey

Friskey

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 11.01.2013
  • ID membru: 793,202
Deci consideri ca e economica masina... :lol:
Iti zic eu sigur ca masina aia poate mult mai putin de 4%, pe undeva pe la 2% si sunt convins ca a tot obtinut in trecut consumuri din astea.

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users